Praten over gewicht (49) – Een leugen en een compliment

'Ik ben liefst 15 kilo aangekomen sinds ik hier werk'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Een vetliefhebber hoort hoe zijn collega in de plaatselijke vestiging van een hamburgerketen net een grotere maat broek aan haar manager heeft gevraagd. De jongen geeft een leugen en een compliment.

Een leugen en een compliment



Ik werk bij een lokale vestiging van een wereldwijd hamburgerketen. Langzaam maar zeker zie ik het personeel uitdijen. Zo werkte ik laatst samen met een meisje dat bij de manager juist een nieuw stel werkkleren had gevraagd. Ze kreeg haar oude broek niet meer dicht. Nog maar een halfjaartje werkte ze bij ons.


Onwijs aangekomen

Ze vertelde mij in de pauze dat ze onwijs was aangekomen sinds ze hier werkte. Ze schaamde zich diep dat ze vandaag nieuwe broeken had moeten vragen. Ze vertelde dat ze maarliefst 15 kilo was aangekomen sinds ze hier werkte.

Ze nam een grote hap van een kipburger en daarna een slok uit haar grote milkshake. Ik antwoordde dat het mij niet was opgevallen en ik zei ook dat ze er beter uitzag dan ooit. Het eerste loog ik, het compliment was meer dan waar.

Opgelaten

Ik wist niet waar ik het zoeken moest. De hele verdere dienst voelde ik mij opgelaten en kon mijn gedachten er amper bijhouden. Gelukkig is het niet echt werk waar je erg bij moet nadenken. Anders was het helemaal misgegaan.

Alsof dat nog niet genoeg was, sloten we samen de dienst af. Er was nog maar 1 kleedruimte leeg. 'Ach, laten we samen gaan', stelde ze voor. 'Ik schaam me nergens voor.' Zo kon ik haar mooie vetrrollen goed zien toen ze zich omkleedde.

De combinatie met de veel te kleine beha zorgde ervoor dat ik bijna explodeerde. Ze zag er buitengewoon goed en sexy uit in alleen haar beha en onderbroek. Mollig en lekker vol.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)