Praten over gewicht 37 – Om op te eten

'Als ik iemand op zou moeten eten, dan ben jij de eerste'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag gaat een vetliefhebber uit eten met een vriendin. Ze eet zoveel als een reus. Het zal niet lang meer duren of ze gaat hem opeten. Zoveel kan ze op.

Om op te eten


Ik ging een avondje uit met een vriendin van me. We waren net wat gaan eten. Ze had echt zitten bunkeren. In haar verdwenen een grote pizza, 4 cola en een enorme dame blanche. We liepen terug naar de auto. Ik kon al dat eten in haar maag horen klotsen, echt waar.


Rondhangen bij haar thuis

We gingen weer naar haar huis en hingen even rond in haar kamer. Ze stond voor de spiegel en tuurde naar haar evenbeeld. Ze zag er heel goed uit. Om te beginnen had ze een schitterend achterste. Lekker vol en rond. Van voren bolde een heerlijk buikje. Haar borsten zaten ergens tussen een maatje C en D in.

Na de grote maaltijd was haar buik flink gegroeid. Hij wees vooruit als de buik van een 7 maanden zwangere vrouw. In elk geval staarde ze nu in de spiegel terwijl ze zichzelf van top tot teen bekeek. 'Wow', zei ze. 'Ik heb een grote buik gekregen. Het lijkt wel of ik iemand heb opgegeten.'

Buik schudden

Ze schudde haar buik zachtjes voor het effect. Ook maakte ze smakkende geluidjes. Ze zei dat haar buik ruimte nodig had. Daarom maakte ze de knoop van haar spijkerbroek los. De spijkerbroek liet ze op de grond vallen.

Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ze droeg een strakzittende string. Haar kont was echt overweldigend groot. Dat had ik echt niet verwacht. De spijkerbroek hield alles nog enigszins in het gareel. Ook zag ik duidelijk de aanzet van haar buik boven het koord van de string uit welven. Het koord was nauwelijks zichtbaar.

Dik worden van reuzenmaaltijd

'Ik ben echt dik geworden', zei ze. 'Het was een reuzenmaaltijd die ik op heb. Ik denk dat een reus niet veel meer eet. De volgende keer zal ik wel iemand op moeten eten. Als ik iemand op zou moeten eten, dan ben jij de eerste.' Ze lachte er zo lief bij dat ik wel een domme vraag moest stellen.

Ik wilde weten waarom ze mij als eerste zou opeten. 'Nou omdat ik je ken en omdat ik zeker weet dat je mijn buik heel blij zult maken.' Ze smekte er heel echt bij, zodat de opwinding mij nog sterker overmeesterde.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)