Praten over gewicht 35 – Dik als ik oud ben

'Dan ben ik maar dik als ik oud ben'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag vertelt een meisje aan een vetliefhebber over hoe ze McDonald's ontdekte. Dat ze er dik van wordt, neemt ze voor lief. 'Dan ben ik maar dik als ik oud ben.'

Dik als ik oud ben


Een goede vriendin van mij was heel slank. Ze verklapte mij een keertje dat ze heel laat de McDonald's ontdekte. Ze was 18 jaar en maakte toen pas kennis met de hamburgerketen. Ze vond het heerlijk. Zo lekker dat ze er elke dag ging eten tussen de middag. In minder dan 2 maanden kwam ze 10 kilo aan.

Dat vond ik een leuk verhaal om te horen. Zeker ook omdat ze erbij vertelde dat ze sindsdien gek op eten was. 'Ik weet heus wel dat ik er dik van word', zei ze er ontdeugend bij. Dat nam ze voor lief. 'Ik vind het zo lekker. Dan ben ik maar dik als ik oud ben. Ik hou gewoon van lekker en veel eten.'


Dromen van dikke buik

Een andere, magere vriendin van mij wenste dat ze een grote buik had. Ze vertelde het mij op een avond. Ze wilde een buik waar ze haar armen op kon leggen. Zo eentje die een flink eind op de bovenbenen rust. We waren nog jong. En ze wist niet dat ik van dikke meisjes hield. Maar ik zal nooit vergeten dat ze mij over die droom vertelde.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)