Praten over gewicht 42 – Hier mag best wat af


'Zie je wel. Ik moet echt afvallen.'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag vindt een vriendin van een mollig meisje dat haar vriendin best wat mag afvallen.

Hier mag best wat af


Laatst op het strand zag ik 2 meisjes lopen. Ze waren een jaar of 18 en zagen er mooi volgroeid uit. Het ene meisje was beduidend dikker dan het andere. Ze liepen allebei in bikini. Bij het dikkere meisje wees overduidelijk de buik een flink eind naar voren. Het was echt onwijs sexy.

Ik zag ze een tijdje later weer langskomen. Ze waren druk aan het praten over hun buikjes. De magere klaagde dat ze zo dik werd. De dikke pakte het beginnersbuikje van haar magere vriendin en schudde het vet heen en weer. 'Hier mag best wat af hoor', giechelde ze.


Zijzelf zag er veel sexier uit met haar veel vollere buikje. Het vormde een schril contrast met het beginnersbuikje van haar vriendin die aan het klagen was. 'Zie je wel. Ik moet echt afvallen', antwoordde het magere meisje. Ze nam een hap van een enorme marsreep die ze aan het eten was.

'Nou jij zou ook best wat af kunnen vallen', zei het dunne meisje gemeen tegen haar vriendin. Die schrok zichtbaar. 'Hier bijvoorbeeld.' Ze greep op haar beurt haar vriendins buikje. Het vet schudde heen en weer. 'Ja, ik weet wel dat ik dik ben', zei ze geergerd.

Het klinkt misschien raar. Maar het leek net of ze allebei enorm aan het genieten waren van deze vette praat. Ze liepen die middag een paar keer heen en weer. Elke keer waren ze iets vets of zoets aan het eten. Ik vreesde voor het dunne meisje dan ze niet lang slank zou blijven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)