Forensen (7) - Het lekkerste toetje

Wat vooraf ging: Michael zit met Lisa in een restaurant waar je kunt eten zoveel je wilt. Ze eet zich tonnetjerond en gaat daarna naar het toilet gaat. Ze blijft wel erg lang weg en Michael vermoedt wat ze aan het doen is. Als ze zich voor een tweede keer heeft volgegeten mag hij met haar mee naar het toilet.

Lees eerste het eerste deel: in de trein »

Het lekkerste toetje


Achterin de eetzaal, was naast de toiletten voor dames en heren, ook een speciaal toilet voor gehandicapten. Het laatste toilet koos Lisa uit. Ze deed de deur open en Michael zag een enorme ruimte. Het was een groot toilet, maar hij zag er anders uit dan de invalidentoiletten die hij kende. Langs de muur stond een bankje, waarop heerlijke louche kussens in lagen. Lisa kwam hier zeker twee keer per dag, dag in dag uit. Al die dagen dat hij haar 's morgens in de trein zag zitten, was ze terwijl hij op kantoor zat, hier geweest. Ze had zich eerst volgevreten en ging zichzelf daarna bevredigen.

Lisa deed de deur op slot en keek hem buitengewoon geil aan. 'Zo, ik denk dat je nu wel genoeg weet over mijn dikke en vette geheim', zei ze tegen hem met een zwoele stem. 'Ik word zo verschrikkelijk geil als ik me zo volprop. Helemaal als jij tegenover me zit en me zo bekijkt terwijl ik eet. Zoals je me aankijkt, het windt me echt vreselijk op.' Ze grinnikte. 'Ik geloof dat dit nog beter is dan hier alleen zijn.'

Terwijl ze praatte, probeerde ze het elastiek van haar broek over haar middel heen naar beneden te trekken. De broek hing gedeeltelijk over haar maag en stond bijna op springen op dat punt. Haar maag had zich weelderig en tonnetje rond naar voren gebold. Ze sjorde aan het elastiek en kreeg haar broek langzaam naar beneden. Hij zakte over de enorme hoeveelheid buikspek die zich onder haar maag had gevormd. Haar heupen gaven nog niet helemaal mee, maar na een aantal maal sjorren kreeg ze de broek over haar heupen. Wel sidderde de nieuwe vetaanwinst bij elke sjor die ze aan haar broek gaf. Alles moest nog wennen aan het nieuwe spek dat ze zich aangemeten had. Nadat hij over haar heupen was getrokken viel hij wat minder moeilijk naar beneden.

Daarna trok ze haar shirt uit. Haar buik was nu in vol ornaat te zien. Het zag er waanzinnig uit, de beha die ze droeg was veel te klein. Ook haar borsten waren een aantal cupmaten gegroeid, zag hij. Ze sjorde eveneens aan haar beha. Ook deze liet moeilijk los. Michael kreeg haar nieuwe lijf nu in vol ornaat te zien. Wat was ze mooi. Hij wist niet wat hij zag. Alles leek te zijn voorzien van een mooie, volle laag vet. Overal welfde haar lichaam sexy naar buiten toe. De rondingen vormden het lijf nog voller. Het spek zorgde ervoor dat haar vrouwelijke rondingen nog sterker te zien waren.

Ze ging op het bankje zitten en stopte wat kussens behaaglijk in haar rug. Ze lag heerlijk. De kussens ondersteunden haar zware lichaam. Haar benen schoven een eindje uit elkaar en haar arm boog over de buik naar beneden. Zonder dat ze er veel erg in had, was Lisa begonnen zichzelf te bevredigen. Michael was verbijsterd wat hij hier zag gebeuren. Dat hij hier deelgenoot van mocht worden. Het buikvet schudde langzaam heen en weer en de vingers speelden verder haar smalle spleetje binnen. Michael kon het nauwelijks zien omdat haar bovenbenen ook omhelsd werden door een vetlaagje.

Ze kreunde zachtjes terwijl ze met zichzelf speelde. 'Dus je vindt me wel een vette slet, of niet?' vroeg ze hem. Hij wist niet echt iets te zeggen, maar kwam wel tot daden. Snel bevrijdde hij zijn stijve pik uit zijn broek. De paal wees een flink eind naar voren. Hij zag al dat vet en voelde zich nog geiler worden. Lisa's ogen lichtten op bij het zien van zijn stijve paal. Haar mond opende zich zo dat er geen enkele twijfel bij hem was. Hij hoefde alleen maar te gaan staan binnen het bereik van haar mond. Hij voelde hoe haar hongerige mond toehapte en haar lippen om zijn lid krulden. Haar tong draaide heerlijk rond zijn eikel en hij merkte hoe zijn pik verder groeide in haar mond.

Ze zoog hard. Hij dacht dat hij elk moment kon klaarkomen in haar mond, maar ze liet los. 'Lekker', mompelde ze, alsof ze iets heel lekkers aan het eten was. 'Nu kun je zeggen dat ik een klein, vet varkentje ben die nog verder wil groeien en vetgemest wil worden. Ik wil je horen zeggen dat ik zo stout ben.' Hij merkte dat haar woorden hem verder opwonden. Haar mond hapte weer naar zijn dikke pik. Ze wilde hem horen zeggen dat ze stout was en dat hij haar zeker verder vet zou mesten. Nog dikker, nog groter en nog vetter. Natuurlijk zou hij dat gaan zeggen, zeker ook omdat ze zo heerlijk aan zijn lul zoog. Hij voelde hoe zijn zaad elk moment in haar mond zou spuiten. Ze liet weer los. 'Toe?' zei ze en ze keek hem heel lief aan. Hij wist dat hij het moest zeggen, zijn pik verlangde weer verder vertroeteld te worden in haar mond.

'O', steunde hij. 'Je bent zo'n geil vet varkentje. Je bent mijn dikke varkentje. Ik ben gek op je vet. Ik zal je verder vetmesten en zo goed voor je zorgen dat je alleen maar dikker zult worden. Je bent gewoon een geil, gulzig en onverzadigbaar varken.' Ze werd vervoerd door zijn opmerkingen en keek geil naar zijn pik. Hij duwde voorzichtig en liefdevol zijn stijve paal in haar mond. Langzaam neukte hij haar in haar mond. Zij had onderwijl haar handen vrij om haar eigen lichaam te betasten. Ze pakte haar enorme tieten vast en kneedde in het volle vet. Ze waren echt enorm gegroeid. Haar vingers voelden hoe zwaar haar borsten waren geworden. Ze speelde met de enorme hoeveelheid vet die ze hadden opgeslagen. Allemaal reserves voor als er ooit slechte tijden aanbraken.

Haar handen daalden verder af, over de maag die een fors eind naar voren kwam en waar de dikke tieten tevreden op lagen. Ook voelde ze hoe haar onderbuik zich meer en meer een plek verschafte op haar bovenbenen. Haar kutje lag helemaal verborgen achter die grote vetmassa. Ook voelde ze hoe haar dijen en achterste het verworven voedsel verwerkten. Ze had het idee dat ze elke dag uitbreidde. Haar lichaam was gaan groeien en leek te exploderen.

Voor het eerst van zijn leven, was Michael in staat om zijn voorliefde voor dik en zijn begeerte naar het vet uit te spreken. Een woordenstroom verliet zijn mond waarin hij haar dikte prees. Zijn liefde voor al haar vetschachten, plooien en rondingen sprak hij uit. En onderwijl voelde hij hoe het zaad elk moment uit zijn pik kon vloeien. Hij zag hoe haar dikke wangen zijn lul opslokten en gretig bewoog haar mond ritmisch heen en weer. Hij keek goed naar haar verrukkelijke onderkin en zag hoe dik ze de laatste tijd geworden was. 'Ik hou van je', zei hij. 'En ik zal je nog dikker maken, ik zal je nog vetter laten worden dan je nu al bent.' De woorden wonden hem op, hij voelde hoe hij steeds geiler en meer opgewonden raakte van dit idee. Haar mond ging bij elk woord sneller bewegen.

Wat was dit zalig, dit was een verrukkelijke ervaring. Hij merkte hoe zijn pik dichter en dichter bij een orgasme kwam. Hij merkte hoe gretig ze hem aankeek terwijl haar handen over haar eigen vet streelden. Ze geilde ook op zichzelf, dat voelde hij. Hij hoorde een vibrator zacht zoemen in haar kut. De ondeugd had het in haar vette kut geduwd en genoot zelf bij elke beweging die ze zijn pik gaf.

Hij had verwacht om het zaad te sparen en dan over haar vet te laten schieten, maar hij hield het niet meer. Haar tong draaide speels in rondjes over en rond zijn eikel. Hij voelde hoe hij zijn zaad in haar mond schoot. Ze kreunde zachtjes bij elke scheut zaad die in haar mond vloeide. 'O, wat is dat lekker', stamelde ze. 'Dit is het lekkerste toetje na het meest geweldige buffet dat ik hier ooit gehad heb.'

Hij lachte. 'Heb je dit nog niet eerder gedaan?'
  'Nee', zei ze. 'Ik heb op je gewacht.' Hij was vereerd door deze romantische en liefdevolle opmerking. Pas later zou deze zin een heel ander licht op de zaak werpen.

Ze keerden terug naar de eetzaal. Dit keer kregen ze een heel venijnige blik toegeworpen van de manager. 'Ik denk dat ze niet blij is dat we dit hebben gedaan', zei Lisa.
  'We hebben iets teveel lawaai gemaakt en hebben nu het imago van de zaak geschonden', zei hij.
'Nee, dat is het niet', antwoordde ze. 'Ik had eigenlijk een geheime afspraak met de manager. Ze houdt ervan om meisjes vet te mesten. Ik weet zeker dat ze lesbisch is.'
  'Dat klinkt alsof het een einde van de gratis maaltijden is. Ik denk dat je een nieuwe voedingsbron moet zoeken.'
'Heb je suggesties?'
   'Nou morgen is het zaterdag. Ik wil je wel meenemen de stad in. Voor het kopen van wat essentiele dingen.'
'Ja', antwoordde ze.
   'Ja, lekker veel taart, pizza en steaks. En misschien wat kleren zodat je nog wat kunt groeien.'
'Ik denk dat ik wel kan wennen aan dat winkelen.'
   'Ik hoop het', antwoordde hij.

Lees het achtste deel van Forensen: Weer honger »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)