Groeiende eter - Strafkilo's (8)

Edith moet erg wennen aan haar nieuwe levensstijl. Het is best wel een strenge straf voor het dikker maken van haar man Henk.

Lees eerst deel 1: Vet getrouwd »

Groeiende eter


De volgende morgen stond ik als eerste op. Edith lag opgerold en haar handen lagen op haar buik. Ik ging naar beneden om net zo'n ontbijt als gisteren te maken.

Ik pakte een dienblad, rijk gevuld met eten en bracht het naar onze slaapkamer. Ik kwam binnen en Edith werd wakker van de geur van de versgebakken roomboter croissants.


'Mevrouw, het ontbijtje is klaar.' Ze moest lachen. 'Henk, mag ik eerst wel even naar de badkamer.' Ze kwam even later weer terug in bed. Ik zette het overvolle dienblad neer en wenste haar eet smakelijk. Ze glimlachte en keek naar me. 'Henk, je maakt toch geen geintje?' Ze wees naar het overvolle dienblad. 'Nee, schat. Je moet dit allemaal opeten.'

Ik ging naar mijn kantoor, weer aan het werk voor een kleine 3 uur. Toen ik de slaapkamer in ging om te kijken of ze het eten op had, zag ik dat ze sliep. Het dienblad stond op de stoel naast het bed en was helemaal leeeg. Ze lag op haar rug. Ik zag dat haar buik weer mooi opgeblazen was. Ik ging weer naar beneden, werkte een paar uurtjes en besloot om een lekkere lunch te maken. Ik zette de grill aan en legde er 7 dikke hamburgers in. Verder maakte ik aardappelsalade, warme broodjes en zorgde ik voor heerlijke versgebakken patat.

Ik liep weer de trap op om Edith te halen voor de lunch. Ze lag wakker in bed en glimlachte toen ik de slaapkamer binnenkwam. 'Henk, wat ruik ik? Lunch?' 'Zeker weten. De lunch is klaar. Ben jij er klaar voor een lekkere overdadige lunch?' Ze giechelde en klopte op haar buikje. 'Ja, hoor. Ik ben er helemaal klaar voor. Trouwens, ik kan het niet geloven hoe lui ik ben. Het is half 12 en ik lig nog steeds op bed.'

Ze stond op, friste zich op in de badkamer en kwam naar beneden. Ik had al gezorgd voor een enorm bord boordevol met patat, aardappelsalade en 3 hamburgers met kaas. Ze schoof aan in haar makkelijke kleren, het onderbroekje met het simpele nachthemdje. Zo gingen we zitten om heerlijk te eten.

Ik genoot ervan om haar te zien eten. Wat was dat een belevenis zeg. Ze at voorheen nooit veel in mijn bijzijn. Alleen een paar muizenhapjes. Ze at met lange tanden, nooit met vreugde. Dat was nu echt anders. Ze at als een dijker. Echt alles wat ik voor haar opgeschept had, verdween in haar. Ze schraapte het laatste van haar bord, at het op en keek mij verwachtingsvol aan. 'Henk, dit was overweldigend. Wat heerlijk zeg. Ik zit vol. Maar waar is het toetje?'

Ik lachte. 'Maar Natuurlijk.' Ik haalde een grote bak met ijs uit de vriezer en pakte de grootste coupe ijs die we hadden. Ik vulde hem helemaal vol met roomijs en een flinke toef slagroom erbij. Ze at de hele coupe leeg. Ze keek versufd van het vele eten op. 'Henk, hopelijk vind je het niet erg dat ik nog even het bed in kruip. Ik ben niet gewend zoveel in 1 keer te verstouwen.' 'Tuurlijk schatje', zei ik. 'Laten we vanavond gaan eten in het nieuwe restaurant in de stad. Daar kun je echt eten wat je wilt en dan hoeven we het na afloop niet op te ruimen.' Ze giechelde. Ik zal de wekker op half 6 zetten en een lekkere douche nemen.'

Na het opruimen van de keuken, ging ik weer aan het werk. Ik hoorde de douche lopen en stopte met werken. Ik moest ook douchen en ging naar onze slaapkamer. Edith was net bezig zich aan te kleden. Ze droeg een donker slipje, kanten panty en een bijpassende beha. Ze trok haar slaapshirt uit en trok een ander shirtje aan. Het paste nog steeds, natuurlijk, maar het liet beduidend meer welvingen zien dan er voor het weekend waren geweest. Ze trok haar strakke spijkerbroek aan. Het was even wringen, maar het lukte. Zo liep ze in haar spijkerbroek en het shirtje rond.

We kwamen bij het restaurant aan. Voor een dinsdagavond was het heel rustig. Edith en ik hebben ons helemaal laten gaan. Aan 1 stuk door aten we zeker anderhalf uur. Clarie was even naar het toilet gegaan. Toen ze terugkwam zag ik dat de spijkerbroek niet meer dicht ging. Het knoopje stond open en haar opgezwollen buik piepte onder het shirtje door. Het wond mij erg op om haar zo te zien. Daarna vertrokken we naar huis.

Lees deel 9: Weight gain shake »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)