Bankbuik - Buik (198)


Ze zit op de bank en zapt. Grote zakken snoep naast haar. Haar grote buik piept heel overweldigend onder haar shirt vandaan. Op haar schoot ligt haar buik met haar brede volle lovehandles.

Want wat is haar buik breed. Dat is wel het meest opvallende aan haar dikke buik. Haar borsten welven ook royaal in de breedte. Haar vrije hand ligt tevreden op haar buik en benadrukt vooral hoe breed ze wel niet is. Wat een vrouwenbuik.

Overweldigend

Haar benen zijn vol en overweldigend. Aan allebei de zijkanten welft haar buik flink. Een heuse muffintop die hier overal zich van haar vette kant laat zien. En dat is echt oogverblindend mooi. Net zoals de welving die je zo goed ziet tussen haar benen, de broek en haar buik. Haar buik valt overvloedig over alles heen.

Haar navel is ietepetieterig klein. Ze valt bijna niet op in die overweldigende buikmassa die daar op de bank hangt. Een overvloedige vetmassa waar ik mijn ogen niet van kan afhouden. 

Als ik naast haar zat, zou ik de hele tijd haar weer wat nieuws voeren. Zij is vooral in de breedte gegroeid en het zou mij echt benieuwen hoe deze buik zich verder ontwikkelt. Wat een buik en wat lijf!

Doe je ook mee?

Een mooie buikblog over jouw buik? Stuur gerust een mailtje naar mooidik@gmail.com. En wie weet zie je binnenkort een mooie bespreking van jouw buik hier staan.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

All inclusive - Moeder en dochter (15)

Moeder en dochter (1)

Het tussenjaar - Vette snackbar (1)