Lievelingskostje - Personal trainer (9)

De familie moet op dieet en werft hiervoor een personal trainer uit Amerika. Maar of deze dame het goede voorbeeld geeft...

Lievelingskostje


Wat de kinderen afvielen, leek Melissa erbij te krijgen. Ze had het personeel haar kleren laten verstellen. Zo waren haar shirts wat extra opgerekt en wist ze haar broeken wat laten uitleggen. Dit kon natuurlijk alleen zolang er voldoende stof over was. Melissa's dijen groeiden en zorgden ervoor dat de stof in de broek strakgespannen stond. Ook puilde er een nieuwe, slappe buik over de broekrand heen. Ze kreeg hem niet meer binnen de broekband waardoor hij een eindje over de broek heen viel en een aantal forse lovehandles veroorzaakte.


'Wat meer biefstuk alsjeblieft', zei Melissa toen de bedienden de lunch opschepten. Ze hield haar bord vast in de richting van de bediende Mira. 'Ik denk dat biefstuk en eieren mijn lievelingskostje is', zei Melissa vlak voordat ze de enorme hoeveelheid voedsel op haar bord verorberde. 'Wat niet', zei mijn vrouw cynisch en ze keek kritisch naar onze fitnessinstructrice. Daarna keek ze mij aan en lachte.

Na het eten liep ik achter Melissa aan voor de siƫsta. Ik zag hoe dik haar kont geworden was. Twee grote bollen schuurden tegen elkaar aan en drukten mollig tegen de stof van de broek aan. Het leek wel of er niet meer in kon. De broek stond op barsten.

Net als op de eerste dag sliep Melissa door tot ver in de namiddag. Rond etenstijd kwam ik de woonkamer binnen om iedereen voor het avondeten te roepen. Melissa lag languit op de bank en keek naar de televisiesateliet. 'Het is alweer etenstijd Melissa', zei ik tegen haar. Ik kon het echt niet helpen, maar mijn ogen werden naar haar buik gezogen. Haar blote buik was duidelijk zichtbaar omdat haar shirt een eindje omhoog gekropen was. Ze was de afgelopen maand inderdaad behoorlijk gegroeid. Dat kon zelfs iemand die er nauwelijks op lette zien.

Die avond hadden we 's avonds als extraatje een Amerikaanse maaltijd. Melissa at vanzelfsprekend 2 grote cheeseburgers, een stuk biefstuk en een grote portie Franse frietjes. Dat terwijl wij allemaal in dezelfde tijd minder dan de helft van de sterk gereduceerde porties op kregen. Ze keek kritisch naar de kinderen die een kleine hamburger hadden gekregen, ook omdat ze zich zo goed hadden gedragen de laatste maand.

Tot onze grote verbazing liep Melissa bij iedereen langs en griste de half opgegeten hamburgers van de borden. 'Dat is genoeg voor vandaag. Je wordt er alleen maar duik van. Dat is zeker niet goed voor jullie lijn, kinderen. Terwijl jullie zo goed bezig zijn. Kom we gaan nog even trainen.' 'Ja, Melissa', antwoordden de kinderen braaf. Bijna te braaf vond ik.

'Het zou wel heel jammer zijn als we dit allemaal moesten weggooien. Vinden jullie niet?' vroeg ze met een zielig stemmetje. Ik kon niet geloven wat ik zag, maar zij wist het voor elkaar te krijgen om alles op te eten wat de kinderen hadden laten liggen op hun borden. 'Nou', zei ze en ze liet een zacht boertje. 'Ik ga televisie kijken als jullie trainen. Onderwijl eet ik een lekker toetjje. Angela zou jij een stuk appeltaart met ijs voor me willen ophalen?'

Lees deel 10: Zorgen »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)