5 regels bij bewust dik willen worden

Kijk maar uit met bewust dik worden. Al snel zul je het verse vet niet meer kunnen verbergen
Het klinkt raar omdat bewust dik worden als ongedisciplineerd klinkt, maar je moet je goed aan 5 regels houden. Je zult namelijk merken dat er heel veel met je gebeurt als je dik wordt. Je stofwisseling verandert en je hele levenswijze zal anders worden. Je wordt letterlijk en figuurlijk een ander mens.


Regels bij bewust dik worden


Als je bewust dik wilt worden, hanteer dan de volgende 5 regels:
  1. ik ben de baas over mijn eigen lijf
  2. ik bepaal zelf hoeveel ik eet en wanneer ik stop
  3. ik let goed op mijn gezondheid, komt mijn gezondheid in gevaar, dan stop ik onmiddelijk
  4. ik trek mij niks aan van wat anderen zeggen
  5. wanneer ik mij onprettig voel, dan stop ik
Als je deze regels goed naleeft, zul je veel plezier hebben aan het dik worden. Het draait erom dat je vooral goed op jezelf let. Dik worden is leuk, maar het moet ook leuk blijven. Laat je niet iets opleggen en doe alleen wat jij wilt. Dat geldt voor beide kanten. Je zult namelijk ontdekken dat heel veel mensen het leuk vinden dat je dik wordt. Ze willen je nog dikker hebben, doe het alleen als jij het wil. Overigens kunnen al die vetliefhebbers je heel erg helpen en steunen bij het dikworden.

Ben je er nog niet klaar voor? Wat kun je dan doen? Lees het in de blog: Dik worden wat vinden anderen ervan?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)