Weight gain shake - Strafkilo's (9)

Het eerste resultaat van de strafkilo's van Edith wordt al zichtbaar. Niet tot ongenoegen van strafpleiter Henk...

Lees eerst deel 1: Vet getrouwd »

Weight gain shake


Terwijl we ons klaarmaakten om naar bed te gaan, danste Edith energiek door de slaapkamer in haar slipje. Ze pakte haar kleren op en ging verder in de badkamer.

'Henk, ik ben helemaal niet moe. Ik heb al de hele dag in bed gelegen.' 'Schat, probeer het nu om even te gaan liggen. Je hebt veel gegeten en dan val je snel in slaap.' Ik deed het licht uit en viel in diepe slaap.


Het was 3 uur later toen Edith me wakker maakte. 'Edith, ben je nog wakker?' vroeg ik de slaap uit mijn ogen wrijvend. 'Ja Henk. Ik kan gewoon niet slapen, snap je.' 'Wat vind je van het idee als ik een lekkere weight gain shake voor je maak. Dat vult goed en dan val je snel in slaap.' 'Dat klinkt geweldig Henk.' Ik ging naar beneden en vulde de grote literbeker met pure, ongeklopte slagroom, chocomel, melk en wat suiker.

In het verleden verleidde ze mij om dit te drinken. Dan zei ze erbij dat het gewoon een milkshake was waar je lekker op kon slapen. Ik bracht nu de voedingsrijke shake naar boven. Er kon in de maatbeker een liter en hij zat bijna vol. Ze sloeg hem zo in enkele minuten achterover. Ik deed het licht uit en hoorde aan haar zware ademhaling dat ze in een diepe slaap was gevallen. Ik herkende het aan vroeger. Zo'n shake vulde zo goed, dat je meteen in slaap viel.

De volgende ochtend was ik als eerste wakker en maakte een groot, calorierijk ontbijt klaar voor Edith. Het bestond uit vrijwel dezelfde bestandsdelen als de dagen ervoor met pannenkoeken, wafels, witbrood, spek, worst, extra gezoete sinasappelsap en heel veel boter.

Ik nam het mee naar boven en maakte Edith wakker. 'Goedemorgen schatje. Het ontbijt is er helemaal klaar voor.' Ik gaf haar een dikke knipoog. 'Wauw Henk, wat ziet dit er weer heerlijk uit. Daar ga ik graag mijn tanden in zetten.' Ik zette het volle dienblad op de rand van het bed en ging naar bedeneden om te werken.

Een paar uur later bracht Edith na het douchen zelf het dienblad naar beneden. Ze liep enkel in haar onderbroek en shirtje door het huis. Ze kwam mijn kantoor binnen en at een ijsje dat we een paar dagen eerder besteld hadden. 'Henk, zal ik vandaag de lunch verzorgen?' vroeg ze. Ik draaide me om en had meteen een prachtig zicht op haar groeiende buikje en zachte dijen. 'Wat dacht je van pizza?' vroeg ik. 'Dat lijkt me een uitstekend plan Henk. Ik ga meteen beginnen.'

Van de 4 pizza's die Edith gemaakt had, at ik het meeste. Maar ze bleef niet veel achter op mij. We aten als desert verschillende soorten ijs. Ik ging weer aan het werk en zij ging naar boven om even te gaan liggen. Ze was wel erg dik van de lunch, zei ze.

Lees deel 10: Binge diner »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)