Bekentenissen van een feedee (3) – Liefdesrelatie

In Bekentenissen van een feedee geeft een feedee een openhartig kijkje in haar leven. Ze komt bewust aan. De gewichtstoename betekent niet alleen een verandering in het lichaam. Ook de geest maakt een aangrijpende verandering door. Deze keer schrijft ze over de liefdesrelatie met haar lichaam die door het aankomen groeit.

Liefdesrelatie


Het verhaal van mijn gewichtstoename is een heel persoonlijk verhaal. Het is zo intiem dat ik er eerder nooit de woorden voor kon vinden. Maar sinds kort heb ik ontdekt wat het met je doet als je er openharig over bent. Ik vertel mensen van mijn fascinatie op allerlei internetforums. Daar ontmoet ik mannen die helemaal opgaan in mijn fantasie. Zij hebben die fantasie ook. Het windt ze op om te zien dat ik groei.

Ik moet zeggen dat de chats en mailwisselingen met deze aanbidders ontzettend intiem zijn. Ik ben verbaasd over mijn eigen woorden. Het is best persoonlijk om de veranderingen aan mijn lichaam op te schrijven en te delen met anderen. Door erover te schrijven hoop ik dat het meer losmaakt bij mezelf en anderen.


Dik en actief

Ik probeer actief te blijven. Zo loop ik vaak over de campus van en naar college. Ik merk wel dat mijn oude vrienden steeds verder van mij af komen te staan. Ik kan dat niet begrijpen. Mijn gewicht heeft toch helemaal geen invloed op hen. Het is toch mijn eigen keuze, mijn eigen lichaam en mijn eigen gewicht? Daarom snap ik niet waarom ze zich zo druk maken.

Het meeste van mijn nieuwe gewicht is gaan zitten in mijn buik, mijn armen, mijn borsten en mijn kont. Het meeste houd ik van het nieuwe vet op mijn achterste. Mijn kont ziet er fantastisch en groots uit. Ik kan niet wachten tot hij nog ronder en voller is geworden. Mijn beha-maat groeit eveneens gestaag voort. Ik ben van 90 D/DD naar 105 E gegaan. Deze maat is veel moeilijker te vinden.

Zachter en zachter

Ik vind het lekker om te voelen dat ik zachter en zachter word. Hoe dikker ik word, hoe meer ik van mijn lichaam ga houden. Het voelt lekker en ik merk dat ik meer van mijzelf houd. Het klinkt misschien raar, maar 30 kilo geleden vond ik het echt eng om naar buiten te gaan. Nu merk ik dat ik met mijn nieuwe dikke lichaam, mij steeds beter voel. Ik schaam mij er niet meer voor om naar buiten te gaan. Het lijkt wel of mijn nieuwe dikke lijf een ware bevrijding voor mij is.

Mijn gewichtstoename is een soort liefdesrelatie met mijzelf, intens en intiem. Aankomen krijgt zoveel meerwaarde als het bewust gebeurt.

Reacties

  1. volgens mij ben je super sexy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een indrukwekkend relaas. Je bent een speld in een hooiberg voor een ware liefhebber. En mmmmmm je liefde voor je billen maakt me helemaal gek ;) Wat zou ik al je rondingen graag aanschouwen, strelen en liefkozen. En wat zou ik je graag helpen je doel te bereiken !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)