100 kilo erbij - Praten over gewicht (62)

Zoals je kunt zien op mijn voor en na foto's toen ik 100 kilo woog en er nu 200, zie je wat ik nu aangekomen ben. Echt ongelooflijk. Het zijn 100 nieuwe kilo's die bij aan mijn lijf erbij gekomen zijn. 

Hoe slank ik was ten opzichte van nu. Kijk maar goed hoeveel buik erbij is gekomen sinds toen. Als ik die foto's zie. Ik kan niet meer herinneren dat mijn buik toen niet voor mijn slipje hing. Kijk nu eens.

Wat is er gebeurd? Je ziet hem zelfs niet meer. Toen zag je nog duidelijk mijn onderbroek. Nu zit hij helemaal verstopt achter mijn hangbuik. 

Ik draag dezelfde maat beha als die ik toen had. Oké, het is niet dezelfde, maar wel dezelfde maat. Zie je nu goed hoe krap hij nu zit. Je ziet duidelijk waar die nieuwe 100 kilo is gaan zitten. Daar zit een flink deel dus. Zie hoe dik mijn armen zijn. En hoe groot mijn tieten zijn geworden. En wat dacht je van het vet op mijn rug. Het hangt helemaal over mijn behabandje heen. En meer dan dat. 

Mijn billen zijn ook gegroeid. Wat dacht je. Echt alles is zo groot geworden. Mijn buik hangt zo ver naar beneden. En kijk hoe groot mijn profiel is als je die foto ernaast houdt met mijn profiel toen ik 100 kilo woog. Als ik eraan terugdenk dat ik 110 kilo woog, mijn leven is zo anders. Bij alles wat je doet, voel ik mijn nieuwe gewicht. 

Kijk toch eens naar mijn armen. Met bovenin kleine vetkussentjes. Ze hebben een missie om zich heerlijk rond mijn armen te nestelen. Alles is massief geworden en schudt heen en weer bij elke beweging die ik maak.

Hongerige buik

En mijn buik. Mijn buik heeft zo'n honger. Nooit genoeg. Toen ik net een feedee was, kon ik helemaal niet zoveel eten. En nu. Ik zo verschrikkelijk veel. Dat weet jij ook wel. Ik denk dat die extra 100 kilo zich over mijn hele lijf heeft verdeeld. 

Er is geen enkel lichaamsdeel dat overgeslagen is. Zelfs mijn mollige onderkin, die steeds groter en groter wordt. En mijn volle wangen. Mijn heupen lijken nooit te stoppen met groeien. En mijn buiknavel zit tegenwoordig zo'n stuk dieper en groter. Je kunt hem niet missen. Zo mooi midden in die vetmassa van mijn buik.

Zo mooi om te zien hoe mijn lijf is veranderd. Ik hou van al het vet dat ik bij elkaar heb gegeten, gesnoept en gesnaaid. Elk pondje is door het mondje gegaan. Dan denk ik terug dat ik 100 kilo minder woog, hoe ik melk dronk en cakejes at. Eraan denkend hoe dik ik zou worden. En toen vond ik mijzelf al zo dik. Ik dacht serieus dat ik het meeste was aangekomen, meer dan wie dan ook. En kijk dan nu naar me.

Ongelooflijk dik geworden

Dat had ik toen niet durven dromen. Als iemand dat tegen mij verteld zou hebben, zou ik hem niet hebben geloofd. Wat ben ik dik geworden sindsdien. Het is echt ongelooflijk.

En eerlijk, ik eet en eet en eet. Zoveel. Ik stop nooit. Er lijkt geen eind aan te komen hoeveel ik op kan. Ik ben zo'n dikke, vetzak geworden. Kijk dan hoe groot mijn tieten zijn. Ze passen niet eens meer in de beha. Het bandje drukt een eind in mijn schouders. Zoveel tietenvlees moeten ze nu dragen. 

Zo dik, dat ik mijn onderbroek niet eens meer over mijn buik krijg. Hij zit helemaal verstopt onder al het buikvet. Ik blijf maar aankomen, aankomen. Ik ben helemaal 'out of control'. Ik ben zo dik geworden. Mijn grote vette pens laat de waarheid zien. Ik heb me echt helemaal laten gaan.

Kun je voorstellen dat ik nu 100 kilo meer weeg dan toen? Waar zouden de volgende 100 kilo komen te zitten? Ze kunnen in elk geval onmogelijk omhoog gehouden worden in deze beha. En mijn slipje houdt die nieuwe kilo's ook onmogelijk bij elkaar. Ze zullen eraan moeten geloven.

Massief en vet varkentje

Ik ben veranderd in een massief en vet varkentje. Mijn buik is zo vet. De striemen zie je. Hij is echt gigantisch geworden. Ik wil hem de hele dag volproppen en verder laten opbollen. 

Ik denk dat ik mijn beha even uitdoe, voor wat meer ruimte. Hij zit zo strak. Ik krijg hem bijna niet los. Wat heerlijk dat hij los zit. Kijk mijn borsten schudden onder al het vet dat ze erbij hebben gekrijgen. Zie je goed de strepen van mijn beha. Zo strak zat hij. Hij is echt veel te klein geworden voor mijn grote borsten. En mijn onderbroek heeft net zulke strepen. Veel te klein voor iemand van mijn formaat.

Ik vind het heerlijk om je deze 100 nieuwe, verse kilo's te laten zien aan je. Hoe mooi vet ik geworden ben en hoe vetter ik nog wil worden. En ze staan toch heel erg mooi. Ik ben onwijs trots. Wat vind jij?

Ik kan niet wachten om nog dikker te worden. Ik ben al zo lekker dik en vet, maar kan het eten niet laten. Hoe meer om van te houden als ik vetter ben. Hoe groter deze buik is, hoe meer buik je kunt betasten. Hoe meer buik ik zelf kan voelen.

Waar zou jij graag die nieuwe kilo's zien? Mijn borsten, mijn buik of mijn lekkere kontje? 

Reacties

  1. Wil je mijn vrouw worden ? Heerlijke gedachte oooch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent echt een mooie dikke meid, hoop dat je eigen weer gaat verdubbel (400kg)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kontje? Nee je hebt een vol vet achterwerk. Prachtig. Ik zie ook die bijpassende heerlijke dikke dijen. Dijken vol cellulites, een flinke fupa, kortom een droomvrouw.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)