Vet zomerdieet (9) – Het is weer voorbij

Anja logeert in de zomermaanden bij haar oma. Ze is net geslaagd voor de middelbare schol en begint in september met studeren. Oma is eenzaam en kan best wat leven om zich heen gebruiken. Haar oma kookt verschrikkelijk lekker. Dat ze ook nog eens kennismaakt met een vriendin die in een bakkerij werkt, maakt het alleen maar mooier Maar ook aan deze vette zomer komt een einde.

Het is weer voorbij


Het is weer voorbij, die mooie zomer. Wat een prachtige tijd heb ik hier gehad. Eigenlijk wil ik helemaal niet weg. Ik geef oma een dikke zoen. Onze dikke buiken drukken tegen elkaar. We zijn deze zomer steeds meer op elkaar gaan lijken. De dikke lijven laten zien dat de genen niet zo ver uit elkaar liggen. De eetlust komt in elk geval sterk overeen. We houden van hetzelfde lekkere eten. En dat is ons aan te zien. Ik ben in deze 3 maanden veranderd van een stadse spriet in een volle boerenmeid.

Overal welven mijn nieuwe rondingen. Je kunt er niet meer omheen. Mijn bolle wangen geven mijn gezicht iets vrolijks mee. 'Je ziet er goed uit', zegt mijn oma. Ze legt haar handen op mijn heupen. Het voelt goed. Mijn oma is tevreden.


Vanmorgen heb ik mijn koffer ingepakt. Voor de gelegenheid ben ik ook maar eventjes op de weegschaal gaan staan. De teller vertelde '107 kilo'. Dat is de 52 kilo waar ik meer dan 2 maanden geleden van droomde. Wat een hoeveelheid. Ik heb mijn gewicht gedurende het verbijf bij mijn oma bijna verdubbeld. Ik kwam hier binnen als een meisje van 55 kilo en verlaat het dorp nu met 107 kilo.

Ik ben 2 keer zo rond als dat ik hier kwam. En ik vind het heerlijk. Ik ben rond mijn middel kogelrond geworden. Mijn billen zijn onwijs vol en rond, gewoon superdik. Mijn dijen voelen dik en zacht aan. Ze schuren langs elkaar heen als ik loop. Mijn borsten wijzen vol vooruit. Ze liggen op de dikke buik en schudden mee met elke beweging die ik maak.

Ik geef mijn oma een dikke knuffel en bedank haar voor alles. Ze heeft zo goed voor mij gezorgd. Ik heb niks te klagen gehad. Het was een heerlijke tijd. Ze heeft me verwend. Ik bedank haar voor de goede zorgen tijdens deze onvergetelijke zomer. Ik neem een enorme herinnering mee. In totaal 52 kilo nieuw lichaamsgewicht.

Ik kruip achter het stuur van de auto. Alles is een beetje veranderd. Ik moet het stuur bijstellen. Het drukt in mijn buik. Ook moet ik de stoel wat verder naar achteren schuiven om mijn dikke lijf ruimte te geven. Ik ben dik geworden. Ja, superdik. Ik draai mijn rugleuning nog iets naar achteren. Ja, zo is het leven geworden. Ik zal alles een beetje anders moeten instellen. Het dikke leven vraagt wat meer ruimte.

Maar het is tijd om te gaan. Ik mag nu eindelijk gaan studeren. Ik verheug mij er heel erg op. De universiteit roept. Een tijd van feesten, eten en uitgaan. Het lijkt me heerlijk. Zeker ook omdat Maaike voor mij een baantje in mijn nieuwe stad geregeld heeft. Inderdaad, ik mag aan de slag bij de banketbakker in een dorpje vlakbij de universiteit. Het is een broer van de eigenaar die Maaike's bakkerij runt. Dus dat zit helemaal goed.

Mijn vette nieuwe leven zwaait oma, Maaike en Ed uit en begroet een nieuw, vol vet leven toe. Hier kom ik, met 52 nieuwe kilo's.

EINDE

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)