Praten over gewicht (53) - Van 65 naar 110 kilo

'Ik zou graag naar de 150 kg gaan'
Ik kwam er al heel jong achter dat ik dikke vrouwen mooi vond, maar door het huidige mode beeld schaamde ik me ervoor. Ik heb in oktober mijn man verteld van mijn voorkeur en ben er wat over gaan zoeken op internet. 'Zijn er meer mensen die van dik houden?' dat wilde ik heel graag weten. Ja dus, zo kwam ik dus bij mooi dik terecht.

Na de zomer besloot ik niet meer zo streng op mijn lijn te letten. Ik kwam snel wat kilootjes aan. Dat voelde zo goed. Na een aantal keer op de blog gekeken te hebben en veel gesprekken met mijn man heb ik begin december echt besloten: 'Oke ik wil gewoon echt dik worden'. Sinds de zomer ben ik 45 kg aangekomen. Ik woog in de zomer 65 kg en afgelopen vrijdag bijna 110 kg.

Veel eten om snel aan te komen

Om zo snel aan te komen, eet ik heel erg veel. Er zijn maar weinig momenten op de dag dat mijn mond leeg is haha. Ik eet vooral alles wat ik lekker vind, zoals chocolade en ijs. Ik heb de tip gekregen om een pot nutella lekker leeg te lepelen en dat is echt heerlijk. Ik drink er cola bij en regelmatig drink ik slagroom met wat suiker erdoor. Ik let er overigens wel op dat ik ook nog genoeg fruit en groente eet.

Wat ik al zei, ik heb dikke vrouwen altijd prachtig gevonden. Helaas vertelt het huidige modebeeld dat alleen dun mooi is. Ik was altijd met mijn lijn bezig: ik sportte heel intensief meerdere malen per week en leefde op sla, water en fruit. Maar hoe strak en slank ik toen ook was ik kreeg altijd commentaar dat ik te dik was.

Helemaal klaar mee

Ik was er helemaal klaar mee. Dus ik dacht: 'Wat doe ik mezelf eigenlijk aan?' Ik besloot eerst om gewoon te eten wat ik lekker vond. Toen ik wat voller werd en merkte dat ik het heel prettig en opwindend vond om aan te komen ben ik ook gestopt met sporten.

Weer kwamen er een paar kilootjes bij en ik voelde me nog beter. Ik ben toen op internet gaan zoeken of er nog meer mensen waren zoals ik. Ik zag de prachtige dikke buiken bij de buikblog en toen heb ik besloten dat ik gewoon dik wilde worden.

Lijf stuk voller geworden

Nu is mijn lijf een stuk voller geworden. Ik geniet daar echt enorm van. Ik ben uit een aantal maten kleding gegroeid en ik heb flink wat striemen op mijn buik gekregen. Ik merk wel dat mijn conditie zo goed als weg is, ook al loop ik elke dag een flink stuk. Ik heb ook gemerkt dat vooral mijn buik bij dingen als veters strikken in de weg zit.  Dat vind ik helemaal niet erg. Voorheen was alles strak en ging bewegen als vanzelf, nu merk ik dat heel mijn lijf meebeweegt bij elke beweging die ik maak. Dat is een heerlijk gevoel.

Ik zou graag naar de 150 kg gaan en vanuit daar kijk ik wel weer verder. Ik wil natuurlijk wel zo gezond mogelijk blijven en niet immobiel worden. Het lijkt me heerlijk als mijn lichaam nog groter wordt ik vind het heerlijk om mijn lijf steeds een beetje te zien groeien. Ik ben ook erg benieuwd hoe groot mijn buik zal worden.

Prachtig

Ik vind mijn lichaam nu prachtig, en het voelt ook heerlijk. Ik vind het heel mooi om te zien hoe mijn lichaam veranderd is. En het verbaasd me soms ook hoe snel dat gegaan is.

Mijn buik vind ik het mooiste. Hij is heel vol en rond geworden. En begint nu steeds meer te hangen. Dat vind ik er heel mooi uit zien. Hij verliest het van de zwaartekracht haha. Mijn buik voelt heerlijk zacht. Door de striemen is duidelijk te zien dat hij flink gegroeid is.

Negatieve opmerkingen

Ik krijg heel regelmatig opmerkingen van andere mensen, vooral negatief. Ze vragen me of ik niet wat minder zou eten? Of ze zeggen: 'Jij bent echt dik geworden zeg'. Of: 'Wat een enorm dikke buik heb jij gekregen!' Ook vragen ze me of ik zwanger ben en hoelang ik nog moet. Dan moet ik toch vertellen dat ik gewoon dikker geworden ben. Mijn moeder noemt me regelmatig 'Moddervet'. Ze maken zich gewoon zorgen over mijn gezondheid en vinden het niet mooi. Ik reageer er niet veel op. Ik heb het 1 keer uitgelegd en ik ga regelmatig naar de huisarts voor controle.

Ik heb nog niet zoveel positieve geluiden gehoord. Al maken mijn vrienden er maar gewoon grapjes over omdat ze weten dat het toch niet verandert. Mijn man houd absoluut niet van dik, maar heeft wel gezegd dat hij mij nog steeds erg aantrekkelijk vind en dat het me wel staat.

Aankijken

Ik merk er nog niet dat er ook mannen zijn die mij juist nu gaan aankijken. Die speciale aandacht van mannen die van dikke vrouwen houden, ontgaat mij nog een beetje. Alleen een tijdje terug zat in de snackbar een man mij de hele tijd aan te staren. Vooral naar mijn buik. Maar of dat nou positief of negatief was?

Reacties

  1. weer een hele mooie foto van deze mooie ronde buik die wel mooi hangt naar beneden waar deze dame heel trots op en het verhaal wat er bij staat is heerlijk om te lezen dat deze dame er veel van geniet ik wacht rustig af wat voor mooie toekomst foto's er nog zullen komen hoop ik staat je heel goed

    gr danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige buik, hoor: je krijgt een steeds mooier figuur! Hoe lang ben je eigenlijk?
    Het zou leuk zijn als je regelmatig foto's met je commentaar plaatst, zodat ik kan zien en lezen wat je vorderingen zijn.
    Ik zou me trouwens wel omdraaien als ik je zag lopen: mijn aandacht heb je! :)

    Groet, Chiem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens je veel geluk met het streven naar die extra 40 Kg
    je word er zeker nog mooier

    Gr en echte liefhebber

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel geluk met het vergaren van die extra 40 Kg
    Ze zullen je zeker mooi staan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet weten dat niet iedereen kijkt met een negatieve gedachte zo van kijk die dikke eens! maar dat er ook veel mannen kijken met de gedachte van kijk dat lekker ding eens lopen.
    Ik kijk ook als ik een dikke vrouw zie lopen,maar ook met een positieve gedachte.
    En hoeveel mannen lopen er niet romd die stiekum ook een dikkere vrouw willen hebben dan ze nu hebben.
    Gr.en ga lekker door met dikker worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)