Wegdromen - Volle Meid vol passie (2)

Let op: Dit verhaal bevat expliciete sekspassages met een dikke vrouw. Hou je daar niet van, lees het verhaal dan niet.

Ze droomt een beetje weg, maar komt overeind als je in haar buurt komt met je pik. Ze zit al meteen op de goede hoogte en kijkt vol begeerte naar die stijve paal van je. Haar volle armen trekken zich verder overeind. Ze kijkt omhoog naar je. 'Mag ik?' vragen haar ogen. Met haar vrije hand pakt ze je pik en begint speels met haar tong toe te happen. Trekt met haar tong je stijve neukvlees naar binnen.

Haar buik ligt vol en tevreden op haar bovenbenen, de huid trekt zich stak. Op die bolle buik liggen haar borsten. Ze wijzen toch nog iets verder naar voren dan die dikke hangbuik van haar. Haar lange donkere haren vallen tot op haar tietenvlees. Onderwijl pijpt ze je traag en langzaam.

Gulzig pijpen

Terwijl je zo naar haar gulzige pijpen kijkt, valt je op hoe vol haar wangen zijn geworden. Ze maken haar gezicht wat voller. En eigenlijk vind je zelfs dat ze wat sexier erdoor is geworden. Met haar vrije hand grijpt ze haar volle tiet. Haar vingers zakken een eind weg in het bolle vlees. Ze trekt geile rondjes met haar tiet. Speelt met haar vingers met de kleine tepel.

Je beeld vertroebeld, als je weer wakker wordt uit je seksdroom, spelen je handen met haar volle tieten. Je bukt een eindje voorover terwijl zij met haar mond je pik verder beroert. Jij tilt haar enorme borsten omhoog, voelt hoe zwaar ze zijn en speelt met deze gigantische memmen. Wat een vol lijf heeft ze.

Haar bovenbeen drukt haar buik iets omhoog. De onderkant valt een stukje tussen haar dikke bovenbenen. Haar vrije hand rust op haar heup, gaat dan iets omhoog om zich te laten rusten op de grote lovehandle die daar is gaan zitten. Het zachte vlees schudt met haar pijpende mondje mee. Jij maakt de beweging compleet door met haar tieten verder te spelen.

Dan kun je het niet meer houden, trekt haar op haar zij. Zij laat zich vallen en duwt haar ene been omhoog zodat jij met je mond bij haar speeltje kan. Je ziet hoe vol haar dijen zijn. Als je vingers er langs glijden, drukken ze een eindje in het volle vet.

Grote vetbol

Haar buik rust vol tussen benen en borsten. Wat een grote vetbol is dat geworden. Haar navel kijkt diep en trots omhoog. Iets van, kijk mij nou. Ik wordt omhelsd door al dat vet dat zij bij elkaar heeft gegeten en dat mij dieper en zachter heeft gemaakt. Het kleine gaatje piept nog naar buiten. Alles schudt met de beweging die jij met je vingers en je tong in haar spleetje maakt.

Met haar vrije hand houdt ze haar borst vast. Hij is niet in 1 hand in bedwang te houden. Haar vingers beschermen maar een klein die van die grote tiet. Ze houdt zijn schudden tegen, terwijl haar vingers diep wegzakken in het vlees. Je voelt hoe haar zware venusheuvel tegen je gezicht drukt terwijl je in haar spleet likt. Je neus bijna dichtduwt waardoor je bijna niet kan ademen.

Lees deel 3: Vet, vol en bol »

Dit is deel 2 van het vervolgverhaal Volle meid vol passie. Benieuwd naar wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel Gewoon vet

Reacties

  1. Hopelijk word dit een kort verhaal niks zinnigs u kunt veel beter !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat het niet bekoord. Ik vond het heel leuk om te schrijven. Het zijn 5 afleveringen.

      Verwijderen
    2. Ik vind dit te gek.

      Verwijderen
  2. Ze is goed vet. Haar enorme achterwerk verdient echter meer aandacht. Ze moet flink gemest worden deze dame. Bier en friet, driemaal daags. Twee weken lang. En niet uit bed komen. Mooi geschreven in woord en beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel goed juist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie haar voor me. Ze is zo heerlijk dik. Gek word ik ervan. Kom snel met dat laatste deel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrouw om van te dromen zo dik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kwestie van smaak. Ik vind het juist goed geschreven. Mag van mij wel vaker. Ik hoopte dat Jan aan het einde van de cruise toch eindelijk zijn dikke Miranda zou nemem...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)