De koekwinkel (13) – Kloppend klitje

Als Mirjam voor een extra lening bij haar bank komt, krijgt ze te horen dat ze platzak is. Ze kan niet meer lenen. Zodoende krijgt ze de vraag om de eigenaar van een koekjeswinkel van de ondergang redden. Ze ervaart de liefde en opwinding van het eten. Met de buik vol krijgt ze het ene orgasme na het andere. De hoeveelheid koek en donuts neemt enorm toe. Daarom heeft mevrouw Mazachma Josje van het restaurant uitgenodigd om een mondje (!) te komen helpen.

Lees het eerste deel van De koekwinkel: Geldgebrek »

Kloppend klitje



Ik was weer voldoende op adem gekomen en liep naar de klerenkast. Het grootste witte pak pakte ik uit de kast. Ik trok het aan en zag hoeveel ruimte ik nog over had in deze kleren. Dat zou nog wel even duren voordat deze strak kwam te zitten. Mijn buik kreeg nog voldoende ruimte van de stof. Net als mijn billen en borsten. Ze drukten niet naar voren in de kleding. Het idee dat ik hierin zou groeien, wond mij op. Daarom liep ik naar de koelkast. Er stond nog een pudding. Ik overlaadde de pudding met slagroom en smikkelde hem helemaal op.

Het wond op de nieuwe hoeveelheid eten. Ik liet nog flink wat boeren, trok mijn kleren uit en bewonderde mijn nieuwe lijf voor de spiegel. Nog altijd kon ik niet voorstellen dat ik het was die daar stond. De enorme buik die bijna even hoog, breed en diep was. Hij vormde zo'n juweel van vet. Zacht. Hij deinde rustig mee met elke beweging die ik maakte. De borsten die er vol en tevreden bovenop lagen. Ze waren zeker 2 keer zo groot geworden. Mijn tepels wezen overtuigend naar voren. Ze waren veranderd in heuse memmem. Of mijn grote billen. Ze wezen ver naar achteren en begonnen te hangen. De zwaartekracht daagde het nieuwe vet uit en probeerde er ook iets van mee te krijgen.

Bij het douchen streelde ik al het nieuwe vet en maakte mijzelf overal heerlijk schoon. Wat voelde het allemaal geweldig en wat wond het mij weer op. Mijn klitje klopte van de volle maag en de stimulans die ik gaf door mijn dikke lijf te strelen, kneden en beminnen. Het zou niet lang meer duren voor ik Josje moest ophalen. Maar ik ging nog even in bed liggen. Om mijzelf te verwennen. Mijn klitje klopte en ik nam een paar koeken om mijzelf verder in de zevende hemel te helpen.

Daar lag ik, met mijn goddelijk, vette lijf. Ik fantaseerde hoe ik eruit zou zien als ik 200 kilo zou wegen. Mijn buik was al immens, maar ik fantaseerde hoe hij zou zijn als hij groter was. Mijn buik zou nog veel groter worden, Alleen mijn navel aanraken zou voldoende zijn om klaar te komen. Mijn lijf zou loskomen als een atoombom. Al mijn vet zou meeschudden op mijn eigen geilheid. Een aanraking zou meer dan genoeg zijn om klaar te komen.

Mijn hele leven had ik een verwoede strijd geleverd tegen mijn overgewicht. Altijd keken grote ogen mij na op straat. Altijd schaamde ik mij voor mijn overgewicht. Altijd had ik vriendjes aangetrokken die mopperden over mijn gewicht. Ze vonden mij te dik en meenden dat ik af moest vallen. Altijd zat ik op een wortel te knagen of met een homp bleekselderij in mijn mond. Het leverde nooit het gewenste resultaat. Verloren kilo's waren weer terug voordat ik er erg in had. Bovendien ging de groei altijd onvermeend verder.

Altijd vond ik het oneerlijk te zien dat er vrouwen waren die alles konden eten. Ze kwamen nooit een grammetje aan. Ik had er nu echt maling aan. Ik at gewoon. Dat ik er wel een grammetje van aankwam, deerde mij niet meer. Ik vond het zelfs heerlijk. Het idee dat door al dit eten mijn lijf groeide. Dat ik veranderde van een mollige meid in een dikke. Ik vond het niet erg meer. Sterker nog: ik vond het heerlijk.

Stiekem was ik ook blij dat Jim mij verlaten had. De reden voor hem om mij in de steek te laten, was mijn dikte. Het irriteerde hem dat ik werkeloos op de bank zat en niks anders deed dan eten. Het bracht me in een lastige positie. Maar ik merkte dat ik meer vrijheid had dan ooit. Ik was niet meer aan hem gebonden. Ik leefde mijn eigen leven. Bovendien genoot ik voor het eerste van mijn lichaam. Mijn volgevreten lichaam lag tevreden. Ik voelde hoe geil ik werd van de gedachte nog dikker te worden.

Mijn klitje klopte bij de gedachte dat mijn hele lichaam een grote erogene zone zou zijn. Het vet zou bijdragen aan de nieuwe intense beleving van mijn nieuwe lichaam. Ik zag hoe mijn buik de grote berg van weelde vormde. Mijn borsten veranderden in heuse ballonnen. Tevreden rustte mijn borst opzij op het matras. Heerlijk vol en tevreden. Mijn billen en benen waren beduidend voller geworden. Het vet zag er verrukkelijk en vol uit. Net als mijn gezicht. Mijn wangen waren gegroeid tot 2 heuse tennisballen. Onder mijn kin bouwde mijn lijf heerlijk aan een volwaardige onderkin.

Vlak voordat ik wilde vertrekken om Josje van haar werk op te halen, klopte mevrouw Mazachma op de deur. Ze hield 3 grote kratten vol met koeken en donuts in haar handen. 'Dat is nog over van vandaag', zei ze. 'Kun je het wel allemaal op?' vroeg ze bezorgd. Ik knikte. Waarschijnlijk deed ik dat met enige aarzeling. 'Het wordt elke dag meer', zei ze. 'Zullen we dat meisje vragen of ze vaker komt helpen? Volgens mij lust ze ook graag een koek.'

Dat vond ik een geweldig idee. Josje vragen elke dag mee te helpen bij het opmaken van de koeken. Ik verlangde ernaar het haar dadelijk te vertellen. Geen groter plezier dan samen eten. We konden er allebei wat van. Bovendien stimuleerden we elkaar om meer te eten dan we opkonden. Ik vond het fascinerend om mee te maken hoe Josje groeide. Stiekem wond het idee mij op dat ze veranderde van een slank meisje in een dikke vrouw. Gulzig naar koeken, de hele dag door eten. Ze wilde worden als ik, maar ik had verderliggende doelen.

Het was de hoogste tijd. Ik moest haar ophalen. Ik pakte de auto en reed naar de hoek van de straat waar het restaurant stond. De laatste gasten reden net weg. Josje liet mij binnen. Ik had een beretrek. 'Heb je nog wat voor me bewaard?' vroeg ik haar. Ze knikte. 'Ik heb een heerlijke maaltijd voor je bewaard. De kok is net naar huis. Hij heeft een verschrikkelijk lekker maaltje klaargemaakt. Speciaal voor ons.'

Ik wist niet wat ik zag. Er lagen 4 grote stukken biefstuk op een bord. 'Speciaal voor jou', zei Josje er trots bij. Ze schoof eenzelfde bord naar zichzelf toe. 'Het moest echt op, anders moet dit weggegooid worden. Nou, onze kok Harry ziet dit dure vlees liever in onze magen verdwijnen.' Ik nam een hap. Het was werkelijk verschrikkelijk goed bereid. Het vlees smolt bijna op mijn tong. Zo zacht en smeuiig had de kok het bereid.

Naast het bord met het vlees stond een enorme schaal met allemaal gebakken krielaardappeltjes. Ik schrokte dit heerlijke eten naar binnen. Overduidelijk van de honger. Alsof ik een hele dag niet gegeten had. Zo voelde ik mij. Terwijl ik juist de hele dag besteed had aan eten. De stukken vlees schoof ik in no time naar binnen. Het smaakte ook overweldigend. Wat hadden ze hier toch een geweldige kok.

Josje at ook als een uitgehongerde wolf. Het was druk geweest, vertelde ze. Daardoor had ze nauwelijks tijd gehad om iets te eten. Ze was extra blij om zich weer helemaal te kunnen laten gaan.
We verorberden de borden met vlees en krieltjes tot op de laatste kruimel. Ik voelde hoe mijn maag opzwol van het nieuwe eten. Allemaal voedsel om mijn buik verder te laten volgroeien. Ik voelde mij helemaal gelukkig worden van de volle maag en de hoeveelheid eten die ik naar binnen mocht werken.

Ik liet een harde boer. Het werkte opwindend, merkte ik. Josje had genoeg. Ze leunde een eindje achterover en kreunde zachtjes. Ze knoopte haar broek los om haar grote buik een beetje ruimte te geven. 'Wil je?' vroeg ze en klopte op haar buik. Ik ging naast haar zitten. De stoel kraakte onder mijn gewicht. Zachtjes masseerde ik haar volle maag. Hij stond strakgespannen van al het eten dat erin zat.

Josje kreunde op mijn masserende beweging. Haar buik voelde dik en hard aan. Ik schoof het vet voorzichtig heen en weer. Langzaam werd het weer wat zachter. Josjes buik had de laatste weken een flinke groei meegemaakt. De striemen over haar buik vormden het overtuigende bewijs. De ribbels voelden lekker aan en maakten de huid nog strakker en zachter. Ze hijgde mee en ik kreeg de indruk dat ze langzaam klaarkwam.

Ik hield op. 'Ga door', zei ze. Ze hijgde als een meisje dat een lekkere neukbeurt krijgt van haar vriend. 'Toe, lik mijn klitje. Je krijgt een mooie beloning straks.' Ik voelde hoe mijn maag ook moeite had om zo naar de grond te zakken. Het vele eten in mijn maag kwam in het gedrang. Het drukte naar beneden, maar de lust om te likken was groot. Ik boog ietsje voorover en greep met mijn mond in haar kut.

Het voelde nat en warm. Ze slaakte hoge gilletjes. Ik merkte dat haar kutje ook werd omringd door zacht en nieuw vet. Het voelde overweldigend, zacht en sexy. Het vet dat op haar venusheuveltje gegroeid was, drukte tegen mijn voorhoofd. Mijn neus kreeg nauwelijks adem en mijn tong draaide zich verder naar binnen. Josje hijgde en hijgde sneller en gilde hoger en harder. 'Ja, ja', riep ze. 'Ga door.'

Ik ging door en hoorde hoe ze in een goddelijk orgasme terechtkwam. Haar hele lijf schudde heen en weer. Haar dikke buik trilde zachtjes na. Wat een heerlijk gevoel en wat een verrukkelijk genot om mijn vriendin zo te verwennen. Ze hijgde nog lang na. Trok zichzelf traag overeind en zei: 'ik heb voor jou ook nog een cadeau. Ze liep naar de koelkast, opende hem en haalde er een enorme pudding uit. Groot en koninklijk trilde hij mij tegemoet. Wat een heerlijkheid. 'Is dat allemaal voor mij', riep ik. Ze knikte. 'Allemaal voor jou.'

Lees het 14e en laatste deel: De wedstrijd (slot) »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)