Binge diner - Strafkilo's (10)

Om genoeg aan te kunnen komen, moet Edith zich onderwerpen aan een heus Binge diner. Gelukkig helpt Henk haar.

Lees eerst deel 1: Vet getrouwd »

Binge diner


Terwijl ze een koekje at, kwam ze een paar uur later mijn kantoor weer binnen. 'Henk, wat had jij voor een idee over het avondeten?'

'Waarom zou je zelf niet mogen beslissen?' zeg ik tegen haar. 'Je eet tegenwoordig bijnanet zoveel als ik. Daarom heb je evenveel zelf in te brengen. Neem lekker waar je zelf ook zin in hebt.' Ze lachte. 'Ja Henk, je hebt gelijk. Goed idee. Ik ga je eens lekker verrassen.' Ze liep terug naar de keuken waar ze flink aan het werk ging. Ik rook de lekkerste geuren uit de keuken komen.


Tegen 18 uur kwam ze mijn kantoor weer binnen. Ze at een witte boterham met een hele dikke laag pindakaas erop. 'Henk, het diner is bijna klaar. Voor de verandering moet je wel een makkelijke broek en simpel shirtje aantrekken' 'Wauw we krijgen een heus binge diner. Dat is echt lekker.' Precies het diner dat ik vroeger kreeg voorgeschoteld van Edith. Nu verwachtte ik hetzelfde van haar. Ze leek zich er goed van bewust.

Ik trok snel de makkelijke kleren aan en ging naar de eetkamer. De tafel stond bommetjevol met de heerlijkste gerechten. Ze had een enorm gerecht gemaakt met veel macaroni en kaas erin. Er lagen kleine worstjes, hamburgers met kaas, aardappelkoekjes, patat, braadworst en aardappelsalade. 'Wauw schatje. Dit ziet er waanzinnig lekker uit.' Ze giechelde. 'Schat, laten we snel beginnen. Ik sterf van de honger.' Ze wreef over haar kleine buikje die duidelijk naar voren begon te welven, zag ik nu.

We vulden onze borden opnieuw en opnieuw. We schepten maar eten op onze borden en voerden de volle lepels meteen verder onze mond in. We verlangden bij elke hap die we namen naar een nieuwe hap. Wat was dit heerlijk. We spoelden alles weg met een ice tea die Edith zelf gemaakt had. Het drankje was mierzoet door de vele suiker die erin zat.

Anderhalf uur later konden we niet veel anders dan achterover leunen om onze buiken wat ruimte te geven. Edith hing helemaal achterover. Haar kleine buikje bolde een flink eind naar voren in het shirtje at ze droeg. Ze wreef over haar dikke buik. Mijn eigen zware pens drukte mijn benen een eindje uit elkaar. Mijn buik zakte bijna tot op de zitting van de stoel.

Edith keek me aan. 'Henk, ik kan niet geloven wat ik allemaal miste voor ik mij hieraan overgaf. Wat is het heerlijk om je helemaal vol te proppen met eten. Het voelt geweldig om je maag helemaal vol te eten tot je echt niet meer kunt.' Ze wreef weer over haar buikje. 'Schat, laten we opruimen en een heerlijk toetje maken.'

Lees deel 11: Meeschuddend achterste »

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)