Half voorover leunen - Buik (143)

buik van opzij, half voorover geleund
Ze leunt half voorover op het tafeltje voor haar. Haar buik is niet helemaal te zien. Haar figuur des te beter. Wat een prachtig plaatje.

Volle armen

Haar volle armen rusten op het tafelblad. Het vet van haar onderarm valt er zelfs een beetje overheen. Bij dit zijaanzicht biedt ze alle zicht op haar imposante dij en volle kont.

Je houdt je adem in. Wat een geweldige vormen heeft zij. Een diepe plooi deelt haar buik in twee, maar dan wel van achteren af langs haar zij. De plooi loopt helemaal door naar haar rug.

lovehandles

Je ziet haar lovehandles goed van opzij. Wat meer naar beneden, bij de onderbuik, zie je de striae. Haar buik bolt mooi en hangt schitterend naar voren. De bovenkant drukt tegen de zijkant van het tafeltje. De onderkant hangt zo treffend vol naar beneden.

De zijkant van haar buik, de onderste lovehandle drukt tegen de bovenkant van haar been. Het geeft een mooie diepe plooi. Je weet dat de buik ook een eindje tussen haar volle benen hangt.

Contragewicht

En vergeet haar volle achterste niet. Een mooi contragewicht tegen deze grote buik. En dan die heerlijke knik van haar rug. Het zijn de vormen van een volle vrouw. Kortom, genieten dit plaatje.

Reacties

  1. Heerlijk die enorme pens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vrouw zeg!!
    Haar dijen en bovenbenen zijn erg mooi vol en mogen er zeker zijn :d
    Ik hoop dat deze vrouw vol trots over straat loopt,ik zou last van me nek krijgen als ik haar tegen zou komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mijn best om aan te komen, zou mij wel fijn lijken zo een figuur als zij!!! Alleen het begin is moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vindt je zo moeilijk aan het begin dan?

      Verwijderen
    2. Je moet niet in je eentje dik worden. Gaat erg langzaam. Het beste is om elkaar vet te mesten. De eerste twintig kilo lukt met veel chocolade. Als jullie dan beiden een flinke vette buik hebben, dan pas je het dieet aan. Veel havermoutpap, suiker en boter. Cake werkt ook goed. Niet teveel bewegen. Zo halen jullie de 150 met gemak.

      Verwijderen
  4. Over heerlijke dame zeg met een zalige buik(je) zou ik zeggen moet zalig zijn om in haar ronde armen te liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is flink vet zeg. Ik zeg vastbinden en bijvoeren. Haar kont kan nog wel wat kilo's hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)