Hartsvriendinnen (12) - Het verhaal van Marloes

Wat vooraf ging: Maaike en Marloes zijn hartsvriendinnen. Aanvankelijk helpt Maaike haar vriendin Marloes door haar eten op te eten zodat Marloes van haar overgewicht kan afkomen. Het helpt echter nauwelijks. In plaats daarvan komt Maaike enorm aan. Als Maaike haar vriendin Marloes wil overhalen ook lekker te eten, hebben ze even geen contact. Een maand later ziet Maaike haar vriendin zitten in de kantine zwaarder dan ooit.

Lees eerst het eerste deel: Hoe het begon »

Het verhaal van Marloes

Marloes vertelde het verhaal over haar nieuwe gewicht aan Maaike. 'Ik had dus die 2 sausijsebroodjes van jou opgegeten. Met een gevoel van schaamte was ik thuisgekomen. Ik had immers gezondigd. Nu moet ik morgen nog meer sla eten, dacht ik met verdriet. Huis had mijn moeder juist een enorme kwarktaart gemaakt. Hij was rijkelijk gevuld met slagroom. Het was mijn lievelingstaart, ze moest het weten. 'Wil je ook een stukje?' vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, dat kan echt niet', antwoordde ik. 'Ik heb al gezondigd vanmiddag. Dat gaat anders helemaal fout.' Mijn moeder reageerde er niet op en zei dat ze even weg moest. Ze liet mij alleen met die ontzettend lekkere aardbeienkwarktaart.'


'Natuurlijk kon ik die taart niet laten staan. Ik zei tegen mezelf dat ik een klein stukje zou eten en dan morgen helemaal niks meer. Voor ik het wist zat de halve taart in mijn buik. Wat had ik dat gemist, die zoetigheid. Het proefde zo heerlijk om de kwark naar binnen te laten glijden en ik merkte dat ik door bleef eten. Tot de hele taart weg was. Ik ben daarna naar mijn kamer gestrompeld en voelde hoe mijn maag helemaal vol zat met het calorierijke voedsel.'

'Uren later kwam ik weer beneden en mijn moeder haalde net een aardappelschotel uit de oven. O, het rook zo ontzettend lekker. Op de gesneden aardappelen lagen schijfjes tomaat en ales overgoten met een overheerlijke roomsaus. M'n moeder zei helemaal niks en zette een royaal bord voor me neer. Ik wilde tegensputteren, maar voelde dat het te laat was. Zwijgend at ik het bord leeg en ik liet mijn moeder nog een keer opscheppen. O, wat had ik dat gemist. Die volle maag boordevol met eten en vet. Het toetje, een grote zelfgemaakte dame blance van mijn moeder, met heel veel chocoladesaus, heb ik ook naar binnen gewerkt.'

'Ik lag in bed en voelde hoe mijn lichaam dit gemist had. Ik voelde hoe erg ik mezelf had toegetakeld. Al het vet dat ik had gehad was verdwenen. Mijn borsten leken leeggezogen theezakjes en mijn buik was helemaal verdwenen. Ik wist weer hoe heerlijk het was om met mijn buik te spelen, het vet zachtjes te laten schudden en te voelen hoe het op en neer en heen en weer deinde bij het lopen. Ook mijn billen voelden niet meer zoals ze geweest waren. Het was verdwenen dat sensitieve gevoel van al dat overdadige vet. Het was er niet meer. En nu voelde ik hoe zalig het was om je vol te eten en dan uitgeput op bed te liggen. Ik kneedde mij volle maag en voelde hoe er langzaam weer wat ruimte kwam. Voorzichtig liet ik een boertje en ik proefde weer even de heerlijke smaak in mijn mond van de ijs. O, wat had ik dit gemist.'

'Mijn moeder was die morgen niet thuis. Er lag een bord boordevol met pannenkoekjes. Ik twijfelde even. Wilde ik dit? Ik zou weer zo dik worden als eerst. Ik besefte het, maar ik verlangde naar de zoetigheid en het vet van de pannenkoeken. Ik verlangde naar mijn eigen vet. Ik had nauwelijks alle pannenkoekjes weggegeten of Tim stond aan de deur. Hij vroeg of ik met hem meewilde naar een restaurantje. Even twijfelde ik, maar ik kon de verleiding niet weerstaan toen hij me meenam naar een 'all you can eat'-restaurant. Ik liet mij heerlijk over aan de spareribs. En wat smaakte dat goed. Het deed mij zelfs verlangen naar meer. Tim moedigde me aan door te vertellen dat hij het zo sexy vond zien als ik zo at. En steeds haalde hij voor mij een nieuw portie, rijkelijk begoten met de lekkerste sauzen. Ik at mijn buik tonnetje rond en op het toilet gaf hij me een heerlijke buikmassage zodat ik ook nog een lekkere ijssschaal als toetje kon opeten.'

'Daarna gingen we naar de film. We hebben alleen maar zitten zoenen en hij voerde me onderwijl 2 volle emmers met popcorn. Hij nam me mee naar huis en heeft me dagen achtereen verwend. En ik besefte intens dat je gelijk had. Er is gewoon niks lekkerder dan je voleten en daarna heerlijke seks te hebben. En wat zalig voelde het toen mijn vet van weleer weer terugkwam. Het leek of ik explodeerde, zo snel schoven mijn bovenbenen weer tegen elkaar aan en voelde ik dat heerlijke buikje van mij weer schommelen als ik liep. Ook mijn borsten groeiden weer tot echte memmen. Hier had ik zo naar verlangd toen ik dik was. Ik keek om me heen als ik over straat lief en merkte dat mannen mij weer nakeken. Hoe had ik het in mijn idiote kop kunnen krijgen te denken dat ik aandacht zou krijgen als ik zou afvallen. Het is juist andersom: als je dik bent kijken meer mannen je na. En dat doen ze echt niet omdat ze zo'n afschuw van dikte hebben. Nee, ze doen het omdat je er zo geil uitziet.'

Maaike zag haar vriendin zitten. Wat was dit een mooi verhaal van Marloes. Ze waren in een gezellig koffietentje gaan zitten om bij te praten. Ze schoven het derde stuk appeltaart naar binnen met een enorme toet slagroom erop. 'Inderdaad', bevestigde Maaike. 'Enorm veel jongens geilen op dikke vrouwen. En dat zijn heel leuke jongens.' 'Dat mag je wel zeggen. Wat is Tim lief voor mij zeg. En wat voelt de seks geweldig als je dik bent. Het lijkt wel of elke kilo erbij een orgasme extra oplevert.' Maaike moest lachen om wat haar vriendin vertelde. Maar ze had gelijk. 'Hoeveel weeg je nu eigenlijk?' vroeg ze. 'Dat wil je niet weten', lachte ze. '128 vertelde de weegschaal vanmorgen.' 'Wat?' gilde Maaike onthutst. 'Dat is maar 1 kilo minder dan ik. Volgens mij heb je nog nooit zoveel gewogen.' 'Inderdaad', glimlachte Marloes. 'Ik breek de laatste tijd record na record. Hij is ronder dan ooit en ik ben tevredener dan ooit.' Ze klopte op haar ronde buik en bestelde nog eens 2 warme chocomel met dubbele portie slagroom erop, en natuurlijk de vierde portie warme appeltaartpunten met eveneens een dubbele portie slagroom voor allebei. 'Wat is het lekker om te eten wat ik wil en door te gaan tot ik niet meer kan. Het liefste nog net ietsje meer...'

Maaike keek jaloers naar haar vriendin. De laatste weken was ze nauwelijks meer aangekomen. Het leel of het haar niet meer lukte extra kilo's aan te komen. De laatste week was ze zelfs 2 kilo afgevallen. Ze ging ook niet meer tot het uiterste puntje en merkte dat er een beetje de klad in kwam. Ze schaamde zich een beetje om het te vertellen. 'Ach, dat geeft toch niks. Een beetje terugslag hebben we allemaal weleens. Je bent ook zo hard gegroeid de laatste maanden. Wat denk je? Dat het non-stop doorgaat? Geeft je lichaam ook even de kans om in te klinken.' Ze tikte speels op het buikje van Maaike. Maaike voelde hoe alles sidderde. Ook merkte ze dat de appeltaart flink wat ruimte in haar maag opeiste. Inderdaad, Marloes had gelijk. Het was zo ontzettend lekker om een volle maag te hebben, maar ze moest haar lichaam ook wat tijd gunnen aan het nieuwe gewicht te wennen.

'Kom, we zijn over een week een maand vrij. Zullen we gezellig met z'n vieren wat gaan doen?' Stelde Marloes voor. 'Hoe bedoel je?' 'Nou gewoon lekker weg en ons gewoon een maand lang volproppen. Ik denk dat Frederik en Tim dat helemaal niet erg vinden.' 'Maar dan moeten we ons wel voorbereiden', zei Maaike. '3 keer per dag een shake en flinke maaltijden. De maag moet zich erop kunnen instellen.' 'Prima plan', antwoordde Marloes. 'Dat gaan we zeker doen.' Ze nam de laatste hap van haar appeltaart en bestelde de grootste dame blance die er maar was. 'Want dat moet gevierd worden.' Jeetje, dacht Maaike, hoe krijg ik die nog weg. Maar ze keek naar de buik van Marloes en naar de enorme pens die deel uit maakte van haar lichaam. Toe doe het, zei het kleine stemmetje in haar hoofd. Je wordt er zo mooi van.


Lees eerst het dertiende deel: Trainen »
---
Deze hele week verschijnt het vervolgverhaal Hartsvriendinnen op Mooi dik. Mooi dik is op zoek naar nieuwe weight gain verhalen. Heb je ook een verhaal? Of wil je graag iets vertalen? Stuur je verhaal dan op. Dan kunnen we vaker dit soort mooie verhalen publiceren.

Reacties

  1. Hoeveel kilo wegen Marloes en Maaike Samen ik wil antwoord van dit vervolgverhaal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)