Molliger - Personal trainer (8)

Onder het strenge regime van personal coach Melissa meet de familie een gezonde levensstijl aan. Maar hoe zit dat met de personal trainer?

Molliger


Melissa gaf niet het goede voorbeeld, maar de kinderen accepteerden het blijkbaar van haar. Ze luisterden in elk geval wel naar haar, want ze trainden hard en hielden zich netjes aan de dieetvoorschriften.


Voor ons leek het in elk geval dat Melissa een stuk luier was dan ze ons had willen doen geloven in haar voorstelbrief. Bovendien, zo zei ik tegen mijn vrouw heiligde het doel de middelen. Zolang onze kinderen bleven afvallen en goede handvatten kregen aangereikt bij het afvallen, mocht zij doen en laten wat ze wilde.

Een maand nadat onze dieetgoeroe in ons huis was gekomen, vielen de resultaten zeker niet tegen. Mimi was 2 kilo afgevallen, Marcella en Angela 3 kilo en Niels 1,5 kilo. Geen slecht resultaat. Ook merkte ik aan de kinderen dat hun conditie was verbeterd.

Die avond lagen mijn vrouw en ik in bed en bespraken de resultaten. 'Ze weet echt waar ze over praat', zei ik tegen mijn vrouw. 'Als ze zo doorgaat, dan zijn onze kinderen snel weer in vorm.' 'Daar heb je zeker gelijk in schat', zei mijn vrouw. 'Ik dacht dat de kinderen wel chagrijnig zouden worden door een dieet en een streng bewegingspatroon, maar ze lijken even vrolijk en gelukkig als voorheen. Waar ik me wel een beetje zorgen over maak is onze instructrice zelf. Ik heb sterk de indruk dat ze molliger is geworden sinds ze bij ons werkt.'

'Dat is ook niet zo verwonderlijk', vervolgde ze. 'Als je ziet wat zij aan eten op een dag verstouwt. Alleen al de enorme maaltijden die ze elke dag naar binnen werkt. Onze bedienden hadden er laatst zelfs opmerkingen over. Ze zeggen dat ze weinig merken van de kleinere porties van de kinderen. Alles gaat naar Melissa.'

Daar had mijn vrouw inderdaad gelijk in. Toen ik er zelf eens goed op ging letten, merkte ik het ook. Ik zag dat Melissa inderdaad wat molliger was geworden. Als ze ging zitten zag ik werkelijk een paar vetrolletjes verschijnen. Ze kreeg echt een klein buikje en ook haar borsten leken wat voller te zijn geworden. Daarnaast viel me ook op dat haar shirtjes wat strakker om haar lijf zaten.

Ze kon haar buikje niet meer verborgen houden omdat ze strakke kleren droeg. Als ze gign zitten verscheen er een heus vetrolletje rond haar middel. Ze had zeker geen overgewicht, maar alles leek wel duidelijk zachter en molliger te zijn geworden.

Na nog een maand bleef de trend zich doorzetten. De kinderen waren opnieuw afgevallen. Mimi's kleren leken echt van haar broek te vallen. Zelfs haar gezicht was een stuk slanker geworden. De wangen waren niet meer opgeblazen en de onderkin leek elke dag verder te krimpen. Mijn vrouw en ik waren heel blij met deze nieuwe ontwikkelingen. Aan de andere kant groeide Melissa juist.

Lees deel 9: Lievelingskostje »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)