De koekwinkel (14) - De wedstrijd (slot)

Als Mirjam voor een extra lening bij haar bank komt, krijgt ze te horen dat ze platzak is. Ze kan niet meer lenen. Zodoende krijgt ze de vraag om de eigenaar van een koekjeswinkel van de ondergang redden. Ze ervaart de liefde en opwinding van het eten. Met de buik vol krijgt ze het ene orgasme na het andere. De hoeveelheid koek en donuts neemt enorm toe. Daarom heeft mevrouw Mazachma Josje van het restaurant gevraagd Mirjam te helpen.

Lees het eerste deel van De koekwinkel: Geldgebrek »

De wedstrijd (slot)


De pudding was enorm die voor mij stond. Een groot gezin zou er de buik mee vol kunnen eten. Ik vroeg mij dan ook af hoe ik dit immense bouwsel met vetten, koolhydraten en suikers naar binnen zou krijgen. Hier lag een onmogelijke taak. Mijn buik was immers al tonnetjerond. En ik verwachtte niet direct dat ik dit snel in mijn dikke lijf zou kunnen pompen.

Josje liep terug naar de koelkast en haalde er voor haar eenzelfde pudding uit. Het was een iets kleinere hoeveelheid. Maar ook van deze pudding kon een behoorlijke groep mensen er veel plezier aan beleven. Dat was mij wel duidelijk. Ik slikte toen Josje daarna met een grote schaal vol opgeklopte slagroom kwam. Ze schepte een flinke hoeveelheid over mijn enorme pudding. 'Hoe krijg ik dit op?' zuchtte ik.


Ik had niet verwacht dat Josje mij zo kon pakken. Hier lag een maaltijd waar iemand anders genoeg aan had voor een week. Voor mij was dat het toetje na een enorme maaltijd. Mijn buik stond op barsten. Ergens wilde ik mij niet laten kennen, dus ik begon dapper te eten. Josje at van het kleinere puddinkje. Ik hoopte dat ze hem spoedig zou hebben opgegeten, waarna ze mij zou helpen aan mijn reuzenkarwei.

Stevig hapte ik door. Ik at de ene na de andere lepel boordevol met de zachte pudding. Het scheelde dat ik alleen maar hoefde te slikken. De vermenging van de overheerlijke pudding met de zoete slagroom was overweldigend. En ik merkte dat ik ergens halverwege begon te genieten van dit heerlijke nagerecht. Mijn buik leek elk moment uit elkaar te knallen. Ik vroeg mij af of dit niet zou gebeuren. Het zou in elk geval een enorme ravage opleveren.

Josje treuzelde meer en meer. Terwijl er nog een kwart van haar pudding op haar bord stond. 'Kom op', zei ik. 'Schiet eens een beetje op.' Het puddingstuk stond overeind als de ruine van een kasteel. Alle kanten waren afgeschraapt. De rechte kant helde gevaarlijk naar de slagroom toe. Ze kreeg weer moed en hervatte het happen. De broek was ondertussen uitgetrokken. Die ging niet meer aan. Haar dikke benen drukten zo diep in de stof dat de naden opengescheurd waren.

Ik merkte dat mijn ruine ook helde. Maar ik kreeg geen hap meer naar binnen. Mijn buik stond strakgespannen en leek elk moment open te barsten als de naden van Josjes broek. De knoopjes van mijn uniform had ik allang opengeknoopt. Het mocht niet baten. Mijn buik welfde uit de stof. Hij tuurde trots en voldaan naar buiten. 'Toe, help me', steunde ik terwijl Josje haar bord leeggeschraapte. 'Op', zei ze er tevreden bij.

Ze ging achter mij staan en wreef zachtjes over mijn buik. Hij voelde als een harde bal en moest een beetje zachter gekneed worden. Josje wreef over mijn buik. Ze pakte mijn bovenste buikrol. Hij was nog niet zo lang geleden ontstaan. En schudde het vet rustig heen en weer. Ik merkte hoe prettig het voelde. Mijn klitje klopte. Ik kreeg weer een beetje ruimte en nam weer een hap van de heerlijke pudding. 'Kom op', fluisterde Josje.

De lepels met pudding schoof ik verder naar binnen. Ik voelde me vol en tevreden. Wat een voldaan gevoel. Josje speelde ondertussen met haar vingers onder mijn slipje. Het voelde geweldig. Mijn klitje klopte en ik zat tegen klaarkomen aan. Wat was dit mooi. Het leek wel of dikzijn alleen maar voordelen had. Ik kon eten wat ik wilde, tot ik ontplofte en zelfs verder dan dat. Bovendien hadden mijn nieuwe afmetingen mijn lusten versterkt. Een aanraking was genoeg om goddelijk klaar te komen. Ook dit keer was een aanraking voldoende om mij in extase te brengen. 'Jij hebt gewonnen', zei Josje. 'Ik wilde gewoon een wedstrijdje doen om te weten wie er meer op kon.'

'Ga je straks met mij mee?' vroeg ik haar. 'Daar wachten nog een paar koeken op je.' Ze knikte. We ruimden de boel op en reden naar huis. Gelukkig reed Josje. Ik was te vol om nog tussen stoel en stuur te passen. Mijn buik wees een enorm eind vooruit. Het leek wel of een tweede ik voor mij uitliep op weg naar het appartement. Zo groot was ik geworden. Ik dacht even aan mijn droom. De trap vroeg echter veel inspanning. Ik hijgde harder dan ooit toen ik boven stond.

'Ik kan echt niet meer', pufte Josje. We stonden in de woonkamer en ze zag de 3 kratten met koeken. 'Mevrouw Mazachma wil je graag erbij hebben', zei ik. 'Ik kan het niet meer alleen aan. Binnenkort krijgen ze er een tweede vestiging bij. Ze vroeg mij of jij erbij zou willen komen. Je kunt hier wonen.' Josje keek blij, maar ik zag ook vertwijfeling in haar ogen. 'Ik weet het niet.' 'Dan kunnen we elke dag een wedstrijdje doen', zei ik. 'En zul je spoedig er uitzien als ik.'

Ze keek er heel blij van. Dat wilde ze wel. We waren propvol en gingen eerst maar eens onder de douche. Daar stonden we met z'n tweeen. Ik verbaasde me over de molligheid die Josje al verworven had. Vooral haar benen en heupen waren lekker vlezig geworden. Haar buikje begon te hangen en voelde heerlijk zacht aan. Josje op haar beurt verbaasde zich over al mijn vetrollen en volle plooien. Wat voelde het allemaal lekker zacht en dik aan.

We kropen in mijn bed, speelden nog even met elkaars lijven. Als besluit gingen we nog even de kratten leegeten. 'Kom', zei ik tegen Josje. 'Dan doen we een wedstrijdje.' 'Ja', zei ze enthousiast. Wie het eerste zijn krat heeft leeggegeten. We verdeelden de koeken van de derde krat over de 2 kratten. Zo hadden we allebei ongeveer evenveel en we gingen los.

Een kwartiertje later hijgden we en puften we. Dit was wel heel heftig na al dat eten van vandaag. In mijn krat lagen nog 5 donuts. Bij Josje nog 6. Josje kreeg een heerlijke buikmassage van mij. Traag werkte ze de donuts naar binnen. Ze kwam heerlijk klaar op het moment dat ze de laatste donut naar binnen werkte. 'Wat is dit heerlijk', zuchtte ze. 'Gefeliciteerd', zei ik. 'Jij hebt gewonnen.'

We zoenden elkaar innig. Ik proefde de zoete donuts in haar mond. Het was heerlijk, die zachte warme tong met de zoete smaak van het eten. Ik voelde Josjes hand al over mijn dikke buik wrijven. Hij stond nog altijd ontzettend bol. 'Toe', hoorde ik haar zeggen. 'Eet jij ook nog even je donuts op.' Haar hand kroop wat verder naar beneden. Mijn klitje klopte in alle hevigheid. Wat voelde dit weer heerlijk.

Haar vrije hand bracht de donut naar mijn mond. Ik hoefde er alleen maar in te bijten. Het was zalig hoe haar vingers mij beneden verder bespeelden. Onderwijl hapte ik een nieuwe donut. Het zachte en zoete deeg prikkelde mijn tong verder. Ik zoende haar en voelde hoe haar vingers verder bij mij naar binnen gleden. Ik zuchtte opnieuw.

Mijn maag vulde zich meer en meer. Ik dacht dat ik niet meer kon. Maar een nieuwe donut verdween in mijn mond. Ik was er bijna. Haar vingers gingen steeds sneller. Met de andere hand speelde ze met mijn dikke buik. Het vet kneep ze voorzichtig tussen haar vingers. Het wond mij extra op. Wat was dit nieuwe lijf toch zalig. Wat voelde dit heerlijk. Ik verlangde naar meer. Meer vet, meer seks, meer koek, meer vlees, meer pudding en de pik van de pizzakoerier tussen mijn kut.

Ik kwam goddelijk klaar bij de laatste hap van mijn allerlaatste donut. Mijn kut vulde zich met het vocht van mijn eigen geilheid. Ik gilde het uit. Overal trilde mijn lijf. Mijn vette lijf. 'Ik wil nog vetter worden', gilde ik. 'Ik vind mijzelf zo onwijs lekker en geil. Een aanraking is genoeg om klaar te komen.' Ik keek naar Josje. Ze keek geil naar me. 'Ik wil worden zoals jij', zei ze. 'En ik nog vetter. Wil je mij helpen?' Ze knikte.

Tuurlijk wilde ze mij helpen om vetter te worden. 'Als jij mij helpt vetter te worden.' 'Zeker weten', antwoordde ik. 'Ik help je om vetter te worden.' We vielen in een diepe slaap in elkaars armen. Om de volgende dag verder te gaan. We gingen een pizza bestellen. Dat wist ik en ik zou Josje laten kennismaken met de pik van de pizzakoerier. Heerlijk. Wat een zalig vooruitzicht. Het zou een mooie tijd worden. Daar was ik zeker van.

Ergens midden in de nacht werd ik even wakker. Ik streelde over het lieve buikje van Josje en zag voor mij hoe dik hij zou worden. Daarna streelde ik over mijn eigen pens. Hij lag er zo heerlijk bij en voelde zo verrukkelijk zacht. Wat een zaligheid. Mijn eigen vette lijf wond mij zo op. Ik dutte weer in en droomde van een pizzakoerier die mij volvoerde met pizza's en tenslotte zalig neukte. Een droom die werkelijkheid zou worden.

EINDE

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)