Duimpjes omhoog - Buik (179)

Een enorme buik heeft deze vrouw. In een klein jaar is er bijna 50 kilo bijgekomen. En heel veel van haar nieuw verworven gewicht is in haar buik gaan zitten. Het mooiste is als een dikke vrouw haar buik een eindje optilt en vasthoudt. Je ziet ook meteen: deze buik is niet te tillen.

Niet te tillen

Je wilt niet weten hoe zwaar dat is om zo'n enorme buik een eindje op te tillen. Dat houdt je niet lang vol. Zeker als het je eigen buik is. Zij houdt haar buik een eindje omhoog en je zit hoeveel van haar buik nog doorhangt naar beneden. 

Haar navel is helemaal smal gedrukt door de vetmassa van deze enorme buik. En wat je door alles heen ziet, zijn de rimpeltjes van de huid. Ze heeft echte een sinasappelhuid.

Duimpjes trots omhoog

En dan haar duimen die trots omhoog wijzen. Als een duimpje op Facebook, wijzen 2 duimpjes omhoog. Haar vingers drukken alles iets omhoog. Maar hier is geen houden meer aan. Haar buik is zo groot en massief. Tegen de zwaartekracht die aan haar trekt, is weinig opgewassen.

Verdient jouw buik ook een duimpje?

Een mooie buikblog over jouw buik? Stuur gerust een mailtje naar mooidik@gmail.com. En wie weet zie je binnenkort een mooie bespreking van jouw buik hier staan.

Reacties

  1. Wow om jaloers op te zijn . Zalig buikje . Zou het persoonlijk eens willen komen wegen 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil het ook wegen in mijn handen je blote buik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil deze dikke blote buik met blote dikke tieten op foto.s stuur op naar jacobjanvdijk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook zo een buik . Lijk me zaalig 😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou je goed staan en mischien daarna meer

      Verwijderen
    2. Mijn buik(je )is aan het groeien . Iedere dag meer en meer . Ik stop niet voor ik 200 kg weeg . Kan nie wachten 😍

      Verwijderen
    3. Hoe gaat het met het aankomen richting de 200

      Verwijderen
  5. Hoe gaat het met het dikker worden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)