Lesje geleerd - Strafkilo's (20) - Slot

De straf zit erop voor Edith. Het resultaat is verbluffend. Of zou ze nog wel een keer straf willen hebben?

Lees eerst deel 1: Vet getrouwd »

Lesje geleerd


Het was niet te geloven hoe wij ons met ons drieën gedroegen in de 4 dagen dat we bij elkaar waren. We aten, aten en aten aan 1 stuk door.

Het leek wel of we niets anders meer konden dan eten. Van woensdag tot en en met zondag brachten we door met eten, met uitzondering van de paar uur slaap tussen de maaltijden door. Het was de hemel. Dat begrijp je wel.


Zonder enige aanmoediging van mij of haar moeder, propte Edith zich de hele dag vol. Ze at alles wat er ook maar in de buurt van haar mond kwam. Meer dan eens hadden we de hele tafel opgeruimd, maar kon zij niet van haar plek komen. Ze was zo vol dat ze geen pap meer kon zeggen, laat staan van haar plek kon komen. Edith was lid geworden van het groepje van mij en haar moeder bij het taarten eten. Ze deed niet onder voor ons. Ze at en dronk net zoveel als wij.

Zondagmiddag, we zouden weer naar huis gaan. We wreven alledrie over onze dikke buiken. Er was weer veel bijgekomen de laatste dagen. Het vele eten liet zijn ronde sporen en na op onze lijven. Edith en ik waren klaar om naar huis te gaan. Niet voordat we moeder een innige omhelzing gaven. 'Ik weet zeker dat er weer meer Edith naar huis gaat dan er gekomen is.'

Edith grinnikte om de opmerking van haar moeder. 'Zeker, en ik weet ook zeker dat er met Kerst een vollere Edith hier arriveert. Het nieuwe leventje bevalt me wel.' Mijn schoonmoeder gaf mij een vette knipoog. De strafkilo's waren niet verkeerd geweest. En ik was haar innig dankbaar voor de opmerking die ze een jaar eerder had gegeven, samen met de enige oplossing waar ik nu iedere dag van kon genieten.

We reden terug naar huis en tijdens het rijden, keek ik naar Edith. Ze lag genoegzaam achterover geleund in de bijrijdersstoel. Haar handen op haar enorme buik. Zo groot en rond had ik hem nog niet gezien. Ze bleef mij verbazen. Ik stak mijn vinger voorzichtig in haar buik.

Mijn vinger zonk enkele centimeters in het verse vet. 'Heb je hier spijt van?' vroeg ik terwijl ik met mijn vingers in haar lekkere zachte buikvet kneep. Ze keek me aan. 'Ja', zei ze. Ik keek verbaasd en een beetje bezorgd terug. 'Hoe bedoel je?' Ze giechelde. 'Je had mij veel eerder die strafkilo's moeten opleggen.'

Ik keek nog eens goed naar de enorme buik die ze gekregen had. 'Jij hebt je lesje wel geleerd', zei ik. 'Ik denk dat ik je nog eens zo'n straf ga opleggen.' 'Of het dan nog een straf is, dat weet ik niet', antwoordde ze met een vette knipoog.

(voorlopig) EINDE

Vanaf volgende week weer een nieuw vervolgverhaal. Over de personal trainer Melissa die de familie helpt afvallen. Maar of ze er nu zelf afvalt van de verleidingen op de boerderij?

Reacties

  1. Heel fijn om hier nog eens een verhaal te zien verschijnen! Ik kijk uit naar het volgende

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)