Principes - Personal trainer (4)

Peter laat de jonge Melissa uit Amerika overkomen om het gezin een gezone levenstijl te laten aanmeten. De nieuwkomer houdt zich al snel niet meer aan haar eigen principes.

Principes


Het hoofdgerecht van de maaltijd zat achter de kiezen. Nu volgde ons lievelingstoetje – vlaai met room – de bedienden boden het eerste stukje aan Melissa. Ze knikte. 'Dit heb ik nog nooit gegeten, maar het ziet er goed uit.' Ik zag aan haar ogen dat ze het heerlijk vond deze vlaai. 'Het is maar goed dat ik niet degene ben die op zijn gewicht moet letten en veel moet gaan sporten', zei ze lachend terwijl ze een tweede portie nam.


Terwijl de bedienden de tafel afruimden, was Melissa met Mimi, Angela, Dini, en Niels apart gaan zitten. Ik hoorde haar met de kinderen praten. 'Ik zag hoe jullie aten, grote stukken vlees bij de hoofdmaaltijd en een enorm stuk vlaai als toetje. En na afloop zitten jullie hier uit te buiken en komen de rest van de avond niet meer in beweging. Geen wonder dat jullie tonnetje rond zijn.' 'En Mira gaf mij in de keuken ook nog een snack', zei Angela de rondste van de vier. Haar buikje welfde over de broekband en drukte het shirt omhoog waardoor prominent een stuk navel in beeld verscheen.

'Dat kan echt niet', zei Melissa. 'Als ik jullie niet aan een dieet zet, dan blijven jullie groeien en niet in de hoogte, maar in de breedte. Morgenvroeg een uur na het ontbijt, zie ik jullie hier. Dan beginnen we de training. Het zal zwaar worden, maar de harde arbeid loont, dat beloof ik jullie. Als je goed je best doet, zie je er over een paar maanden net zo uit als ik.' Daarna zei Melissa de kinderen welterusten en ging haar kamer in om bij te komen van de lange reis naar ons toe.

'Ze is heel mooi', zei Angela. 'Ik wil worden zoals zij. Niet meer dik zoals nu, maar mooi slank en sexy. Ik hou niet van al dit vet.' Ze legde haar vlakke handen op haar buikje en schudde al het vet heen en weer. 'Ik ben het met je eens', zei Marcella. En klopte ook op haar buikje.
Daarna legde ze haar hand op de buik van haar zusje. 'Ik denk wel dat jij het meeste werk hebt van ons.' 'Ik moet ook letten op mijn figuur en weer in vorm zien te komen', zei Mimi. 'De meisjes uit mijn klas plagen me en de jongens zien niks in mijn brede heupen en mollige buikje.' Ze keek in de richting van de deur waar Melissa korte tijd daarvoor de woonkamer had verlaten. 'Ze lijkt me wel een bitch, dat wel.'

We gingen slapen. Rond drie uur 's nachts hoorde ik geluiden. Ik zat rechtop in bed. Onze slaapkamerdeur stond op een kier open. Ik zag Melissa langslopen naar de badkamer. Het duurde even voordat ik bij zinnen was en in de gaten dat wat er gebeurde allemaal in orde was. Ik ging weer liggen en zag dat Melissa weer terugging naar haar kamer. Ze stond even stil voor onze deuropening, aarzelde even, draaide zich om en liep uiteindelijk weer terug naar haar kamer.

Misschien mag ik een vieze oude man zijn, maar ik ben ook maar een mens. Ik kan je vertellen dat ze alleen in haar ondergoed liep. Ze droeg een onderbroek en een beha. Ik was getroffen door haar prachtige figuurtje. Ze zag er werkelijk adembenemend uit. Haar huid zag er mooi en jong uit en haar lichaam bezat het figuur van een heuse barbiepop. Ze had precies de goede verhoudingen, mooie volle borsten, een wespentaille en mooie volle kont. Begrijp me niet verkeerd, ze had schitterende rondingen op de juiste plaatsen.

Lees deel 5: In topvorm »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)