Hartsvriendinnen (6) - Ze wordt een hele meid

Wat vooraf ging: de magere Maaike helpt haar dikke vriendin Marloes af te vallen door haar eten voor haar op te eten. Omdat haar moeder thuis ook zulk lekker eten serveert, lukt het Marloes niet om af te vallen. Daarom nodigt ze Maaike een weekendje bij haar thuis uit om ook haar porties op te eten. Dat lukt aardig, maar het complot blijft niet zonder uiterlijke gevolgen voor Maaike...

Lees eerst het eerste deel: Hoe het begon »

ze wordt een dikke meid


Na het ontbijt verplaatsten ze zich naar de woonkamer, waar Maaike lekker op de bank hing. Ze wreef over haar dikke, opgezwollen buik. Het duurde niet lang of ze kreeg de laatste pannenkoeken geserveerd als tussendoortje. 'Het lijkt hier wel een hotel', lachte Maaike tevreden. 'Ik ben in de hemel, zo word ik hier verwend.' Marloes glimlachte naar haar. 'Nu begrijp je misschien waarom we allemaal zo fors zijn hier.' Marloes tikte met haar vinger tegen Maaike's ronde buik. 'Je moet weten dat jij het dikke meisje begint te worden van ons twee.' Maaike kroelde met haar vingers over haar blote buik, onder het sweatshirt. 'Ik vraag me af wat Frederik zal denken als hij mij ziet in dit formaat.' Marloes grinnikte en porde weer in Maaike's ronde buik. 'Dat betekent dat hij wel wat in dikkerdjes zoals jij ziet.' Maaike bloosde.

Maaike werd al een beetje benauwd bij de gedachte wat ze voor de lunch voorgeschoteld zou krijgen. Haar buik begon net een beetje leeg te raken toen Marloes' moeder aankondigde dat het tijd voor de lunch was. Ze stond op, voelde haar achterste en merkte dat alles wat ronder geworden moest zijn in de afgelopen twee uur dat ze gelouncht had. Vooral haar dijen waren voller en zachter geworden en haar heupen vielen extra op door de wijdte die ze hadden opgezocht. Haar buik stak nu een kleine vier centimeter verder vooruit, leek het en haar onderkin voelde ze duidelijker dan eerst. Het zwabberde zelfs een beetje onder haar kin.

Marloes draaide zich om. 'Jouw kont is nu groter dan de mijne.'
'Ja, ik begin me nu echt een dik meisje te voelen.' Maaike zei het en voelde met haar hand hoe het vet zich op haar rug en in haar zij nestelde. Ze kneep er eventjes in met haar hand. Ze kon de lovehandles al goed beetpakken. Haar kont was niet alleen gegroeid, ook haar gezicht was wat voller geworden. Haar wangen waren ronder en voller dan ze ooit geweest waren.

'Dames deze lunch willen jullie niet missen', riep moeder vanuit de keuken. Maaike keek op de tafel in de eetkamer en zag 5 broodjes tonijn op elk bord liggen. De vis lag heerlijk ingebed in een volle laag mayonaise. Maaike ging zitten en begon snel te eten. Het leek erop dat het eten met elk broodje lekkerder werd. Ze proefde de vis en kreeg honger naar het volgende broodje. De combinatie van de majonaise met de vis in haar mond was ongekend. Het leek of ze met elk broodje meer, weer wat extra's proefde.

Ze had haar eerste broodje al op. Marloes was net gaan zitten. Ze was al halverwege haar derde broodje of Marloes knabbelde pas aan haar eerste. Maaike had net de vierde weggewerkt of moeder kwam binnen met een overheerlijke schaal waarop warme brownies lagen, gevuld met lekkere room en een laagje kristalsuiker. Het water liep in de mond bij Maaike. Marloes' moeder legde een grote brownie Maaike neer en een kleinere bij Marloes. Ze had haar vijfde broodje nog niet op of ze moest deze zoete brownies eten. De zoete smaak nam bezit van haar en ze at een kwart van de schaal leeg. Marloes kon niet geloven wat ze zag. Haar vriendin die altijd zo'n slechte eetlust had, verslond het voedsel en at veel meer dan zij. De rollen waren omgekeerd.

Ze gingen terug naar de woonkamer en keken een soapserie. Kort daarna bracht moeder 2 enorme glazen chocolademelk met een volle laag slagroom bovenop. Maaike dronk haar glas leeg en nam de helft van het glas van haar vriendin Jess. Ze waggelde naar de badkamer. Marloes' moeder kwam bij Marloes en sprak met haar. 'Ze kan goed eten, niet?'
'Ja, ik heb haar nog nooit zoveel zien eten. Ze vindt dat je erg lekker kookt.'
'Ik weet het, maar het lijkt of ze bezeten is. Jij eet niet zoveel. Wat vind je van een lekker stuk zelfgemaakte kwarktaart als snack?'
'Dat is goed', zei Marloes en ze wist dat Maaike het wel voor haar zou opeten.
'En ik wil zien dat jij het eet en niet zij', liet haar moeder streng volgen.
'Okay.' Marloes kreeg een binnenpretje en dacht: 'nou dat kan geen kwaad. Ik kan het wel hebben.' Wat later kwam Maaike terug, haar dijen schuurden tegen elkaar en haar kont bengelde in haar broek. 'Zo, dat voelt een stuk beter', en ze wreef over haar buik.

Het was bedtijd voor ze er erg in hadden. Maaike had de hele dag door gegeten en bleef ver voor op Marloes. Maaike stond voor de spiegel en keek naar zichzelf. 'Deze broek begint te klein te worden', grinnikte ze. 'Ik word echt dik en waarom kom ik zo snel aan?' 'Omdat je eten met heel veel calorieën eet en veel meer dan je zou mogen hebben. Je wordt dik van de calorieën niet van hoeveel het eten weegt.' 'O', zei ze en klopte met haar hand op haar achterste. 'Ik ben een beetje meer dan mollig, is het niet?' 'Je bent echt kilo's aan het aankomen Maaike.' Marloes haalde haar fotocamera uit haar bureaula. 'Laat mij een foto maken van je record.' 'Okay, ik wil graag weten hoe ik er nu uitzie en hoe ik eruit zou willen zien.'

Ze draaide haar kont naar haar vriendin toe. Jess nam foto's van haar achterste, opzij en van voren. Ook ging ze op de grond liggen om haar vriendin van onderen af te fotograferen. Maaike keek naar de foto's die Marloes in haar computer inlaadde. Ze kon niet geloven dat ze zo geworden was. Ze printte de foto's uit en ging op bed liggen. Ze bleef kijken naar de foto's. Ze voelde haar rug en achterste en realiseerde hoe dik ze geworden was. 'Is het raar dat ik hier echt van geniet?' vroeg ze haar vriendin. 'Ja, ik heb nog nooit iemand meegemaakt die dik wilde worden. Het zet mij aan het denken over mijn eigen gewicht en waarom ik daar niet van geniet.'
'Misschien omdat jij altijd dik bent geweest.'
'Ja, misschien is dat het.'

Lees eerst het zevende deel: Het echte werk »
---
Deze hele week verschijnt het vervolgverhaal Hartsvriendinnen op Mooi dik. Mooi dik is op zoek naar nieuwe weight gain verhalen. Heb je ook een verhaal? Of wil je graag iets vertalen? Stuur je verhaal dan op. Dan kunnen we vaker dit soort mooie verhalen publiceren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)