Praten over gewicht (12) – Chocoladetaart

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag krijgt een vetliefhebber het advies van een mollige bediende om de chocoladetaart te nemen. Het laat zich niet lang raden waarom hij dat advies krijgt van deze knappe dame met beginnersbuikje. Ze is zelf gek op de chocoladetaart.

'Dat ik van chocoladetaart houd, kun je ook wel zien.'

Chocoladetaart


Ik was een keertje in een restaurant en genoot niet alleen van mijn maaltijd. Een werkelijk schattige, mollige serveerster trok de hele tijd mijn aandacht. Ik genoot ook van haar. Ze was niet echt dik te noemen, maar ze had een heel schattig beginnersbuikje dat zich overduidelijk aftekende in haar kleding.

Op het moment dat we het dessert mochten kiezen, vroeg ik haar of de chocoladetaart een goede keuze was. 'O, de chocoladetaart is overheerlijk. Het is echt mijn persoonlijke voorkeur, maar ik ben ook echt een chocoladejunk.'


Chocoladejunk

'Trouwens, dat ik van chocolade houd, kun je ook wel zien', zei ze vervolgens. Daarbij klopte ze op haar verse beginnersbuikje die zachtjes heen en weer schudde. Hij viel heel mooi over haar broekband heen en opzij had ze mooie lovehandles. Ze had echt een heel lief, klein buikje dat heel veel zachtheid uitstraalde.


Volgende week: Russische veelvraat

Volgende week werkt een meisje uit Rusland mee bij een zomerkamp voor kinderen. Ze doet zich erg tegoed aan alle lekkernijen die eigenlijk voor de kinderen bestemd zijn. Dat maakt veel los bij de vetliefhebber die ook meehelpt op het vakantiekamp.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)