Weegsessie - Praten over gewicht (65)


Eerst wil je nog wat meer van mijzelf laten zien. Kijk maar eens naar mijn buik als ik op mijn knieën ga zitten. Als ik omhoog kom. Zie je hoe mijn buik hangt. Hij hangt over mijn vagina heen. Je kunt hem niet meer zien. Als je hem wilt zien, dan moet ik mijn buik optillen. Ja, kijk nog maar eens heel goed. 

Dat is best iets. Ik merk dat het best wennen is als je niet meer je pussy kan zien. Als ik voor de spiegel sta, zie ik alleen maar buik. Ik heb een echte grote buik gekregen. Heel groot.

En kijk maar eens goed als ik mij omdraai. Heb je mijn kont gezien. Enorm echt waar. Ik zie hem amper als ik voor de spiegel mij omdraai. Zo groot. Massief. En zie je hoe groot mijn dijen zijn geworden. Zo groot. Zo van opzij. En als ik goed zit, ligt mijn buik helemaal op mijn bovenbeen. Mijn borsten zijn gewoon klein als je mij zo van opzij ziet. Wat een buik. Jeetje.

Buik vrij hangen

En als ik dan op mijn knieën steun en op mijn handen leun, dan zie je mijn buik vrij hangen. Kijk eens hoe ver hij naar beneden hangt. Hij raakt het dekbed zelfs. Zo ver komt hij naar beneden.

Ik rol me maar eens uit bed om naar de weegschaal te lopen. Jeetje, wat een massief lijf heb ik gekregen zeg. Ik sta op. Zie je dat mijn buik nu wat minder hangt. Maar zie je de enorme vetrol op mijn rug. Hij begint halverwege mijn beha en gaat zo verder naar achteren. Een diepe vetplooi loopt daar. Mijn vriendje kan zo heerlijk zijn vingers erdoor laten glijden. Zo heerlijk.


Daar is hij dan, de weegschaal. Ik zet mijn voeten erop. Hij moet lang nadenken voordat hij iets zegt. Ik moet een eindje voorover buigen om het te kunnen lezen. Jeetje, kan ik het wel zien. Ik moet nog maar eens heel goed kijken. Begint het met een 1? Ja, jeetje. Staat daar nou echt 102,5 kg?

Grote buik

Ik ben maar even lekker op bed gaan liggen, lig weer op mijn buik. Je ziet hoe hij onder mijn lijf uitkomt. Zo groot. Hij is echt zwaar geworden. Kun je nagaan, 2 maanden terug woog ik 89 kilo en nu is daar gewoon 13,5 kilo bijgekomen. 

Ik ben er best wel een beetje van geschrokken. Hoe mijn vriendje mij zo vetgemest heeft. Dat ik gewoon veranderd ben in een dikke vrouw van meer dan 100 kilo. Dat ik mij zo heb laten gaan.

Wat zal ik nu gaan doen? Ik geloof dat ik maar ga vieren dat ik de 100 kilo gepasseerd ben. Wat denk je! Dat is een feestje waard. En waarmee gaat dat beter dan met eten. Lekker eten. Ik denk dat dit wel een pizza gaat worden. Misschien wel 2.

Afhaalmaaltijden

Hoeveel chocolade, pizza's, afhaalmaaltijden, Chinees, drop en snoepjes zal het zijn voor de volgende 13,5 kilo? En misschien wil je me dan wel weer zien. Hoeveel dikker ik weer geworden ben. Hoe vet mijn vriendje me verder mest. Hoe groot ik dan zal zijn. Wil je het weten?

Hoeveel je van mijn nieuwe rondingen zult houden. Dat je zal genieten van mijn nog dikkere buik. Die dan nog verder over mijn kutje zal hangen en als ik dan als een boeddha zit, nog meer ruimte inneemt. Als je er dan over wrijft, zal hij nog meer geluk brengen. Die vette pens van mij. 

Of wat denk je van mijn grote borsten die dan helemaal niet meer in mijn beha passen. Een heerlijke vette tietenmassa die over mijn beha roomt als melk die overkookt. En wat denk je van mijn kont en mijn dijen. Die groeien nog groter en voller. Kom je dan weer kijken naar mij? Ik beloof je, ik ga helemaal uit de kleren voor je.

Reacties

  1. Amai heerlijk verhaal . Kijk al uit naar de vlgde . Laat je maar lekker gaan leuke meid . U ziet er fantastisch uit al kan er nog een pondje altijd bij . Succes met het zwaarder worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vet. Prachtig. Goed dik geworden. Prima op gewicht. Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)