Het feest - Dikmakers (5)

Irma neemt haar huisgenote Mascha mee naar het feest voor dikke dames. Mascha heeft zo meegesnoept dat ze ook voor een heuse BBW doorgaat.

Het feest


De volgende dag gaan de 2 dames naar het feest. Ze hullen zich in de mooiste kleren. Mascha vindt iets leuks in de garderobe van Irma. De jurk is een stretchjurk en Mascha schat dat haar vriendin daar nog wel in paste aan het begin van haar krankzinnige plan. Nu zit de jurk Mascha wel heel ruim. Ze verlangt er wel erg naar om Carla eens in levende lijve aan te treffen.


Als de locatie binnenstappen ruikt het er heerlijk naar eten. Mascha merkt dat ze een berentrek heeft gekregen en het ruikt er wel zalig naar patat en hamburgers. Ze ruikt de gebakken uien en lekkere geur van frituur. Ze wrijft over haar buikje dat duidelijk in de gestreepte jurk naar voren welft.

'Waar is Carla toch?' zegt Irma die naast haar loopt. Ze heeft een grote jurk aan die haar enorme postuur moet verbergen. Ondanks de grote hoeveelheid stof priemt haar buik duidelijk naar voren. Net als haar gigantische borsten die royaal uit de stof welven. 'Waar is ze toch?' vraagt ze opnieuw. 'Het zou toch niet moeilijk moeten zijn om haar te vinden. Of zou ze veel zijn afgevallen? Dan is ze misschien wel moeilijk te herkennen.'

Ze lopen verder door de menigte. Irma ziet hoe dik de kont van Mascha afsteekt in haar jurk. Ze is echt dik geworden. Ze coachte haar zo enthousiast dat ze werd meegenomen in haar enthousiasme en nu een enorm postuur heeft aangenomen. Irma is nog steeds verbaasd dat ze het niet eerder heeft opgemerkt. Ze was alleen maar bezig met aankomen en lette verder nergens op.

Ze legt haar arm op de mollige schouder van Mascha. 'Het spijt me echt verschrikkelijk dat ik je zo heb meegenomen in mijn eetlust. Het was de bedoeling dat ik dikker zou worden, niet jij.' 'Maak je niet dik', grapt Masch. 'Ik was er zelf bij toen het gebeurde. Het is echt niet jouw fout, maar ik had gewoon beter moeten opletten. Ik zag al die lekkere dingen en kon dat ook niet weerstaan, begrijp je. Laten we eerst eens gaan kijken of we Carla kunnen vinden.'

Ze lopen verder. 'Trouwens', verzucht Mascha. 'Waar is het buffet toch. Ik moet echt iets eten, anders val ik van mijn stokkie. Jeetje wat heb ik een honger zeg.'

'Wat erg kindje', mompelt Irma terwijl ze druk om zich heenkijkt. 'Waar zou Carla toch zijn? Ze staat echt op de gastenlijst en ik zag bij binnenkomst dat ze binnen moet zijn.'

Irma let even niet op en botst tegen een hele dikke dame op. 'Sorry', zegt de dikke dame.

Lees het 6e en laatste deel van Dikmakers: Dikke dame »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)