Mooi dik in 2013

Zoals trouwe bezoekers gemerkt zullen hebben, is in de laatste maanden van 2012 en de eerste maanden van 2013 de blog niet zo vaak meer ververst. In de praktijk is het lastig om alleen een blog bij te houden. Als de verhalen dan op zijn en de inspiratie eventjes ontbreekt, lukt het eventjes niet.

Nu het goede nieuws: vanaf maart zullen er weer blogs verschijnen. Elke vrijdag komt er een verse blog uit. Buikblog, vervolgverhaal en rubriek wisselen elkaar af. Mocht de aanvoer van nieuwe artikelen goed verlopen en de redactie zich uitbreiden, dan wordt mogelijk de frequentie vergroot.


Lezers bedankt

Ik bedank al mijn trouwe lezers voor het geduld en vertrouwen. Ik hoop dat jullie snel weer je plekje vinden op deze blog. Vergeet niet dat er bijna 400 artikelen op deze blog staan. Meer dan 20 verhalen, 86 buikblogs, 52 afleveringen Praten over gewicht en dan zijn er nog andere rubrieken en gastblogs.

Mooidik zoekt verhalen

Daarnaast ben ik (zei De Gek) op zoek naar verhalen en schrijvers. Vind je het leuk om mee te werken aan deze blog? Heb je een idee voor een rubriek die wilt verzorgen.? Schroom niet contact op te nemen. Foto's voor buikblogs en persoonlijke verhalen zijn altijd welkom. Vaak werken ze ook nog eens heel inspirerend.

Vrijdag zal de eerste nieuwe buikblog weer online staan. Het vervolgverhaal krijgt een vervolg en mogelijk komen er tips die de liefhebber helpen bij het dikker worden.

Reacties

  1. YESS, IK HOU VAN DEZE MOOIEDIKKE BLOG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij te horen dat deze site doorgaat en niet doodbloed.
    Er is toch al zo weinig in het Nederlands over die lekkere dikke dames te lezen en te kijken in positieve zin.
    Negatieve berichten zijn er al genoeg te vinden.
    En er zijn ook liefhebbers van 1 of 2 maatjes meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)