Bijverdiensten (1) – Geldgebrek

Anita en Johan merken dat er meer geld uit gaat dan dat er binnen komt. Anita vindt een baantje bij de banketbakker in de stad. Maar dat zet niet genoeg zoden aan de dijk. Bij wijze van geintje stelt Johan voor dat Anita zich naakt laat fotograferen voor een eigen internetpagina. Het moet allemaal beschaafd blijven. Tot zich onverwachts een verandering voordoet.

Geldgebrek


We zaten aan de eetkamertafel. Het was een zondagmiddag. De rekenmachine lag voor mij. Voor de vierde keer rekende ik alles uit. Opnieuw verscheen het hoge bedrag in de display. Alles viel zo duur uit. Wij konden dat onmogelijk meer ophoesten. Maandelijks moesten we ons tekort aanvullen met ons spaargeld. Als we niks zouden doen, dan kwamen we binnen een halfjaar continu in de rode cijfers. Zij kwam zelf met de oplossing.

‘Ik weet niet hoe we hieruit komen’, zei ik. Ze dacht na en keek me recht in de ogen aan. ‘We kunnen de naaktfoto’s van mij publiceren op internet. Misschien levert het voldoende op om de extraatjes kunnen doen, die we willen doen.’ Het was eigenlijk een grapje. Ik krabte nog een keer onder mijn kin. 'Ach misschien kunnen we het best eens doen.' Ze grijnsde terug. Met een pruik op het hoofd was je best onherkenbaar voor de buurt en familie.


Het leven was flink duurder geworden, sinds wij het huwelijksbootje ingetreden waren. Mijn salaris was niet meer voldoende om de hoge hypotheek en vaste maandlasten te kunnen betalen. De energieprijs bleef stijgen en de tegenslagen waren niet te tellen. Sinds enkele weken werkte Anita weliswaar bij een banketbakker. Maar ook deze opbrengsten zetten te weinig zoden aan de dijk. De 1000 euro die haar werkweek van 4 dagen op onze rekening bracht, was wel een verlichting. Maar de nieuwe rentestand verhoogde het maandbedrag van de hypotheek aanzienlijk.

Het idee was niet eens zo raar. We konden bescheiden blijven en niet meer laten zien, dan we wilden laten zien. De meeste bezoekers zouden een dergelijke website in de avonduren bezoeken en Anita zou eventueel een weblog eraan kunnen koppelen met spannende verhalen. Anita’s figuur was goed genoeg om de aandacht van menig man te trekken. Ze was weliswaar niet zo slank als een den, met haar 1 meter 70, woog ze 57 kilo. Maar dat hoefde een carriere als webmodel niet in de weg te staan.

Dik wilde ik haar zeker niet noemen. Ze had forse borsten en mooie, brede heupen, gedragen door ranke benen. De mannen hadden er aandacht voor, want als ik met haar in de stad liep, bespeurde ik menig oog die in haar richting tuurde. Soms volgden de ogen verder als we met de rug naar de toeschouwer stonden. Kortom, aandacht genoeg.

Zo gezegd zo gedaan. We zouden het netjes houden. De onderbroek moest aanblijven en vrijscenes zouden we evenmin doen. We speurden wat rond op internet en vonden na enig zoeken een betrouwbare site waar je foto’s en filmpjes kon plaatsen. Je kreeg de helft van het bedrag dat de mannen betaalden Een schappelijk bod vonden wij. We hoefden er immers weinig voor te doen. We stuurden alle informatie naar een bureautje dat voor ons het werk deed. Binnen een dag kon alles geregeld zijn.

Ik had nog een aantal opwindende foto’s van enige weken eerder. Ze waren gemaakt in het bos. Daarna maakten we een update uit het heden. Anita stond in een uitdagende houding voor de camera. Ze maate een stripteaseact van 2 minuten voor de videocamera (tot het onderbroekje). En liet zich tenslotte van alle kanten fotograferen. Ik vond het erg leuk om mijn vrouw eens van deze kant te zien en aan de camera toe te vertrouwen. Bovendien wond het mij best op dat dadelijk mannen van over de hele wereld hun zaad zouden spuiten op de akkers onder die computers.

We maakten een wekelijkse update en ik merkte na een paar weken dat het best lucratief werd om dergelijke activiteiten te doen. Ons aantal abonnees steeg in een maand van 0 naar 250, wat ons maandelijks bijna 1000 euro opleverde. Geen slechte verdienste. Het kwam uit boven het geld van mijn werk en Anita’s job bij de banketbakker. Ook hadden we een hoge respons. De verzoeken druppelden de hele dag binnen. Sommige bezoekers wilden Anita in een speciale houding. Anderen wilden haar graag live zien neuken. Er was zelfs iemand bij die voorstelde om eens af te spreken. Wijselijk sloegen we deze vraag af.

Het was mijzelf niet eens zo erg opgevallen. Na een maand of 2 kwam er een mailtje binnen van een man. Hij vroeg zich af of Anita niet wat aangekomen was. Hij was nu ruim een maand vaste bezoeker van ons betaalgedeelte. De foto’s van haar had hij nog eens goed naast elkaar bekeken. En zo kwam hij tot die conclusie. Hij vond dat haar buik, borsten en biller wat ronder waren geworden.

Niet dat het erg was. Hij hield zelfs wel van wat molliger vrouwen. Hij constateerde het alleen. Ik sloeg de opmerking in de wind en antwoordde dat het misschien aan de kleding lag die de ene keer dikker maakt dan de andere. Toch hield ik zijn bericht in het achterhoofd. Ik merkte dat ik er zelf ook een beetje op ging letten.

En een week of 2 later zag ik het zelf ook. ‘Kan het zijn dat je wat aangekomen bent?’ vroeg ik haar na het avondeten. Ze schepte voor de tweede keer op. ‘Hu? Ik zou het eigenlijk niet weten,’ antwoordde ze snel en nam een hap van de lasagne. ‘Ik heb zo’n idee. Een bezoeker van de website meende het te zien en nu ik er zelf op let, valt me ook op dat je wat ronder bent geworden.’

‘Ach ja, misschien is het wel zo. Ik sta natuurlijk ook de hele dag aan allerlei verleidingen bloot en af en toe kan ik zo’n verleiding niet weerstaan en neem ik een bonbonnetje.’ ‘Ik vind het niet erg,’ zei ik. ‘Maar ik weet niet hoe de websitebezoeker het vindt. Ik hoop niet dat het een teruggang betekent van onze inkomsten. Zeker nu het zo lekker loopt.’ ‘Die neemt alleen maar toe,’ vond Anita terwijl ze de laatste hap van haar bord schraapte. ‘Sinds het begin van de site, drie maanden terug, zitten we op 750 vaste bezoekers. Dat zijn er elke maand 250 nieuwe. Tot nu toe zijn er nog maar een paar opzeggingen.’

Ze had gelijk en ik liet haar gaan. Ik merkte dat ze er zelf niet echt mee zat, want na een dag hard werken bij de banketbakkerij liet ze zich bij het avondeten eveneens gaan. Dikwijls schepte ze nog een portie op en bespeurde ik de gezonde eetlust ook als we ’s avonds voor de televisie zaten. Dikwijls ging er een zak chips open.

Vooral op zulke avonden was ze in voor een fotosessie voor de camera. Ze toonde dan haar grote borsten en ik zag hoe haar buik was gegroeid. Ook meende ik meerdere vetplooien te zien. Zo bevatte haar rug een nieuw gevormde plooi. Ook werd haar achterste forser en kregen haar dijen meer vet om zich heen. Ik vond het ergens ook fascinerend te zien hoe ze ronder werd. Ik hield wijselijk mijn mond, want ik merkte dat ik het stiekem wel mooi vond.

Lees deel 2 van Bijverdiensten: Op de weegschaal »

Reacties

  1. Hé hallo!


    Voor een schoolopdracht zou ik graag een verslag schrijven over een feederskoppel. Is er iemand geinteresseerd om me te helpen met mijn schoolopdracht?
    Neem graag contact met me op via dit e-mail adres: 100278@edu.nhtv.nl.
    Ik hoor graag snel iets van jullie!


    Groetjes,
    Moniek
    Student aan de NHTV

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)