Geluk - Buik (173)

Het is een geluk als ik soms een foto in de brievenbus krijg van een prachtige buik. De buik die op deze foto staat, is van een vrouw die aan mij vraagt wat ik van haar buik vind. Het schrijven van een antwoord op deze vraag, levert mij heel veel plezier op. En meer dan dat.

Afgevallen

Ze vertelt erbij dat het haar 'oude' buik is. Ze weegt hier 83 kilo en is daarna afgevallen. Er kleeft nu een stuk minder buik aan haar. De opmerkingen op haar werk en van vrienden waren niet mals. Jammer dat dit zo vaak gebeurt, want wat is er mis met haar buik? Niks!

Haar buik bolt mooi omhoog als ze zit. Flinke bovenbenen bezit deze vrouw ook. Een mooi ensemble van overvloedigheid. Wat mijn oog onmiddellijk trekt, is haar schitterende vetrolletje dat boven haar buik langs loopt, naar achteren.

Rolletje

Het rolletje loopt heel mooi door onder haar behabandje. Uitnodigend om er lekker speels in te knijpen. Ook is het mooi om te zien hoe bol haar bovenbuik staat. Daarmee ontstaat een plooienlandschap. Dat is echt genieten aan deze foto.

De navelpiercing zit er heel spannend bij, alsof de piercing probeert de boel bij elkaar te houden. Hier begint wel een splitsing te ontstaan. Een mooie horizontale splitsing van haar buikje.

Verdrietig

Zo kijkend ben ik best verdrietig te horen dat onder druk van anderen een einde aan deze weelde is gekomen. En ik kan haar alleen maar aanmoedigen om zich niet teveel van anderen aan te trekken en vooral te kiezen wat zij prettig vindt. Zonder wat wie dan ook vindt. Lekker vet, dus.

Jouw buik hier?

Een mooie buikblog over jouw buik? Stuur gerust een mailtje naar mooidik@gmail.com. En wie weet zie je binnenkort een mooie bespreking van jouw buik hier staan.

Reacties

  1. Hoe veel kilo weegt deze vrouw op de foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groetjes van jurjan van dijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je de tekst leest, vind je het antwoord op je vraag. In de 2e alinea staat het.

      Verwijderen
    2. mag ik je blote kontje of billen zien op foto,s op mooidik.nl

      Verwijderen
  3. De site ziet er mooi uit vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik heb de vormgeving wat verbeterd voor mobiel. Dan kun je de verhalen nog beter lezen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)