Buik (92) – Beginnend buikje

De pullover opengerist, het shirt omhoog getrokken. En verschijnt een prachtig beginnend buikje. Wat een schoonheid. Zeker, het oog glijdt snel hoger, naar die twee adembenemende borsten. De tepels priemen mooi naar voren. En wat zijn ze groot. Maar wat een lekker zacht buikje bolt daar lichtjes onder.

De sluiting van de riem priemt een eindje in het buikvet. De navel wordt een beetje dichtgedrukt. Maar de buik bolt naar voren. Misschien nog niet zoveel als je zou wensen, maar het is prachtig. Het oog glijdt dan naar opzij, naar de lovehandles die duidelijk zichtbaar verdwijnen onder de pullover. Met je oog wil je verder.

Lovehandles

De lovehandles smeken erom gestreeld te worden. Ze bollen vol naar opzij en trekken je verder onder de geheimzinnige pullover. Want de kilo's hebben zich heerlijk genesteld in de onderbuik en natuurlijk ook in de borsten. De borsten zijn ongelooflijk groot en vallen onmiddellijk op. Ze zijn meer dan een hand vol. Zo groots en meeslepend, dat je als liefhebber ervan droomt om ze eventjes vast te pakken en op te tillen.

Vergeet bij dat alles niet dat ze ook een prachtige buik heeft. Een beginnend buikje dat bijna smeekt om lekker volgestopt te worden met lekkers en dan getrakteerd te worden op een zalige buikmassage. Hij bolt al lekker een eindje naar voren. Al zal hij niet snel van deze enorme borsten winnen. Zij steken een fors eind vooruit.

Regelmatig update

Dit buikje arriveerde laatst in mijn mailbox. Een feest voor het oog. Zeker ook de tekst die de eigenaresse van deze betoverende buik erbij stuurde. Ze weegt momenteel 82 kilo en droomt ervan om 100 kilo te wegen. Langzaam maar zeker groeit ze tot een formaat waar veel vetliefhebbers van dromen. En ze belooft regelmatig een update te geven...

9/2/2018: Er is een update: Oude bekende - buik (106)

Reacties

  1. een mooie foto van deze mooie ronde beginners buik ga zo door naar de 100 kg ik wachte geduldig op de updates

    gr danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou haar graag willen helpen om haar dikker te laten worden.
    100kg en dan 150kg en dan 180kg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rachellevandun@gmail.com
    ( meisje van de foto )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Rachelle,

      Prachtige foto en prachtig lichaam. Ik heb je een mailtje gestuurd, met het verzoek of we via mail of chat verder kunnen praten.

      Groetjes,

      Jan

      Verwijderen
  4. Wow ben blij dat ik deze site heb gevonden en dat er mensen zijn die van een lekkere dikke buik houden. ik weeg zelf 160 kilo en merk dat mijn buik de laatste tijd groter word

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik probeer me al paar keer aan te melden op het forum maar krijg maar geen bevestigingsmail toegestuurd :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een aanvraag hebt gedaan, wordt deze bijna altijd binnen een dag goedgekeurd en nu staan er geen aanvragen open. Mail even je mailadres en gebruikersnaam naar mooidik@gmail.com dan zal ik even kijken wat ik voor je kan doen.

      Verwijderen
  6. Ik weeg zelf maar 39kkg en ben maaar 155vm groot maar heb veel bewondering voor lekker vetgemeste vrouwen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)