Groeiende schoonheid (8) - Reuzentrek

Caroline is een aanlokkende schoonheid op wie de moeders van het schoolplein erg jaloers op zijn. Ze is slank en heeft een goddelijk figuur in de vorm van een zandloper met grote borsten. Als ze de kans krijgt om in de snackbar te gaan werken, halen de moeders opgelucht adem. Snel zal ze één van hen zijn met een vol lichaam. Maar Caroline ontkent.

Reuzentrek


'Ach', zei Marjan. 'Laten we nog maar een kroketje nemen.' Ze gooide ook wat friet in de frituur erbij. Daarna verdween heerlijke vette hap in hun beide magen. Ze had het niet zo in de gaten, maar er gingen zo 6 kroketten naar binnen. Ook het portie patat kreeg een vervolg in nog een portie. Ze voelde hoe haar schort knelde. Haar buik stak er weelderig in naar voren.

Ze zag hoe Henk naar haar keek. Hij vond haar prachtig. Ze voelde dat het haar opwond. Het idee dat iemand het mooi vond dat ze dikker werd. Iemand die haar zelfs een beetje stimuleerde nog wat te nemen. Zonder gene nam ze op zijn idee nog een grote bak softijs. Ze lepelde de grote beker – eigenlijk bestemd voor milkshakes – helemaal leeg. Ze kon toen ook geen pap meer zeggen.


Een uur voor sluitingstijd kwam Cees om te helpen bij het opruimen. Hij vroeg of ze al gegeten had. 'Een klein beetje tussendoor', loog ze. 'Ik heb een reuzentrek', zei hij. 'Zal ik wat maken.' Zo zaten ze aan het einde van hun dienst nog heerlijk te eten. Alsof ze eerder die dag nog helemaal geen portie friet naar binnen hadden gewerkt. Om te zwijgen over de kroketjes die haar maag op zo'n dag betraden. Hans kreeg er geen genoeg van en bakte er ook altijd een paar voor haar. Voor ze er erg in had, verdwenen er zo een stuk of 6 in haar maag.

Zo zaten ze zich daar heerlijk vol te proppen. Aan het einde van de dienst. Ze maakten de balans op, maakten alles netjes schoon en sloten af met een heerlijk milkshake en bak softijs. Daarvoor hadden ze alles netjes afgetapt voordat ze gingen schoonmaken. In de koelkast en vriezer bleef het goed op temperatuur. Het was een heerlijke afsluiting van de werkdag.

Marjan verdween heerlijk onder de douche. Ze voelde hoe haar lijf gegroeid was de laatste weken. Onderwijl streelde ze haar zachte rondingen. Wat voelde het geweldig. De buik stak bol naar voren. Bij de heupen trok de brede band het buikvet een eindje omhoog. Bij het lopen wiegde haar buik vol en trots zachtjes heen en weer. Elke stap drukte de bal van vet weer een eindje naar voren. Het verse vlees sidderde. Ze merkte het als ze bewoog onder de douche. Ook leek het dat haar onderbuik vrijwel haar heel poesje bedekte.

In bed streelde Cees haar volle lovehandles. Wat had ze zich volgepropt vandaag. Hij liet zijn vingers verdwijnen in haar brede vetplooien. Het voelde zacht en warm tegelijk. Zijn vingers hielden de grote vetrol vast en schudden het langzaam heen en weer. Marjan merkte hoe haar hele lijf sidderde. Ze voelde hoe de siddering haar klitje in beweging bracht. Het was niet alleen aangenaam. Het was hemels. Zo verdween ze in haar weelde en kwam overheerlijk klaar. Ja, ik wil nog dikker worden, dacht ze. Maar ze zei het niet.

Lees deel 9 van Groeiende schoonheid: Snakken naar een snack »

Reacties

  1. Ik ben ook behoorlijk dik 123 kg wie wil mij verder vetmesten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is een mooi gewicht ik wil je wel verder vetmesten hoor hoeveel zwaarder wil je nog worden

      als je contact wil kan je mijn mailen op

      danny_v8power@live.nl

      ik zou het leuk vinden wat van je te hooren

      gr danny

      Verwijderen
    2. 40 a 50 kg extra zie ik wel zitten

      Verwijderen
    3. dat is een mooie gewicht om er aan te gaan eten daar wil ik je wel mee helpen om te zorgen dat er 40 a 50 kg aan komt bij je
      gr danny

      Verwijderen
    4. Ik ben hier nieuw in en heb veel vragen voor je kun me mailen?

      lisavdhelm@gmail.com

      Verwijderen
    5. ik heb je een mail gestuurt

      gr danny

      Verwijderen
  2. Dat klinkt lekker en is een goed idee. En hoe ben je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te horen dat je nog dikker wi worden :) heb je skype?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)