Praten over gewicht (66) - Dikker worden


Graag wil ik je vertellen hoe ik op feederisme gekomen ben en hoe ik erin gekomen ben.

Op school was ik niet de slankste. Ik was niet zo dik als nu, maar wel het molligste meisje van de klas. Er was een jongen, hij noemde mij dik. Maar dat was echt onzin. Ik woog misschien 70 kilo. Hoogstens. Ik denk dat dit mijn hoogste gewicht op de middelbare school was.

Aan het eind van de middelbare school kreeg ik een vriendje. Hij noemde mij dik schatje. Hij gaf mij heel veel aandacht. Speelde met mijn lovehandles. Hij was gek op mijn mollige vormen. Er waren overal signalen dat hij het leuk vond dat ik mollig was. En nog meer.

Op een dag was hij M&M's aan het eten en ik vroeg of ik ook wat mocht. Hij ging ze aan mij voeren en ik merkte dat het hem heel erg opwond. Daarna vroeg ik aan hem of het hem opwond als ik aan het eten was. Hij ontkende het, maar ik merkte dat wat hij zei niet klopte.

Hij had een geheim, waarover hij eigenlijk nooit wilde praten. Op een avond durfde hij het te zeggen dat hij van mijn volle vormen hield en mij zo mooi vond dat ik wat molliger was dan veel andere vrouwen. Hij deed er best geheimzinnig over, maar ik wist het heus wel.

Maar ik wist helemaal niks van feederisme. Ik ging zoeken en ontdekte allerlei websites hierover. Zo ontdekte ik hoe leuk het is om dikker te worden. Je krijgt heel veel aandacht en liefde en hoeft er alleen maar voor te eten. Wat kan ik hiervan genieten.

Ik vind het geweldig. Je krijgt eten zoveel als je wil. En iemand houdt er heel erg van en geeft je lichaam zoveel liefde. Het is echt heerlijk. En waarom zou je het niet doen. Je leeft maar 1 keer, krijgt heel veel liefde van iemand van wie je houdt. En je helemaal laten gaan met eten is echt verrukkelijk. Heerlijk gewoon.

Reacties

  1. Wat super leuk dat je je verhaal hier doet! En goed om te horen dat het je zo goed doet. Hopelijk wil je ons nog meer vertellen ik en ik denk ook andere zijn erg benieuwd hoe het nu gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk dat je je verhaal hier doet! Fijn om te horen dat je er zo van geniet. Ben erg benieuwd hoe het nu gaat en hoe het voelt om dikker te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk dat je je verhaal hier doet! Fijn om te horen dat je er zo van geniet. Ben erg benieuwd hoe het nu gaat en hoe het voelt om dikker te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil naaktfoto van dikke blote borsten

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)