Meeschuddend achterste - Strafkilo's (11)

Al het eten dat Henk aan zijn vrouw Edith voert, krijgt al een mooie bestemming. Het motiveert om extra te geven.

Lees eerst deel 1: Vet getrouwd »

Meeschuddend achterste


We ruimden alles op, helemaal vol van al het verstouwde eten. Er was bijna niks meer over en als er nog wat was, aten we het op bij het opruimen.

Ik voelde de bui al hangen als het ging om het toetje dat straks zou komen. 'Wat heb je voor een toetje?' vroeg ik. Ze moest lachen. 'Ik heb een gigantische kwarktaart gemaakt voor ons samen. Het is zo calorierijk dat ik alleen al ben aangekomen bij het maken van de taart.'


We schoven aan tafel en laafden ons aan deze heerlijke dikmakende taart. We aten zoveel we opkonden. Ik verstouwde 4 porties, Edith 2. We zagen er allebei uit alsof we elk moment uit elkaar konden spatten. Zo vol waren we. 'Schat, dit was lekker zet. Het lijkt wel of ik elk moment uit elkaar kan knallen.'

We ruimden alles op en gingen heerlijk naar bed. Ik liep achter Edith naar boven en durf te zweren dat ik haar voorheen strakke achterste al zag meeschudden bij elke stap die ze zette.

Ik viel als een blok in slaap, zo lekker vol en opgeblazen. Om 2 uur hoorde ik Edith naar beneden gaan en om een weight gain shake voor zichzelf te maken. Ze kwam terug naar bed, bommetjevol. Ik hoorde hoe zwaar ze ademhaalde. Ze nam haar werk serieus.

De volgende ochtend verliep weer volgens het nieuwe patroon. Een enorm ontbijt voor Edith, terug naar bed en een paar uur later opstaan, douchen en aankleden, waarna ze aan de slag ging voor een overvloedige lunch. Dutje na de lunch, tussendoortjes, televisie kijken en een gigantisch diner, nog meer snacks, televisie kijken, een grote snack voor het slapen gaan en ergens in de nacht een lekkere weight gain shake om weer lekker verder te kunnen slapen.

Lees deel 12: Goede vorderingen »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)