Praten over gewicht 33 – 10 kilo studielast

'Ik wist vandaag gewoon niet wat ik aan moest trekken.'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag ontmoet een vetliefhebber een meisje dat hij niet meer gezien heeft sinds ze een jaar geleden naar de universiteit ging. Het resultaat: 10 kilo studielast

10 kilo studielast


Ik was laatst in een kledingwinkel bij mij in de buurt. Daar zag ik een meisje met wie ik op de middelbare school had gezeten. We hadden elkaar een jaartje niet gezien. Ze was druk kleren aan het passen. Ik herkende haar in eerste instantie niet. Maar wat later zag ik ineens dat zij het was. Ze zag er een stuk forser uit dan het meisje dat ik kende. Ze had een aantrekkelijk buikje en flinke billen.


Niets om aan te trekken

We zeiden elkaar gedag. Daarna verontschuldigde ze zich tegenover mij. 'Ik wist vandaag gewoon niet wat ik aan moest trekken. Daarom ben ik hier. Ik heb deze kleren aangedaan. Maar ze staan me echt niet.' Ik vroeg haar wat ze bedoelde en trok mijn meest onnozele gezicht.

'Kijk naar mijn armen', zei ze. Ze droeg een shirtje met korte mouwen en spreidde haar arm. Ze bewoog hem zachtje heen en weer. En het vet schudde mee. 'Hier staken hele slanke armen doorheen. Maar kijk nu eens.' Ze zwabberde nog een keertje met haar kipfiletjes. Ze waren inderdaad fors geworden.

10 kilo studielast

'En hier.' Ze stak haar buik een beetje naar voren. 'Kijk naar mijn buik. Die steekt verder vooruit dan mijn borsten.' Dat was inderdaad het geval. Ze had mooie borsten gekregen. Groot, vol en rond. Ze vertelde me dat ze sinds ze studeerde 10 kilo was aangekomen. 10 verse kilo's studielast, bedacht ik.

Niet verkeerd. Want het stond haar erg goed, vond ik. Ze zag er een stuk zwaarder uit. Ze had dikke wangen gekregen en een flinke onderkin. Ik schatte dat ze het meeste was aangekomen bij haar borsten. Ze waren groot en wezen fier vooruit. Aan de andere kant stak haar buik inderdaad verder vooruit dan haar borsten.

Onder moeders vleugels vandaan

Wat vind ik het heerlijk die meisjes die onbevangen gaan studeren. Ze zijn onder moeders vleugels vandaan en komen in no time kilo's aan. Ik keek nog eens goed naar haar goedgevulde lijf. En droomde. Wat zou ik over een jaar te zien krijgen. Over die studielast durfde ik niet na te denken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)