Praten over gewicht (61) - Bijzondere veranderingen

Bijna mijn hele leven ben ik al wel mollig. Ik ben nooit echt dun geweest, maar de laatste jaren is het een stuk harder gegaan. Het zijn bijzondere veranderingen.


Echt dik ben ik geworden toen ik ging studeren. Ik woog 70 kilo en kwam in 2 jaar aan tot ik ongeveer 83 kg woog. Daar schrok ik wel een beetje van. In het jaar daarna viel ik weer wat af. Al vond ik die veranderingen aan mijn lichaam best wel bijzonder.

Hulp van feeder

Vanaf een jaar of 3 geleden ging het weer hard. Ik ging op mezelf wonen en kwam in aanraking met de feederism community. Twee jaar terug ontmoette ik een feeder. Met zijn hulp ben ik pas echt veel aangekomen. In het eerste jaar kwam ik zo'n 10 kilo aan. In in het tweede bijna 20!

Nu weeg ik 106 kilo en het einde is nog (lang) niet in zicht. Haha. In totaal ben ik dus wel 35 kilo aangekomen sinds ik ben gaan studeren. De laatste 2 jaar is er alleen al 30 kilo bijgekomen.

Gek op snoepen

Eigenlijk gaat het best makkelijk. Ik ben gek op snoepen en dat doe ik dus ontzettend veel. Als er dan iemand bij je is die je extra aanmoedigt, dan gaat het hard. Heel hard. Voor mij helpt het ook mee dat ik behoorlijk lui ben en tegenwoordig een zittend beroep heb. Dan hoef je niet zoveel te doen om dikker te worden, hihi.

Mijn hele leven ben ik al gefascineerd geweest door dikker worden en wat het met je lichaam doet. Het kwam pas echt in me los toen ik per ongeluk wat voller werd. In eerste instantie schrok ik, maar ik vond dat ook ontzettend mooi. Nu ik een feeder mij aangemoedt, gaan alle remmen los. Ik word goed vetgemest door hem. Het resultaat liegt er niet om.

Veel veranderd

Bovendien merk ik dat er meer veranderd is sinds ik dikker ben. Ik ben meer mezelf, iets minder verlegen en heb meer zelfvertrouwen. Voor mij is het heel positief. Ik wil zeker dikker worden, maar weet niet precies hoeveel. Van mij mag er best wat meer bij. Haha. Mijn volle lichaam is heerlijk. Ik hou ervan hoe zacht nu alles voelt.

Mijn buik is wel het mooiste vind ik. Die is zo enorm gegroeid. Hij ligt al best een aardig eindje op mijn schoot. Het is heerlijk om het vet dan vast te pakken. Ook vind ik het lekker als ik daar wordt vastgepakt. En dat gebeurt best wel vaak als je aangemoedigd wordt door een feeder, hihi.

Opmerkingen

Natuurlijk krijg ik ook opmerkingen. Het valt ook best wel op dat ik zo dik geworden ben. Sommige vrienden zijn best direct, dan zeggen ze gewoon: 'Wat ben jij dik geworden!' Meestal zijn wat subtieler. Zo vroeg een vriendin aan mij of ik meeging met haar naar de sportschool. Dat zou ik volgens haar best wel kunnen gebruiken. Maar dat gaat mooi niet gebeuren. Wat denkt zij wel!

Positieve geluiden hoor ik vooral op internet. Maar ook wel privé. Een heel dunne vriendin zei laatst tegen mij dat ze ook zulke mooie curves zou willen hebben als ik. Dat vind ik best een mooi compliment. Ook heb ik het idee dat er best naar mij gekeken wordt en niet alleen negatief. Ik draag dan ook wel vaak kleren waarin je goed kunt zien dat ik wat dikker ben geworden, hihi.

Reacties

  1. Mooi verhaal over je zelf.
    Goed dat je eigen er goed bij voelt om lekker dik te zijn.
    En heb je ook een idee hoe dik je wil worden of graag zou willen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verhaal
    Wat moet ik doen om ook zo'n mooie vrienden te krijgen of hoe vind ik zo iemand ?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)