De koekwinkel (7) – Cakebeslag

Als Mirjam voor een extra lening bij haar bank komt, krijgt ze te horen dat ze platzak is. Ze kan niet meer lenen. Dan komt de bankmedewerker met een vreemd voorstel. Ze moet de eigenaar van een koekjeswinkel van de ondergang redden. Alleen valt ze hier niet bepaald van af. De koek is voorlopig niet op. De zaken lopen beter dan ooit, dus de hoeveelheid koek dat overblijft neemt dagelijks toe.

Lees het eerste deel van De koekwinkel: Geldgebrek »

Cakebeslag


Hoe vreemd het gaat. Je hebt je buik volgegeten en de volgende morgen word je wakker met een reuzentrek. Op een morgen na een enorme vreetpartij werd ik met een enorme honger wakker. Het was nog vroeg, de bakkerij was nog dicht. Ik ging zachtjes naar beneden met mijn ochtendjas aan. Hij ging nu helemaal niet meer dicht. Ter hoogte van mijn prominent zichtbare navel lag een dikke knoop. Zo kon de weinige stof die resteerde nog iets van mijn grote lijf verborgen houden.

Ik liep de bakkerij binnen waar een banketbakker de hele dag de lekkerste koeken maakte. Ik zocht naar iets eetbaars. Ik vond alleen een grote schaal waarin cakebeslag lag. Bllijkbaar was dit nog overgebleven van gisteren. Ik liet er een lepel in zakken en nam er een hapje van. Dit smaakte geweldig en ik liet lepel na lepel in mijn mond glijden. Wat was dit heerlijk.


Ik nam de volle schaal met beslag mee naar boven en ging lekker in bed liggen. Naast deze schaal, vond ik ook nog een schaal met stukjes chocolade. Ik nam afwisselend een hap van de chocolade en van het cakebeslag. Dit was heerlijk. Mijn maag vulde zich razendsnel en ik at door tot allebei de schalen leeg waren. Ik dacht dat ik ontplofte.

Ondanks het leek of ik elk moment uit elkaar kon spatten, was ik verschrikkelijk geil geworden. Ik wreef weer over mijn kogelronde buik en voelde over mijn zachte lovehandles. Er begonnen zich heuse vetbanden te vormen langs mijn onderbuik. Ze vormden een mooie band die via mijn zij doortrok over mijn heupen en achterlangs boven op mijn billen uitkwam. Zo vormde de dikke band bijna een heuse reddingsband om mijn hele lijf.

De vetband voelde heerlijk zacht en warm aan. Ik kon het met mijn handen vastpakken. Het vet kneedde ik met mijn vingers. Zo masseerde ik mijn verse vet alsof het een rolletje brooddeeg was. Het voelde overweldigend. Het vet zette zich in een trage beweging. Mijn klitje trok alweer samen. De huid trok door die enorme vetmassa en trok zo ook aan mijn klitje.

Mijn vingers zochten zich alweer een weg in de richting van mijn kut. Ik merkte dat de vetmassa mijn liefdesgaatje steeds moeilijker bereikbaar maakte. Ik kon er bijna niet meer bij met mijn vinger. Veel van de verse vetmassa moest ik opzij drukken om toch kans te zien mijn vingers tussen mijn schaamlippen te wringen. Mijn klitje klopte. Ik merkte dat mijn liefdesheuveltje vlak voor mijn kutje ook groeide. Langzaam welfde mijn venusheuvel zich tot steeds hogere liefdesberg van zacht vet.

Ik kneedde het vet met mijn andere hand. Het voelde heel zacht. De haartjes die erop groeiden maakten het nog zachter. Onderwijl lag mijn grote buik geklemd tussen mijn armen. Ik moest mij lenig opvouwen om toch met beide handen in de buurt van mijn kut te komen. Ondertussen klemden mijn armen de buik samen. Ze drukten de vetmassa nog meer omhoog, zodat mijn diepe navel nog duidelijker in zicht kwam. Wat had ik mijzelf een buik aangemeten. Ik genoot van het uitzicht en merkte dat mijn eigen lijf mij opwond. De vingers en de masserende hand over het venusheuveltje deden de rest.

Eigenlijk begreep ik al die televisieprogramma's niet. De 1 na de andere verkondigt hoe verschrikkelijk het is om dik te zijn. Zo keken mensen met plezier naar Obese, een televisieprogramma waarin dikke mensen een spiegel wordt voorgehouden. Dik zijn is lelijk en je moet afvallen. Maar ik besefte dat ik meer dan ooit gelukkig was. Niet eens zozeer omdat ik zoveel zwaarder was geworden, maar omdat ik eindelijk van mijzelf was gaan houden.

Ik kwam in de roes van het orgasme en genoot van mijn lijf. Zachtjes viel ik in slaap. Mijn klitje tindelde nog eindeloos na in mijn dromen. Zelfs de pizzakoerier kwam nog even langs. Ik werd wakker van het eerste zonlicht. Ik keek op en hoorde zachtjes kloppen op de deur. Ik stapte uit bed en zag hoe voor de deur van mijn appartement weer een stapeltje kratten stond. In de kratten lagen de heerlijkste koeken.

De inhoud uit de kratten verdween snel in mijn maag. Ik fantaseerde hoe ik de rol van koekmonster wel op mij zou kunnen nemen. In 'no time' verdween de grote hoeveelheid koek in mijn mond. Ze smaakten nog altijd geweldig. Ik vroeg mij af of ik er echt nooit genoeg van zou krijgen. Mijn maag was opnieuw strakgespannen en mijn kloppende klitje wachtte op mij.

Toen ik aan het begin van de middag wakker werd met een enorme honger, vertrok ik naar het all-you-can-eat restaurant op de hoek van de straat. Ik installeerde mij bij een tafeltje aan het raam. Het restaurant was net geopend en ik vroeg mij af wat de lunch bracht. De serveerster kwam naar mij toe en vroeg wat ik wenste. Het dagmenu was buitengewoon lekker, met eieren, een speciale eiertosti, croque monsieur uit de Franse keuken. Het vulde onwijs goed en ik had het gevoel dat ik na de porti goed vol zat.

Ik leunde een eindje achterover in de bank. Mijn buik stak eigenwijs en veelbelovend naar voren. Het vormde een overweldigende bal met vet dat zachtjes meebewoog op mijn adem. Ik ademde zwaar en sloot mijn ogen. Langzaam probeerde ik mijn immense buik te masseren. De vetmassa kwam traag in beweging. Ik kreunde er zachtjes bij.

Bij het openen van mijn ogen zag ik mijn serveerster naast mij staan. Ze gaf me een klein knipoogje. 'Ik heb je zien genieten', zei ze. 'Daarom heb ik er nog eentje voor je laten maken.' Voor mij stond een nieuwe croque monsieur. Hij leek zelfs nog een slagje zwaarder dan de eerdere. Ik zuchtte en kreunde. 'Maar', stamelde ik. 'Probeer het maar', zei ze. Nog een keer gaf ze me een knipoog. Ze liep weer weg. Hij volle billen schoven mooi langs elkaar heen.

Mijn serveerster was zelf ook niet de slankste. Ze had mooie, brede heupen en droeg voor zich uit een flinke buik. Ze liep door het restaurant en keek rond of iemand iets nodig had. Wanneer dat het geval was, dan bezorgde ze het. De drankjes moest je betalen, voor het eten betaalde je een vast bedrag. Ik zag hoe mijn croque monsieur uitnodigend naar me keek. Het mes ging erin voor ik er erg in had en ik proefde de volle romige smaak van de bijzondere Franse tosti.

De croque bestond uit 2 grote stukken brood, in een bed van eieren en romige saus. De knapperige korst van het brood maakte het tot een waanzinnig broodje. Ik merkte niet eens meer dat ik eigenlijk nog barstensvol was van de vorige portie. Toen mijn serveerster nog een overheerlijke salade naast mijn bord zette, ging ik helemaal los. De salade was heerlijk aangemaakt met veel majonaise en stukjes volvette en romige kaas. 'Voor de vitamientjes', zei ze erbij. Opnieuw kreeg ik een liefdevolle knipoog.

Ik voelde hoe de stof van mijn broek rekte. Het uiterste werd van de naden gevraagd. Ik probeerde mijn buik wat meer ruimte te geven. Maar dat was een beetje het probleem. Om niet zo waanzinnig kort met een broek te doen, had ik stretchbroeken gekocht. Deze was vanmorgen nog een beetje aan de grote kant geweest. Daarom had ik hem over mijn buik heen getrokken. Nu sneed de elastiek om mijn middel in het verse buikvet.

Ik probeerde op te staan en merkte hoe vol mijn maag was. De 2 porties croque monsieur hadden het uiterste van mij gevraagd. Ik liep naar het toilet om mijn buik wat meer ruimte te geven. Puffend, zuchtend en steunend kwam ik aan. Ik ging zitten op het toilet en voelde hoe mijn klitje klopte van opwinding. Mijn volle lichaam bezorgde bij elke minimale beweging voor een nieuwe tinteling. Voor ik er erg in had kropen mijn vingers naar beneden. Ze hielpen me naar een gelukzalig orgasme.

Ik kwam terug bij mijn plek en zag een nieuwe croque monsieur op mij wachten. 'Toe, probeer het' , zei mijn serveerster. 'De lunch is bijna voorbij en dit is nog over. Zonde om weg te gooien. Ik heb de andere al opgegeten.' Ze wreef over haar buik. Ik zag duidelijk dat hij wat sterker gebold stond achter het schort dan zojuist. Ik zuchtte. 'Maar ik ben al zo vol.' 'Maar het is lekker', zei ze. 'Kom, ik help je wel.'

Lees deel 8 van De koekwinkel: Dame Blanche »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)