Bijverdiensten (4) – Oude kleren passen

Anita en Johan merken dat er meer geld uit gaat dan dat er binnen komt. Anita vindt een baantje bij de banketbakker in de stad. Bij wijze van geintje stelt Johan voor dat Anita zich naakt laat fotograferen om wat bij te verdienen. Als ze op de weegschaal gaat staan voor 1000 euro, doet zich een onverwachte ontwikkeling voor.

Oude kleren passen


De kleren gingen Anita wel strakker zitten. ‘Man,’ zei ze toen ze voor de vierde achtereenvolgende dag haar grootste maat spijkerbroek aantrok. Een paar weken eerder zat het nog royaal om haar lijf. ‘Ik moet maar vandaag nieuwe kleren kopen na het werk, want ik pas niks meer. Kijk, deze broek kon ik nooit aan, want hij was een maat te groot, nu zit hij te strak.'

Nu wurmde ze zich in 1 van haar grootste bloesje. Ze probeerde de knoopjes dicht te rijgen. Het ging amper. Ze hield haar buik een stukje in. Met moeite kreeg ze het laatste knoopje dicht. 'Sterker nog, het is nog de enige broek die ik pas. Dit bloesje lubberde aan alle kanten, nu knelt het al bijna.’ Ik zag haar buik zich aftekenen in het bloesje, de knopen spanden zelfs al een beetje aan. Van de broek moest het bovenste knoopje van de knoopgulp open. Ze kon anders haar groter gewroden buik er niet meer in bergen.


’s Avonds kwam ze thuis met 2 maten grotere broeken. Het was maat 40. Dat was 2 maten groter dan ze vroeger droeg. Ze had een stretchmodel gekocht en een paar grotere bloesjes. ‘Toe,’ zei ik tijdens het eten. ‘Laten we een fotosessie maken van je oude kleren. Ik denk dat onze klanten dat leuk vinden.’ De schaal met lasagne dampte en Anita schepte voor de tweede keer op. Onderwijl schonk ik haar glas vol met cola.

Het was het vierde glas tijdens die maaltijd. Ze liet een boertje, legde haar hand op de buik en knikte. 'Ach, waarom niet', zei ze. 'Het staat extra mooi als je buik bol staat van het eten', zei ik terwijl ik het derde portie op haar bord schepte.' Ze zuchtte een beetje en begon met dezelfde snelheid als waarmee ze die avond het eerste portie begonnen was.

Zo gezegd zo gedaan. Anita trok een spijkerbroek maat 36 over haar benen, maar ze kreeg de broek met geen mogelijkheid over haar heupen. De filmcamera filmde vanaf het statief. Onderwijl probeerde ik zo veel mogelijk foto's te klikken. De buik van dichtbij. Ik zag hoe ze zich in haar broek probeerde te wurmen. Ergens halverwege haar bovenbenen begon de stof van de broekspijp al om haar dijen te knellen.

Nog hogerop kon ze het nauwelijks verder omhoog trekken. Ze maakte grappige sprongetjes om de broek over haar heupen te kunnen trekken. Het vet van haar mollige buik schudde op en neer. Het zag er heel opwindend uit. De diep in het vet ingebedde navel deinde genoegzaam mee. Het leek wel of haar navel heel tevreden was met het nieuwe uitzicht. Het gat van haar navel wees immers een stukje verder vooruit dan een tijdje geleden.

Ze perste zich in een bloesje. Ik legde het prachtig vast op de foto's. Onderwijl draaide de videocamera mee op het statief. Ze hield haar grote buik in. En probeerde de knoopjes dicht te krijgen Ze hield haar adem in, anders lukte het niet. Toen ontspande ze. De grote buik schoof snel naar voren. Dat kon het veel te krappe bloesje helemaal niet aan. Het knapte open. Knoopje voor knoopje. Het zag er heel opwindend uit hoe de huid zich door het stof toonde.

Ik merkte hoe de nieuwe maten van Anita mij opwonden. Terwijl het ene knoopje na het andere knoopje losschoot, voelde ik iets in mijn broek groeien. Ik maakte nog een paar foto's maar hield het niet meer. Hier moest iets tegen gedaan worden. De laatste foto klikte ik van hoe het laatste knoopje losschoot. Anita trok er een heel verbaasd gezicht bij.

Mijn pik was tot recordformaat gegroeid. Mijn gulp kon deze geilheid niet meer tegenhouden. Ik liep in beeld van de videocamera en ging achter haar staan. Voorzichtig pakte ik haar zachte borsten. Wat waren ze groot geworden. Ze voelden zo lekker zacht en warm aan. Het eten had ze beduidend groter gemaakt. Meer dan een hand vol lag er op mijn handpalm

Anita kreunde zachtjes. Ik gleed met mijn handen wat naar beneden en voelde langs haar zij. Hier drukte ik mijn vingers in de nieuwe vetplooien. Ik pakte de nieuwe vetrollen tussen duim en wijsvinger. Hier was heel wat bijgekomen, voelde ik. Wat was dit opwindend. Ik merkte dat het Anita erg opwond. Ze hijgde steeds sneller. De buik welfde prachtig over de strakzittende spijkerbroek. Ik vatte haar buikrol nu met beide handen. Nog altijd stond ik achter haar. Ik voelde hoe lekker het nieuwe lichaam van Anita aanvoelde. Wat was dit zalig.

Ze hijgde sneller en sneller. Terwijl ik over de heerlijke buikrol streelde. Het voelde zacht en rond aan. Ik dacht terug aan de tijd dat hier niets had gezeten. Nu zat hier een royale buikrol. Een buikrol die er eerst niet was. Anita begon met het hijgen ook te kreunen. Haar volle lijven rolde krols heen en weer. Ineens schoot met een krachtige knal de knoop van de broek los. Het leek of de kurk van de fles loskwam. Het vet van de buik zakte naar beneden. Tevreden met de extra ruimte die het kreeg.

De losgeschoten knoop van de broek, maakte mij uitzinnig. Ik voelde hoe mijn pik nog groter werd. Mijn vingers gleden het slipje in. Terwijl Anita bij mij op schoot ging zitten. Ik voelde hoe haar zware billen op mijn benen rustten. Beduidend meer gewicht lag er op mijn benen. Dat had ik wel in de gaten. Zij voelde hoe mijn harde pik tegen haar volle billen drukte. Mijn vingers gleden haar zachte kutje binnen. Met mijn andere hand probeerde ik de loszittende broek naar beneden te drukken.

Het ging moeilijk maar Anita gaf een beetje mee. Zo hielp ze om haar slipje en broek naar beneden te krijgen. Onderwijl gaf ik mijn pik de ruimte om naar binnen te dringen. Wat voelde dit geweldig. Ik merkte dat haar kut ook voller en zachter was geworden. Ze wipte iets op en gaf mijn pik alle ruimte om binnen te dringen. Wat was dit nat en vol. Haar kutje was door de groei wat meer toegeknepen. Ik merkte dat mijn pik die nieuwe weerstand wel lekker vond. Ze liet zich over mijn harde lul gaan en hij gleed naar binnen. Ze kreunde nog harder en ik merkte hoe ik even later heerlijk in haar klaarkwam.

Wat was het toch heerlijk om een dikke vrouw te neuken. Ik wist wat ik al die jaren gemist had. Onderwijl streelden mijn handen over die volle billen. De lovehandles schudden zachtjes mee op het ritme van de liefde. Wat was dit een zalige neukbeurt. Ik zag hoe het lichtje van de videocamera naar mij knipoogde. Hier was een prachtige film geschoten. Dat besefte ik toen ik mijn kloppende pik uit haar kutje trok.

Lees deel 5 Bijverdiensten: Niet te filmen »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)