Aan het werk (12) – Rake klappen (slot)

Mieke is net afgestudeerd en heeft een baantje gevonden als secretaresse. Haar baas wil graag dat ze wat voller wordt. Hij meet daar de weelde van het bedrijf uit. Het maatpakje dat ze gekocht heeft in haar eerste werkweek, past ze niet meer. Ze ontwikkelt een heus buikje. Het lijkt erop dat haar baas dat niet zo erg vindt als ze voor hem uit de kleren gaat.

Rake klappen


'Als ik het niet dacht', zei meneer Peters. Mieke stond helemaal bloot voor hem. Ze meende een soort trots in zijn stem te horen. Haar buik wees een aardig eindje naar voren. Haar benen waren welgevormd, ze meende zelfs putjes te zien van de cellulitis. Ook haar heupen waren beduidend breder dan een paar weken geleden. Er prijkte heuse lovehandles aan haar zij.

'Kijk eens aan', zei meneer Peters. Hij liep in haar richting en greep met zijn hand in de lovehandle die langs haar zij sierde. Hij lag er alsof hij op de heupen steunde. Meneer Peters klopte zachtjes op haar jonge buikje. 'Het is zeker geen vel meer over been, zoals toen je hier binnenkwam. Kijk eens naar dit mollige buikje. Het behoort helemaal aan jou toe. Je hebt het helemaal zelf gedaan.'


Mieke probeerde haar buikje naar binnen te trekken. Ze hield haar adem in, maar er bleef een randje vet over haar slipje heen buigen. Meneer Peters liet zijn handen ook niet los en kneep speels in het verse vet. Hij ging achter haar staan. Weer voelde ze die harde pik van hem tegen haar billenvlees drukken. Hij tikte op haar buikje terwijl hij zo achter haar stond. Zijn mond boog zich naar haar oor en hij fluisterde: 'Hou je van dit buikje? Vind je het lekker om dit mollige buikje voor je uit te dragen? Ben je er een beetje blij mee?'

Haar knieën knikten. Ze voelde zich helemaal zacht worden van binnen en ze bloosde nog meer dan ze eerder gedaan had. Ze voelde zich verschrikkelijk verlegen en vernederd. Tegelijkertijd merkte ze hoe haar mollige lijf overal tintelde. Wat was dit een heerlijk gevoel. 'Buig je voorover', zei meneer Peters tegen haar. Ze boog naar voren en voelde hoe zijn hand over haar billen gleed. Met de ronding mee.

'Pats', ze voelde de krachtige slag op haar billen. Ze voelde hoe het vet van haar billen en haar buik meetrilden op de harde klap. 'Pats', nog eentje. Haar mollige achterste sidderde na van de billenkoek die ze kreeg. Nog een klap. Haar hele volslanke lijf trilde met de slagen mee die meneer Peters haar gaf. Het voelde vernederend en opwindend tegelijk. Zijn vingers brandden in haar zachte billenvlees. De klappen voelden niet echt als een compliment. Tegelijk kreeg ze het idee dat haar nieuwe vetlaagje haar beter beschermde tegen de slagen.

'Pats', weer een klap. En nog eentje. De sensatie trok door haar lichaam. Haar buik schudde heen en weer op de slagen. Ze voelde hoe haar billen meetrilden en bewogen. Haar grote borsten deinden heen en weer in de veel te krappe beha. Het tietenvlees golfde weldadig over het bandje heen. Het strakzittende slipje trilde mee op het ritme van de hand.

Mieke kreunde van genot. Ze besefte dat haar lichaam niet meer was wat het altijd voor haar geweest was. Van het magere scharminkel dat ze eertijds was, was ze veranderd in een mollig meisje. Haar vlees welfde overal weelderig over en langs. Ze voelde hoe haar dikke buik zachtjes schudde als ze opstond. En ze merkte hoe haar billen heen en weer bewogen bij elke beweging die ze maakte.

Ze voelde hoe meneer Peters haar slipje openscheurde. Haar roodgeslagen billenvlees was nu duidelijk voor hem te zien. Op de plek waar de band in haar zachte vlees gedrukt had, zag hij een rode streep. Meneer Peters duwde haar voorover op zijn bureau. Ze merkte hoe hij zijn harde pik tussen haar zachte benen schoof. De dijen voelden aan als zijde. Ze voelde hoe de pik bij haar naar binnen stootte.

Het romige vlees wiegde zachtjes mee op de maat van zijn stoten. Wat voelde dit overheerlijk. Haar hele vette lijf stond in vuur en vlam. Zijn vingers grepen in het billenvlees. Ze voelde hoe diep de vingers wegzonken in haar volle achterste. Daarna verkenden zijn handen het vet van haar buik dat een flink eind naar beneden hing. Ze voelde zijn vingers over haar buikvet glijden. Wat was dit heerlijk. Ze kreunde van genot.

Hij fluisterde in haar oor. 'Je hebt me nog nooit verteld wat je er eigenlijk van vindt dat je dikker bent geworden. Je hebt er een hoop vet bijgekregen, maar ik heb geen idee hoe je het zelf ervaart.' Ze hapte naar lucht, zat aan de rand van een heus orgasme. Een orgasme dat ze nog nooit in die mate had voelen opkomen. Ze merkte dat haar mollige lichaam de sensatie versterkte. 'Ik vind het heerlijk', kreunde ze. 'Heerlijk om aan te komen meneer Peters.'

Ze merkte dat het orgasme steeds dichter en voller naderbij kwam. Haar hele lijf kreunde en wiegde van genot. 'Ik wil nog meer aankomen voor u meneer Peters. Elke nieuwe gram vet is welkom. Ik eet het met liefde erbij.' Ze gilde het uit. 'Als ik maar dikker word. Allemaal voor u meneer.' En krijste een genadeloze kreet door het kantoor. 'Geef me meer. Ik wil nog vetter worden. Allemaal voor u.'

– Einde –

Reacties

  1. Ohh, ik krijg helemaal een natte poes van dit verhaal,
    Ik zou willen dat ik dit verhaal had meegemaakt !
    Wie knijpt eens in mijn nieuwe 10 kilo ?
    Ik ga voor de 100 ;)
    Voeg toe: Rachellevandun@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil wel in je kilo's knijpen.
    rjv_movies@live.nl
    Groetjes
    Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik merkte dat ik helemaal opgewonden raak van dit verhaal. ik heb dit nog nooit meegemaakt. ik weeg zelf 145 kilo en ik zat er al niet mee maar na dit verhaal voel ik me helemaal niet meer bezwaard om nog een hap eten te nemen. supergeil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat dit verhaal zo opwindt en misschien ook wel stimuleert om dikker te worden. ;-)

      Verwijderen
  4. Heerlijk verhaal weer een natte onderbroek zalig die heerlijke vetrollen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig dat dit verhaal je zo opwindt. Ik hoop dat de andere verhalen dat ook doen. En misschien neem je gelijk wat extra's zodat hetzelfde met je gebeurt... ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)