De koekwinkel (11) – Vette droom of dikke waarheid?

Als Mirjam voor een extra lening bij haar bank komt, krijgt ze te horen dat ze platzak is. Ze kan niet meer lenen. Zodoende krijgt ze de vraag om de eigenaar van een koekjeswinkel van de ondergang redden. Ze ervaart de liefde en opwinding van het eten. Met de buik vol krijgt ze het ene orgasme na het andere. Als de pizzakoerier haar niet alleen trakteert op pizza's, gaat ze helemaal los.

Lees het eerste deel van De koekwinkel: Geldgebrek »

Vette droom of dikke waarheid?


In het holst van de nacht schrok ik wakker. Ik had een razende honger. Mijn pizzakoerier was verdwenen. Op tafel in de keuken lag een pizzadoos. Hij was mij helemaal vergeten de pizza te geven die ik besteld had. Gelukkig lag er een briefje op de doos. 'En vergeet niet de pizza die je besteld hebt', stond erop. Met een krabbel en een dikke kus in letters. Ik opende de doos en nam een stuk van de koude pizza. De pizzakoerier had de pizza al opgedeeld in partjes.

Ik nam een hap en dacht weer terug aan de droom die ik eerder had. Ik werd omringd door vet. Overal voelde ik de welvingen. Mijn buik was zo groot geworden dat hij de grond raakte. Mijn buik vulde zich traag met de stukken pizza. Ik nam er een slok cola bij van de fles die de pizzakoerier bij de doos had klaargezet. Het smaakte geweldig. Ik voelde mij weer even heerlijk. Bij elke hap die ik nam tintelde mijn klitje nog na van de heerlijke avond die ik had met de pizzakoerier. Zijn harde lul in mijn vette kut.

Mijn buik vulde zich en zat al spoedig weer een stuk voller dan eerst. De pizza was op. Ik voelde mij weer opgewonden raken en zocht naar nog iets eetbaars. Tot mijn verbazing zag ik op het aanrecht nog een pizzadoos liggen. Ik opende de doos en zag er nog een heerlijke kaaspizza in. De stukken at ik gretig en hongerig op. Mijn mondhoeken dropen weer van het vet. Wat was dit heerlijk. Ik wilde zo wel elke dag verwend worden na een vrijpartij.


Het laatste stuk schoof ik een stuk moeilijker na binnen. Mijn buik stond weer bol van de grote maaltijd die ik naar binnen had gewerkt. Ik voelde mijn klitje kloppen, maar ik kon er niet goed bij komen met mijn vingers. Mijn buik ging meer en meer in de weg zitten. Ik drukte het buikvet weg. Nu ik zo lag viel het mooi over mijn heupen en voelde het heel zacht aan. Als een groot waterbed schudde het buikvet zachtjes heen en weer op de beweging die ik maakte. Het was genoeg om nog even in een goddelijk orgasme terecht te komen. Mijn lijf nog natintelend van de heerlijke neukpartij schudde genoeglijk. Ik knorde tevreden van deze stimulans.

Wat had ik een fout begaan door met Jim te gaan. Ik had nooit een relatie met hem moeten beginnen, besefte ik. Als ik geweten had wat voor een mooi ander leven ik had kunnen leiden, dan was ik zelf wel bij hem vertrokken. Altijd die minderwaardige blik en dat denigrerende commentaar erbij. Het voelde alsof ik nu voor mijzelf koos. Ik genoot van deze heerlijke aandacht. Natuurlijk zou ik de geldproblemen hebben gehad. Eten kost immers geld, veel eten kost veel geld. Maar ik zou ook hebben genoten zoals ik nu genoot.

Aan de andere kant was ik Jim heel dankbaar. Dat hij mij verlaten had. Het ging niet meer zoals wij leefden. Nu genoot ik van het leven en het eten. Bovendien kon ik mijn buik tonnetje rond eten met de heerlijke koek van meneer en mevrouw Mazachma. Het koste mij niks. Zo meste ik mijzelf vet zonder voor de kosten op te draaien. De droom voor elke vrouw die dik wil worden. Ik kon mij ongeremd vol eten en hoefde er niks voor te betalen.

Zelfs in het restaurant hielp ik mee de restjes op te maken met mijn vriendin Josje, de serveerster. Zij wilde worden als ik, maar er was daar wel genoeg voor 2. Bovendien kon ik haar meenemen naar mijn huis om de kratten leeg te maken. De hoeveelheid koek en donuts die meneer en mevrouw Mazachma aanleverde, groeide met de dag. De pizzakoerier verstrekte gratis pizza's in ruil voor een portie zalige seks. Het laatste onderging ik zeker niet met tegenzin. De extra pizza's die hij meenam, waren voor mij evenmin een probleem.

Zo kon ik zonder problemen mijzelf laten groeien tot 450 kilo. Dan zou ik er hetzelfde uitzien als in mijn droom. Mijn buik zou als ik op de bank zat, voorover welven. De onderkant van mijn buik zou zonder problemen de grond raken. Ook zou ik overal omringd worden door vet. Langs mijn zij zou een enorme vetmassa zitten die zou sidderen en schudden. Elke minimale beweging zou genoeg zijn om mijn hele lijf in beweging te krijgen.

Mijn klitje trok samen van het idee om zo dik te worden. Dat wilde ik. Het was een droom en dromen moesten verwezenlijkt worden. Ik draaide mijn zware lijf om. De stukken pizza hadden mij weer sloom genoeg gemaakt om in slaap te kunnen vallen. Traag zonk ik weg in een heerlijke droom. Het leek een vervolg op de vorige. Ik zat met het massieve lijf van 450 kilo op de bank en kon mij nauwelijks bewegen. Zo zwaar was ik geworden.

Ik zag Josje, de serveerster van het restaurant naast me zitten. Ze was beduidend zwaarder geworden. Ze groeide hard mee, maar kon mij nog helpen het eten aan te reiken. Bij het eten voelde ik mijn klitje kloppen. Het leek wel of mijn gevoelige plekje meegegroeid was met dit grote lijf. Elke hap was voldoende voor een goddelijk orgasme. De pizzakoerier kwam ook even langs. Ik zag hoe hij Josje voerde. Daarna liep hij naar mij en gaf me eveneens een zalige pizza. Hij voerde maar door en hield niet op. Op het moment dat zijn lul bij me binnendrong voelde ik mijzelf in een goddelijke extase terechtkomen.

Er klonk kloppen op de deur en roepen. Mevrouw Mazachma bracht mijn verse ochtendportie. Ik opende de deur. Voor mijn neus stonden 4 grote kratten opgestapeld. Helemaal vol met koeken en donuts. Mevrouw Mazachma besteeg net de trap weer op. 'Sorry', verontschuldigde ze zich. 'Maar het is een beetje veel vandaag. De zaken gaan zo goed. We houden daarmee meer over dan eerst.'

Ik zuchtte. Maar mijn hart klopte in mijn keel van opwinding. Zou mijn droom toch bewaarheid worden. Ik schoof de kratten de kamer in. Mevrouw Mazachma liep met me mee met de krat die zij nog bij zich had. 'Ik heb dat meisje van het restaurant verderop gebeld. Je kunt dit echt niet meer alleen op.' Ze keek naar mijn grote buik die een behoorlijk eind uit mijn ochtendjas stak. De stof kon deze enorme pens op geen enkele manier meer bedekken. 'En morgen koop ik een nieuwe ochtendjas voor je.'

Ik werd er blij van dat ze Josje had uitgenodigd langs te komen. Het was alweer een week of 2 geleden dat ik haar voor het laatst had gezien in het all-you-can-eat-restaurant. Ze was wat ronder geworden. Rond haar middel welfde een weldadig buikje. Het zag er onwijs sexy uit. Ik had het op het toilet heel even vastgehouden. Het buikje viel extra op doordat haar witte schort veel te strak rond haar middel zat.

Ik besloot alvast te beginnen. De eerste krat stond naast mij op de bank en lag boordevol met croissants en gevulde koeken. Wat had ik hier een hoop zin in. Mijn maag knorde van de honger. Mijn klitje trok al van blijdschap samen. Wat een mooi vooruitzicht stond daar in de keuken. Ik at flink door. De krat was leeg op een paar croissants na. De bel ging. Ik liep traag naar de deur en opende deze. Daar stond ze voor mijn deur.

Ik wist dat het Josje was, maar ik zou haar niet herkend hebben. Ze had haar dikke winterjas open staan. Een flinke buik welfde eruit. Ik kon zien dat de jas niet meer dicht ging. Alleen een knoopje dat ter hoogte tussen borsten en buik zat, was dicht. De stof stond hier strakgespannen en accentueerde de rondingen juist. Boven het knoopje welfde een enorme boezem. Onder het knoopje toonde zich een enorme buik aan de buitenwereld.

'Hoi', zei ze een beetje verlegen. 'Ik begreep van mevrouw dat je wat hulp nodig had. Nou, ik wil best wel helpen hoor.' Ze klopte op het buikje. 'Die kan best nog wel wat gebruiken.' Ze gaf er een veelbelovende knipoog bij. Ik liet haar binnen. Ze mocht aan de andere kant van de krat zitten. Terwijl ik in de keuken 2 nieuwe kratten haalde, zag ik bij terugkomst dat ze de 5 croissantjes in de krat al had verorberd.

'Sorry', zei ze met een ontdeugende stem. 'Ik had ook zo'n honger.' Ze liet een zacht boertje. Ik schonk een groot glas chocomelk voor haar in en mengde er wat extra room door. 'Neem dit er lekker bij. Daar word je een grote meid van.' Ze keek me lief aan en zette het volle glas aan haar lippen. 'Lekker', zei ze. Ze liet opnieuw een boer en greep een donut uit de krat die naast haar stond. 'Ik heb honger.' 'Ga je gang', zei ik. 'Ik rammel ook.' Ik voelde mijn klitje kloppen bij de gedachte wat we straks zouden doen als onze magen voller werden. Ze keek me aan en gaf me een dikke knipoog. Zij dacht er ook aan...

Lees deel 12 van De koekwinkel: Een helpend mondje »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)