De koekwinkel (10) – Pizza Calzone

Als Mirjam voor een extra lening bij haar bank komt, krijgt ze te horen dat ze platzak is. Ze kan niet meer lenen. Dan komt de bankmedewerker met een vreemd voorstel. Ze moet de eigenaar van een koekjeswinkel van de ondergang redden. Alleen valt ze hier niet bepaald van af. Ze ervaart de liefde en opwinding van het eten. Met de buik vol krijgt ze het ene orgasme na het andere

Lees het eerste deel van De koekwinkel: Geldgebrek »

Pizza Calzone


Ik boog mij lichtjes voorover om het getal op de weegschaal te kunnen zien. Het cijfer flikkerde op. Ik zag het, maar ik kon het niet geloven. Zoveel kun je toch niet aankomen in 3 maanden? Op teller stond het getal: 139,7! Dat betekende dat ik in 3 maanden tijd bijna 40 kilo was aangekomen. Ik was er diep van onder de indruk.

Op mijn eerste werkdag had ik mij gewogen. Toen zat ik net voor de 100 kilo. Dat was het resultaat van een paar maanden flink eten door liefdesverdriet. Daar was ik al behoorlijk verbaasd over geweest. Nu verscheen er een heel ander getal. De 40 kilo was puur ontstaan uit werk. Hard werken. Ik had van de vroege ochtend tot de late avond gegeten. Het was mij aan te zien.


Ik keek naar mijzelf in de spiegel en zag hoe ik met mijn vetmassa speelde. Het voelde geweldig al dat vet dat ik optilde en liet vallen. Ik streelde over mijn enorme vetaanwinst. Het zag er werkelijk ongekend uit. Ik wist ook niet wat ik zag. Ik kon mij niet voorstellen dat ik het was die ik in de spiegel zag. Voor mij zag ik een dik meisje.

Voor mij hing een enorme buik. Mijn borsten rustten op de grote vetmassa. Ze lagen er tevreden. Mijn buik splitste zich in 2 delen. Iets boven mijn navel had zich een flinke vetrol gevormd. Ik had eigenlijk niet zo in de gaten gehad dat die rol kwam. Het leek er meer op dat hij er ineens was. Het viel me nu pas goed op. Ook zag ik hoe mijn onderbuik in een zware band overging naar mijn zij. De vetrol trok door in de richting van mijn billen. Ik draaide mij voorzichtig om en zag hoe de band boven mijn billen rustte.

Mijn achterste was groter dan ooit. Mijn kont veranderde in een grote vetmassa die zich opsplitste in 2 grote bollen. Bovenop de bollen lag de dikke vetband die vanaf mijn buik kwam. Zo vormde zich een heuse zwemband rond mijn zware lijf. Het wond mij op om mijzelf zo te zien staan daar in die spiegel. Hier stond een prachtige, dikke meid. Een meid die zich een nieuw leven had aangemeten. Zonder Jim, maar met een lichaam dat 2 keer zo zwaar was geworden.

Ik had natuurlijk helemaal buiten zinnen moeten zijn dat ik mijzelf zo vetgemest had. Ik was het niet. Ik dacht terug aan de droom en probeerde mij voor te stellen dat ik nog zwaarder zou worden. Nog dikker, nog voller. Dat al dat vet aan mij toebehoorde. Het leek of dit deel niet van mij was. Zo groot, zo zwaar en zo massief. Dat ik ooit zo dik zou worden. Ik zag mijzelf zo en de gedachte dat ik nog dikker zou worden, wond mij best op. Ik voelde hoe mijn klitje tintelde.

Mijn maag was boordevol en toch had ik honger. Gelukkig was er nog de krat met koeken en donuts. Ik had hem net gehaald. Het stond op mijn bed en ik ging er lekker naast liggen. Ik schrokte de donuts en koeken naar binnen. Wat een honger had ik gekregen zeg. De tinteling tussen mijn benen nam toe. Het gevoel werd sterker en sterker met elke hap die ik nam. De droom zag ik weer voor mij. Wat was ik dik in de droom. Ik kon mij nauwelijks bewegen. Ik schrokte de koeken verder naar binnen. De tinteling werd nog sterker. Mijn mond zat helemaal vol met koek. Ik kwam klaar. Het was zo heftig. Ik dacht flauw te vallen.

Ik ging even liggen in bed. Mijn buik stond helemaal bol. Hij was zo opgezet dat ik nauwelijks meer kon ademen. Maar ik wilde meer. Meer donuts, meer koeken. Ik wreef over mijn dikke buik en voelde hoe bol hij stond van al dat eten. 3 orgasmes had ik gehad. Ik voelde me geweldig en wilde meer. De suiker van de hoeken had me loom gemaakt. Maar ook geil.

Ik ging verder met de koeken die nog in de krat lagen. Het ging bijna automatisch. Koek na koek verdween in mijn mond. Het ging wel steeds langzamer. Ik dronk tussen de koeken door van de chocomel. Mijn maag stond op exploderen, maar ik voelde mij geweldig. Beter dan ooit. Zo vol was ik niet eerder geweest. Zoveel koek had ik nog niet eerder verstouwd.

Het liep al tegen 6 uur toen ik wakker werd. Ik maakte me zorgen wat ik zou gaan eten. Het restaurant zat dicht vandaag en ik had helemaal niks in huis. Ik belde de pizzadienst en bestelde de grootste pizza. Hij zou tegen 10 uur die avond worden bezorgd bij de laatste ronde. Ik besloot maar eerst eens een flinke douche te nemen. Het water voelde zo lekker. Ik kreeg er geen genoeg van.

Ik wreef met mijn bezeepte handen over mijn immense buik. Hij stond zo bol alsof het leek dat ik 10 maanden zwanger was van een forse tweeling. Met douchen ging ik zo lang door totdat de kraan geen warm water meer gaf. Na het douchen ging ik lekker in mijn bed liggen. Ik masseerde mijn enorme buik en viel langzaam in een diepe slaap.

Ik werd wakker van de deurbel. Ik kon nauwelijks uit bed komen. Mijn zware lijf maakte het mij steeds lastiger om uit bed te klimmen. Ik voelde nog zwaar van de donuts. Ik was ook nog verschrikkelijk moe. Het leek wel of ik niet wakker wilde worden. De pizzakoerier stond voor de deur met een enorme pizza. Het was dezelfde jongen weer.

Hij verontschuldigde zich dat hij zo laat was. Ik was de laatste klant en het kon best zijn dat de pizza al een beetje koud geworden was. Ik zei dat het niet erg was en vroeg wat hij moest hebben. Mijn enorme buik staarde hem aan in de veel te klein geworden ochtendjas die ik droeg. Hij noemde een bedrag en ik vroeg hem of hij hetzelfde wilde als de vorige keer. Ik stond met mijn rug naar hem toe en zag niet was hij deed.

Ik voelde echter zijn handen over mijn billen glijden naar voren in de richting van mijn buik. Hij pakte de enorme lovehandle beet die van mijn billen naar mijn buik liep. 'Je bent dikker geworden, deugniet', fluisterde hij in mijn oor. Ik voelde hoe in zijn broek een harde bult groeide. De harde pik drukte tegen mijn billen en zocht een warm heenkomen in het vet van mijn billen. Hij duwde mijn ochtendjas omhoog en ontdekte dat er geen slipje zat.

Hij drukte mijn zware lijf op de tafel en duwde zijn harde lul in mijn binnenste van achteren. Wat voelde het geweldig om hem van achteren in mijn kut te voelen. Hij drukte met zijn handen in mijn billen, hield dan weer mijn lovehandles vast. Soms sloeg hij even met zijn vlakke hand op mijn kont. Dan trilde mijn hele lijf mee en voelde ik een nieuw orgasme opkomen. Wat was het heerlijk geworden, neuken in dit goddelijke lijf. De dikte had het mooiste in mij wakkergemaakt.

'Ik heb wat extra's voor je meegenomen', zei hij nadat hij was klaargekomen. Hij pakte een ander tasje van tafel. 'Die mensen waren er niet, dus ik heb hem voor jou gereserveerd.' 'Ik heb honger', antwoordde ik. Mijn maag rammelde. Ik wreef met mijn vlakke hand over mijn dikke pens. 'Je ziet er goed uit', zei hij lief. 'Ik hou wel van wat vet rond de heupen.' Hij gaf me een dikke knipoog.

Uit het plastic tasje haalde hij een grote doos met een pizza Calzone. Een enorme dubbelgeklapte pizza met veel kaas, ei en ham erin. Hij was nog heerlijk warm toen hij hem uit de doos haalde en een stukje voor me aansneed. Wat zag dit er heerlijk uit. Hij gaf me een stukje. Ik hapte gelijk en merkte dat ik flinke honger had. Uit het tasje viste hij ook een blikje cola. Hij opende het blikje en gaf het aan mij.

Zo voerde hij mij de hele calzone. Ik merkte dat mijn maag weer wat voller begon te raken. 'Heb je nog wat?' vroeg ik hem toen ik de laatste hap nam. 'Jazeker', antwoordde hij. Uit het zakje haalde hij een andere doos. Daar haalde hij een overheerlijke kaaspizza, quartro fromagi uit. De schimmelkaas en andere volvette kaas lachte me toe vanaf de pizzabodem. Hij glom van het vet. Hier had ik onwijs veel zin in.

De pizzakoerier sneed de pizza in stukken en voerde mij slide voor slide de pizza. Onderwijl masseerde hij mijn enorme buik. Hij beminde al die vetrollen en mooie, diepe plooien. Mijn ochtendjas was helemaal opengevallen. Hij had het volle zicht op mijn enorme buik. Mijn pens lag als een tevreden bol tussen mijn benen. Wat voelde dit geweldig. Het leek wel of hij elk stukje van mij beminde.

De nieuwe stukken pizza maakten mij buik nog voller. Het vet van de kaas droop langs mijn onderlip naar beneden. Hij kuste me. 'Je smaakt naar pizza', zei hij tevreden. Ik genoot van zijn vingers en voelde hoe zijn vingers weer mijn klitje opzochten. Die klopte weer genoegzaam van al het eten dat ik naar binnen had gewerkt. Wat was dit geweldig. Het leek wel of elke hap mij een nieuw orgasme bezorgde.

Na de laatste hap van de pizza, kuste hij me intens en pake mijn enorme buik vast. 'Wat ben jij een lekker ding', zei hij. Daarna zoende hij me weer. Ik voelde hoe mijn kut schreeuwde om zijn harde pik. Ik wilde hem voelen in mij. Overal wilde ik hem voelen. Hij zocht met zijn eikel naar de liefdesgrot. Ook mijn kutje lag verborgen in een lekker vetbedje. Hij stak door en langs het zachte vet op weg naar mijn natte spleetje.

Elke stoot was genoeg voor een schreeuw. Elke stoot bracht mijn vette lijf in beweging. Ik voelde hoe al dat vet werd bemind. Wat voelde het geil, hem zo diep in mij. Mijn buik drukte hem wat omhoog, zodat hij extra moeite moest doen om naar binnen te komen. De weerstand maakte hem nog woester en gaf hem nog stimulans. Hij duwde door alles heen en maakte mij waanzinnig. Aan seks heb je nooit genoeg, besefte ik. Dat ik mijzelf zo veranderd had in een geile neukmachine. Een hap eten was genoeg om uitzinnig te raken. Ik had nooit genoeg. Nooit genoeg eten, nooit genoeg seks en nooit genoeg orgasmes.

'Ga door, ga door', schreeuwde ik en ik belandde van het ene orgasme in het andere. Hier had ik nooit genoeg van. Ik besefte dat zijn harde pik mij uitzinnig maakte. 'Toe geef me nog wat', gilde ik. Hij voerde me nog een stukje chocolade. Het kwam van een reep. Maar ik had geen tijd om na te denken waar hij het vandaan haalde. De combinatie van eten en de harde rammende pik, vroeg alle aandacht. En het orgasme dat loskwam. Dat liet zich met geeen woord omschrijven...

Lees deel 11 van De koekwinkel: Vette droom of dikke waarheid »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)