Tevreden - Strafkilo's (13)

Kijkt Henk tevreden terug op de laatste weken waarin hij en zijn vrouw samen genieten van eten en dik worden?

Lees eerst deel 1: Vet getrouwd »

Tevreden


Ze stapte van de weegschaal af. Ik zag haar volle lijf. 'Ja schat, ik ben heel tevreden. Hoe zit het met jou? Ben je zelf tevreden?'

Ze streelde met haar handen over haar buikje. 'Ja, ik moet eerlijk toegeven dat ik het zelf heel lekker vind. Het voelt veel lekkerder dan ik ooit zou hebben verwacht.' 'Dat is prachtig', zei ik. 'Ik ben heel blij dat ik nu samen met jou kan genieten van lekker eten. Voorheen moest ik het allemaal alleen doen en nu help je me een beetje.'


We vertrokken de volgende dag op tijd zodat we voor lunchtijd bij mam zouden aankomen. Ze was erg blij om ons weer te zien. Vooral Edith, ze kon niet wachten om haar vorderingen te zien tot mijn ultimatum. We gingen zitten voor een gigantische lunch. Mama vond het mooi om te zien dat Edith gelijk opging met mij en haar bij het eten. Waren het eerder slechts, muizenhapjes, nu at ze gewoon mee met mij en mijn schoonmoeder van het calorierijke eten.

Na het toetje en het afruimen van de tafel, draaide de volle vaatwasser. Mama ging naar de logeerkamer met Edith. Mijn schoonmoeder was wel heel nieuwsgierig om het vollere lijf van Edith wat beter te kunnen bekijken. Ze wilde zien hoeveel ze was aangekomen en waar de verse kilo's waren gaan zitten. 'Edith schatje, doe je kleren eens uit. Ik wil je alleen in je slipje en beha zien.' 'Ja mam, ik wist wel dat je het graag wilde zien. Henk is blij met mijn vorderingen.' Zo stond Edith vrijwel naakt voor haar moeder die kritisch keek. 'Mam, wat denk je?'

'Schat, je ziet er geweldig uit zeg. Het staat je goed die nieuwe kilo's. En wat vind je zelf. Hoe voelt het om wat dikker te zijn?' Edith giechelde. 'Mam, ik had het nooit verwacht, maar het voelt heerlijk. Het is zo sexy. Het voelt geweldig om met mijn handen over mijn buik te gaan en te voelen hoe overal een laagje vet op is gekomen. Ik vind het voedzame eten ook heerlijk. Ik kan er echt van genieten om flink te tafelen en dan af te sluiten met een heerlijk desert die Henk mij geeft.'

Mam stapte op haar dochter af en tikte zachtjes tegen Ediths buikje. 'Schatje, maak je geen zorgen. Er zal een stuk meer Edith in het nieuwe jaar naar huis gaan dan hier vandaag gekomen is.' Edith giechelde. 'Dat denk ik ook mam.'

Lees deel 14: Vette dagen »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)