Gewogen - Strafkilo's (15)

Het voedingsrijke dieet bij haar moeder werpt zijn vruchten af. Edith begint meer en meer rondingen te krijgen.

Lees eerst deel 1: Vet getrouwd »

Gewogen


Een paar dagen na nieuwjaarsdag zaten Edith en ik op de bank voor de televisie. We zouden snel daarna naar huis gaan.

Edith droeg al een paar dagen de stretchbroek die ik met kerst gaf. Ik genoot heel erg van het uitzicht op haar nieuwe lijf, haar welvingen gaven de broek een heel nieuwe vorm. Wat zag ze er toch goed uit.


De maat broek was eerder nog vrij ruim geweest, maat 42, maar ik zag dat de broek al strak was gaan zitten. Ik had haar nog nooit in een grotere broek gezien. Het shirt dat ze droeg werd omhoog gedrukt door haar buikje. Het zag er heel schattig uit.

Een paar minuten daarvoor was ze op de weegschaal gaan staan voor de laatste check. We zagen het getal 72 kilo, dat betekende dat ze in die 10 dagen maar liefst 7 kilo erbij had gegeten. Een grote prestatie, vond ik. Ze was er zelf ook verbaasd over, maar ze had ook als een hongerige wolf de dagen constant doorgebracht met het eten van het voedzame eten dat haar moeder voor haar klaarmaakte.

Het resultaat mocht er zijn. Edith begon nu echt mollig te worden. Haar buik stak nu verder vooruit dan haar tieten, terwijl haar borsten toch ook echt beduidend forser waren geworden. Haar billen waren breder en zachter geworden. Haar dijen waren zacht en dik, ik zag geen enkele kloof meer. De magerte was uit haar leef verdwenen. Ze merkte zelf op dat ze voelt hoe haar lijf meesiddert als ze loopt.

Lees deel 16: Tussenstop »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)