Winterseizoen - Feeder wordt feedee (2)

Monique ontdekt dat het haar opwindt als haar sportmaatje Chris dikker wordt. Ze grijpt haar kans als Chris' vriendinnetje hem dumpt.

Winterseizoen

Bij het aanbreken van het winterseizoen, weet Chris nog eens 10 kilo aan te komen. Ik vind het geweldig. Met zijn zeker 105 kilo begint hij echt al het figuur van een dikke man te krijgen. Zijn vriendin vindt het niet leuk meer en ze plaagt hem steeds. Ik zou niet tegen hem zeggen dat hij een dikke vetzak is, maar dat hij er hartstikke goed uitziet. Ja, hij heeft wat meer vlees om de botten, maar staat hem heel erg mooi. Mijn complimenten maken minder indruk. Ik ben gewoon een vriend.

En eindelijk, 2 maanden later, dumpt zijn vriendinnetje hem en grijp ik mijn kans. Hij sleept ondertussen een lijf van ruim 120 kilo bij zich. In de tijd voordat het voorjaarsseizoen van de sport begint, heeft hij nog flink kunnen snaaien. In al zijn wanhoop en begeerte naar een vrouw, kan hij mij en mijn atletische figuurtje niet laten gaan.

Ik ben heel open tegen Chris over mijn maagdelijkheid. Hij lijkt er geen enkel punt van te maken. Hij vertelt dat hij wel van harde seks houdt, maar hij wil zich in de slaapkamer met mij beperken tot wat ik wel en niet wil. In al mijn fantasie droom ik ervan om hem dominant te voeren in de slaapkamer. Ik weet dat wat ik wil, hij helemaal niet erg vindt. Daarom stel ik voor om mijn hulpeloze vriend over te leveren aan mijn eetfantasieën al meteen bij de eerste keer dat we samen zijn.

We spreken af om wat te gaan eten en drinken. Dat vindt hij een prima idee. Ik wil graag zien hoe hij verandert in een varken, voordat hij helemaal los gaat. Hij haalt mij om 9 uur op in zijn blauwe jeep. De plannen vallen heel snel weg op het moment dat ik in de auto stap en we beginnen met flirten.

Bij binnenkomst zie ik hoe de veiligheidsgordel in zijn zachte, blubberige buik snijdt. Ik word gek van opwinding. We zijn lekker aan het kletsen over iets heel onbelangsrijks. Ik voel zijn hand mijn dij raken. Midden in de zin stop ik meteen met praten. Ik wil hem. Hier en nu.

Wat kan ik zeggen, het is 21 jaar geleden. We zijn jong en ik ben heel ongeduldig. Bovendien wil hij mij ook dolgraag. Waarop zou ik nog wachten?

Ik kijk Chris in de ogen en zeg dat ik zo heel veel zin heb in seks. Zijn hand pak ik vast en laat hem onder mijn rokje langs mijn dijen glijden. De knopen van zijn overhemd staan zo strakgespannen om zijn kolossale pens. Ik ben al zo nat dat zijn vingers bijna vanzelfsprekend bij mij naar binnen glijden. Dan wordt het wat ruiger. Zijn vingers draaien steeds snellere rondjes. 

Wat is dit heerlijk. Ik begin te kreunen daar in die auto. Ik raak zonder dat ik het in de gaten heb, zijn buik met mijn hand en knijp in het zachte vet. Wauw. Met de andere hand grijp ik in zijn vlezige onderarm. Hij weet me zo te raken, dat mijn voet per ongeluk over de versnellingspook gaat en de auto in zijn neutraal zet. Oei.

Kan ik er wat aan doen?

Hij vraagt of ik mijn maagdelijkheid in zijn auto wil kwijtraken. En ik zeg tegen hem dat we maar even een rustiger plekje moeten zoeken.

We rijden een klein stukje naar een parkeerplaats bij een oud kerkhof in de buurt. Alles gebeurt nu gewoon. We zijn als twee magneten, zo trekken we naar elkaar en zitten aan elkaar geplakt. We willen elkaar zo graag. Ik denk niet dat ik eerder iemand zo graag heb gewild als nu Chris. Ik ontdek een heel nieuwe kant van mijzelf. Overmand door geilheid, vind ik het dier in mij.

Zodra de autogordels los zijn, gaan we ervoor. Nog steeds proef ik de smaak van zijn lippen en mond op de mijne als ik eraan terugdenk. Ik weet nog precies hoe ik mij voel terwijl ik hem overal voel. Hij vindt het leuk om me ruig aan te pakken. Hij pakt mij bij mijn nek, wurgt mij bijna terwijl hij me kust. Hij zegt dat ik naar achteren moet gaan. Ik doe wat hij me opdraagt en kruip tussen de 2 voorstoelen naar achteren. Het is een smalle ruimte, weet ik. Een smalle ruimte waar hij te dik voor is om zich doorheen te wurmen.

Hij probeert mij te volgen en denkt niet na. Inderdaad, daar komt de arme, dikke, vette Chris vast te zitten tussen de 2 stoelen. Zijn dikke buik zit muurvast en hij kan niet meer verder. Ik vind het zo opwindend om hem te zien worstelen tussen die 2 stoelen met zijn veel te vette lijf. Zijn eerdere dominante bravoure verdwijnt meteen. Wanhopig kijkt hij om zich heen en probeert hij te ontsnappen uit deze ongemakkelijke situatie. Hij schaamt zich duidelijk.

Lees deel 3: Opgewonden »

Dit is het 2e deel van het vervolgverhaal Feeder wordt feedee. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)