Hartsvriendinnen (5) - Uit de kleren

Wat vooraf ging: de magere Maaike helpt haar dikke vriendin Marloes af te vallen door haar eten voor haar op te eten. Omdat haar moeder thuis ook zulk lekker eten serveert, lukt het Marloes niet om af te vallen. Daarom nodigt ze Maaike een weekendje bij haar thuis uit om ook haar porties op te eten.

Lees eerst het eerste deel Hoe het begon »

Uit de kleren


Marloes hielp haar vriendin om in haar kamer te komen. Maaike liet zich op het bed van Marloes vallen en voelde hoe ver haar buik was opgezwollen. Ze lag op bed en stamelde: 'O, ik heb nooit geweten dat het eten van zoveel lekker eten zo'n pijn deed.' Maaike merkte dat het prettig voelde toen Marloes voorzichtig haar dikke buik kneedde om het voedsel sneller te laten verteren. 'Je hebt hier echt van genoten, he?' vroeg Marloes. 'Ja,' antwoordde Maaike. 'Ik heb nooit geweten dat het zo lekker kon zijn om veel te eten. Je hebt een negatieve invloed op me.'

Ze giechelde. 'Ik denk dat dit de reden is dat Frederik die me nooit zag staan, nu ineens zoveel aandacht voor me heeft en zelfs zijn telefoonnummer heeft gegeven.'
'Het is me nooit opgevallen dat hij op mollige meisjes viel.'
'Ben ik echt mollig?' vroeg Maaike haar.
'Ja, je bent flink gegroeid de laatste tijd.' Maaike stond op en keek in de spiegel van Marloes. Haar billen zaten stevig vastgeklemd in het stof en haar heupen waren eveneens wat forser geworden. Ze voelde dat zich onder haar kin een onderkin vormde, een bobbel die al genoeg opviel om gezien te worden.

Maaikes buik voelde alweer wat beter, toen de moeder van Marloes de kamer in kwam. 'Dames jullie hebben hard gewerkt aan het huiswerk, jullie hebben wel wat verdiend. Waarom nemen jullie niet de rest van de kwarktaart?' Ze zei het terwijl ze de laatste helft van de taart in haar handen droeg. Maaike ontfermde zich over die helft. 'He... ik word hier wel groter van... ik groei uit mijn kleren...' grinnikte ze. 'Heb je misschien grotere kleren voor mij om de rest van dit weekend te dragen?'
   'Wow, je bent echt behoorlijk gegroeid', zei Marloes terwijl ze naar haar kledingkast liep. 'Dit moet je wel passen.' Ze gaf Maaike een slipje en een lekkere losse joggingbroek in maat 48.

Maaike ging naar de badkamer om te zien hoe ze veranderd was. Inderdaad, het slipje zat lekker, hij vormde zich lekker om het nieuwe vet van haar billen. 'Mijn kont is misschien wel groter dan haar kont. Daarom zit hij zo lekker', bedacht ze terwijl ze voor de spiegel stond. Ze wiegde de grote billen heen en weer, ze sidderden een beetje. Ze wendde zich om en bekeek haar zijkant. Een heuse buik priemde naar voren. Hij hing al zelfs een beetje. Ook merkte ze hoe ver haar kont wel niet naar achteren wees. Ze moest in volume de afgelopen maanden flink zijn toegenomen. Het voedsel van Marloes' moeder had haar figuur veel goed gedaan.

Ze zag een weegschaal staan en ging erop staan. '94, dat is bijna vijf kilo meer dan gisteren.' Ze dacht dat dit kwam door al het voedsel in haar maag. Hierdoor moest de weegschaal wel dit immense gewicht laten zien. Ze schoof de weegschaal weer terug en trok haar sweatshirt aan. Ze zag dat ze deze gelukkig ver genoeg naar beneden kwam en haar hele buik bedekte en ook een stukje van haar billen. Toch kon ze de vorm van haar achterste heel goed zien. Toen ze in Marloes's slaapkamer terugkwam kletsten de meiden even en kort daarna vielen ze allebei in een diepe slaap.

De volgende morgen ontwaakte Maaike met de heerlijke geur van versgebakken pannenkoeken in haar neus, met spek, worst en eieren. Ze ging naar de badkamer en zag dat haar sweatshirt wat strakker rond haar lichaam zat. Haar buik vormde zich nu in twee flinke rollen en hij hing een beetje. Haar borsten zaten wat strakker in haar beha en leken wel te zijn meegegroeid in de cup van Marloes. Ze besloot zich nogmaals te wegen en zag in de weegschaal staan '93'. 'Dat is bijna hetzelfde als gisteren', dacht ze. Dan ben ik bijna vier kilo aangekomen. Al snel werd ze uit haar droom gehaald door de geur van de pannenkoeken. Marloes zat er al te eten aan een stapeltje pannenkoeken en een glas lekkere verse volle melk. 'O hier ben je. Hier zijn je pannenkoeken', en ze schoof een schaal met pannenkoeken in haar richting. Maaike rook de heerlijke geur en maakte de 8 pannenkoeken snel soldaat.

Marloes' moeder liep naar de badkamer, of Marloes schoof haar 6 pannenkoeken op het bord van Maaike. 'Bedankt Marloes. Ik heb echt honger.' Maaike schoof de pannenkoeken achter elkaar naar binnen en genoot van elke hap van de zoete pannenkoeken. Marloes' moeder kwam terug van de badkamer en presenteerde het hoofdgerecht van het ontbijt: drie grote worsten, zes stukken spek in olie gebraden en twee eieren. Maaike at het allemaal alsof het haar laatste maaltijd was.

Sterker nog, Marloes hevelde wat van haar eten over op het bord van haar vriendin en Maaike at het allemaal op. Marloes' moeder bakte nog wat pannenkoeken en stukken spek voor een tweede ronde. Maaike vulde haar bord er weer mee en at het allemaal op. 'Honger, Maaike?' vroeg Marloes' moeder. 'Zeker mevrouw en net zoals ik gisteren zei: ik kan het niet laten staan omdat u zo ontzettend lekker kookt.' Maaike keek blij op toen Marloes' moeder een schaal met Franse toast op tafel zette. Ze nam alle sneetjes, minus eentje die Marloes opat.


Lees eerst het zesde deel Ze wordt een hele meid »
---
Deze hele week verschijnt het vervolgverhaal Hartsvriendinnen op Mooi dik. Mooi dik is op zoek naar nieuwe weight gain verhalen. Heb je ook een verhaal? Of wil je graag iets vertalen? Stuur je verhaal dan op. Dan kunnen we vaker dit soort mooie verhalen publiceren.

Reacties

  1. Maaike ik wil foto,s van je blote kont en bloot lichaam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)