Goudbuikje (9) – Buikje van goud

Dorien krijgt een oproep van notaris Karel van Duurma. Het gaat over de erfenis van haar ouders. Ze had geen contact meer met haar ouders vanwege hun levenswijze. Ze vond het afzichtelijke mensen. Voor de erfenis van meer dan een miljoen euro moet ze nu opdraven bij de notaris. Er is een belangrijke voorwaarde gesteld door haar ouders, hoort ze van de heer Van Duurma. Ze heeft 17 weken de tijd om 46 kilo aan te komen. Een missie die geleidelijk steeds minder een straf wordt.

Buikje van goud


Dorien stapte uit de douche. Het was weer twee weken later. Ze hield zich nu precies negen weken aan het nieuwe dieet. Peter liep net de badkamer binnen en gaf haar een handdoek. Hij giegelde. 'Heb jij jezelf al gezien', lachte hij. 'Het lijkt wel of je zwanger bent.'

'Maar ik ben helemaal niet zwanger', riep Dorien. Maar ze wist dat de bevinding van Peter klopte. Haar buik zwol sneller op dan de rest van haar lichaam. Haar buik stak zo'n eind naar voren dat ze niet meer de cijfers van de weegschaal kon zien als ze naar beneden keek. Haar voeten verborgen zich achter de grote buik die zich daar gevormd had. Gelukkig lukte het nog wel om zich een beetje voorover te buigen en dan naar beneden te kijken. 'Ik lijk niet zwanger', vond ze. 'Ik ben gewoon een vetzak.'


'Je bent een vetzak maar wel een ontzettend mooie vetzak. Ik vind je mooi dik', antwoordde Peter. Hij liep de slaapkamer binnen om haar een lekkere knuffel te geven. Hij pakte de lovehandle die zich over haar heupen vormde en greep hem liefdevol vast. Daarna pakte hij speels haar volle wengen en kneep erin. 'Dus zo voelen 22 nieuwe kilo's', zei hij. Ze lachte. 'Vergeet mijn dikke buik niet. Daar zit het meeste in.' Ze pakte de flinke vetzak in haar handen en tilde het een eindje op. Haar buikje begon al een beetje te hangen, merkte ze een paar dagen eerder.

Peter zakte naar beneden en ging op zijn knieën zitten. 'Wat hebben we hier? Een heus buikje. Wat een lekker rond buikje. Een goudbuikje. Dat zie ik. Een goudbuikje.' Hij kwam weer omhoog en streelde tegelijkertijd de ronding van het goudbuikje dat Dorien voor zich uit droeg. 'Het is wel een goudbuikje. Nog 23 kilo erbij en je bent een miljoen euro rijker. Je bent op de helft. We zitten nu op een halfmiljoen, als we de berekening van de notaris geloven.'

'Ik weet niet of ik dat nog wel wil Peter', zei ze. 'Nog eens 23 kilo erbij. Dat is immens veel hoor. Bovendien zitten we al op de helft. Ik moet nog hard werken om aan de 100 kilo te komen. Ik weeg pas 77 kilo. En ik heb nu al het gevoel dat ik ontploft ben. Dat kan er nooit meer bij, nog eens 23 kilo. Wat denk jij Peter?' 'Ik denk dat het nog wel kan hoor. Je hebt het geld dan echt verdiend. Heb jij ooit makkelijker zoveel geld verdiend in een paar maanden tijd. Je hoeft er alleen maar voor op de bank te zitten en te eten.'

Ze keek hem weifelend aan. 'Hoeveel heeft je moeder eigenlijk gewogen?' vroeg hij. 'Toen ik het huis verliet zat ze op 180 kilo en volgens mij is ze daarna alleen maar dikker geworden. Mijn daad om met ze te breken was voor hun aanleiding om zich helemaal te laten gaan. Het zou mij niet verwonderen als ze bij haar dood over de 200 kilo woog.' Hij keek naar haar ronde buikje, het goudbuikje.

'Ze was even groot, maar het vet verspreidde zich veel meer over haar hele lichaam. Ze had ook een immense kont en brede heupen. Haar bovenarmen waren zo dik en groot als de bovenbenen van een getraind atleet. En vergeet haar ontzettend brede dijen en volle heupen niet. Het lijkt wel of ik daar niks van geërfd heb. Alles concentreert zich bij mij op mijn buik.' Ze klopte op het buikje. Het vet sidderde er een beetje van na.

'Maar deze jongens lijken de laatste week wel een beetje te zijn gegroeid', grinnikte Peter. Hij hield haar borsten vast. Ze waren inderdaad een beetje voller geworden en voelden beduidend zachter dan voorheen. Ze keek naar de borstjes die in zijn armen lagen. 'Ze passen nog steeds perfect in mijn oude beha's. Het lijkt wel of ze niet mee willen gaan in de verandering.'

Peter hoorde haar niet meer en kuste de borstjes overvloedig. Hij kuste verder omhoog, langs haar nek en in haar oren. Hij voelde hoe zacht haar huid geworden was. Zijn handen gleden over het heerlijke buikje, het goudbuikje. Wat voelde dit geweldig. Hij voelde hoe vol de lovehandles waren die zich vormden boven de heupen. 'Misschien is het tijd om wat calorieën te verbranden', zei hij.

Lees het tiende deel van Goudbuikje: Nieuw ondergoed »

Reacties

  1. Ik ben op zoek naar een vrouw die voller wilt worden of al vol is verder zou ik het leuk vinden om vrouwen tips te geven om.aan te komen mijn mail is chillis@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)