De koekwinkel (8) – Dame Blanche

Als Mirjam voor een extra lening bij haar bank komt, krijgt ze te horen dat ze platzak is. Ze kan niet meer lenen. Dan komt de bankmedewerker met een vreemd voorstel. Ze moet de eigenaar van een koekjeswinkel van de ondergang redden. Alleen valt ze hier niet bepaald van af. Bovendien verwendt de serveerster van het restaurant op de hoek van de straat haar ook. De gevolgen zijn niet bepaald vervelend, ervaart Mirjam.

Lees het eerste deel van De koekwinkel: Geldgebrek »

Dame blanche


Ze ging tegenover me zitten. De rest van het restaurant was leeg. Zo aten we de croque monsieur samen op. Ik kreunde zachtjes. 'Wacht, ik haal nog een dessert voor ons 2-en.' Ze stond op en liep weer naar achteren. Even later kwam ze met een overweldigende dame blanche terug. Gelukkig had ze voor zichzelf ook zo'n overweldigend dessert gemaakt. Ze nam plaats op de plek schuin tegenover mij.

Ook haar bloesje knelde om haar mollige lijf. 'Lekker he', zei ze. 'Ik kan hier de hele dag wel van eten. Geen wonder dat ik zo ben aangekomen sinds ik hier werk.' Ze klopte op haar buikje. Het bolle buikje schudde zachtjes heen en weer. 'Maar ik zie dat jij er ook aardig wat van kan.' Ik zweeg maar mijn hoofd knikte. Mijn maag was weer tot de nok gevuld. In plaats het hinderlijk te vinden, merkte ik dat ik het steeds lekkerder vond om mijn buik tonnetjerond te eten.


De hoeveelheid ijs gaf net het laatste zetje. Ik keek naar mijn serveerster. Ze at langzaam. De lepel verdween in haar mond en ze likte sensueel het ijs van de lepel. Het leek bijna op een liefdesspel. Zo bewust en vol genot verdween het ijs in haar mond. Ik merkte dat ik onbewust meedeed in deze sensualiteit. Ik voelde hoe de ijsmassa mijn maag nog zwaarder maakte. Mijn volle maag drukte op mijn dikke buik, die op haar beurt verder naar beneden drukte.

Mijn klitje klopte. Ik nam het laatste hapje ijs. Bij elke beweging die ik maakte, voelde ik mijn vetmassa tegen mijn zachte binnenste drukken. De huid trok zachtjes aan mijn kliktje en maakte me waanzinnig. Ik droomde van een kerel die mij liefdevol in een nieuwe extase bracht. Ik wilde opstaan om in het toilet eventjes tot bedaren te komen.

'Blijf nog even zitten', zei ze. 'Het restaurant gaat bijna dicht.' Er sprak opwinding in haar blik. 'En er is best veel over dat weggegooid moet worden. Kom je de restjes opeten? Ik ben dan ook klaar met werken.' Ik voelde hoe mijn dikke buik de huid verder aanspande. Elke beweging was genoeg om klaar te komen. Het leek of mijn lijf in brand stond. Ik keek haar aan. De opwinding was wederzijds. Zij genoot ook van haar volle buik.

We stonden even later op. Mijn hele lijf tindelde van opwinding. Ze wenkte. 'Kom mee', zei ze. We liepen naar het toilet . Ze sloot de deur achter me en kwam op me af. Zachtjes streelde ze over mijn enorme buik. Ik deed mijn ogen dicht. Haar handen kneedden rustig mijn vetmassa. De tinteling werd sterker. Ik kreunde en voelde hoe mijn dikke lijf verder in extase raakte. Wat voelde dit geweldig zeg.

Ze tilde mijn buik uit de stretchbroek en masseerde hem verder. Ik voelde hoe mijn klitje verder samentrok. Ik krijste een luide gil op het moment dat haar vingers mijn kutje binnengleden. Het voelde alsof een harde pik naar binnen gleed. Ik probeerde achterover te leunen om haar wat meer ruimte te geven. Haar vingers streelden over mijn harde klitje. Ik raakte nog verder buiten vervoering.

We kusten innig en mijn handen gleden over haar buikje. Ze was wat minder dik, maar het voelde geweldig. Haar grote borsten gaven goed mee. Ze pasten nauwelijks in mijn handpalmen. Wat een vetmassa was er bij haar. Ik bedacht dat mijn lijf veel dikker was en voelde hoe het idee mij opwond. Ook zij voelde al dat vet van mij. Haar vingers gingen verder en streelden zonder genade door. Ik kreunde en gilde op het ritme waarmee haar vingers bewogen. Wat een opwinding, wat een extase.

Het leek of ik van het ene orgasme in het andere belandde. Ze wist niet van ophouden en haar vingers gleden verder. Het was voldoende om mijn ex te vergeten en het hier en nu te beleven. Ik voelde mij onwijs sexy, geliefd en vooral geil. Ik krees het uit bij het zoveelste orgasme, waarna ze los liet. Zachtjes liet ik mijn handen over haar mollige lichaam glijden. 'Je bent lief', fluisterde ik. Ik voelde haar buikje. Niet zo dik als mijn grote buik, maar een flink eind op weg. Was ik wellicht de belichaming van de vrouw die echt dik en mogelijk zelfs obees was. Deze dame was hard op weg van mollig dik te worden.

Ik streelde haar dikke buik, gespannen van het eten. 'Je hebt net achter ook nog wat gegeten', zei ik. 'Ik wil net zo dik worden als jij', antwoordde ze. Ik voelde de boling van haar buikje. 'Heb je je wel volgegeten?' vroeg ik. Ze knikte. 'Kom mee', gebaarde ik. We liepen naar de keuken. 'Toe neem nog wat. Daar kan best nog wat bij.' Ze knikte gehoorzaam en liep in de richting van de koelkast. Daar lag een grote slagroomtaart.

'Neem deze maar', gebaarde ik. 'Maar...' Ze begon te stuntelen. 'Niks geen gemaar', zei ik. 'Als je dik wilt worden, dan moet hij erin.' Ik keek haar aan. 'Ik ben al zo vol', verontschuldigde ze zich. 'Ik help je wel', zei ik geruststellend. Ik gaf er een liefdevolle knipoog bij. Mijn eigen buik zat ook helemaal vol, merkte ik terwijl ik mij voorover boog om de schaal met taart neer te zetten. Daar kon niet veel meer bij. Ik was mijzelf flink aan het volvoeren.

Ze keek benauwd naar de flinke taart die ik voor haar neerzette. 'Maar dat kan niet', stamelde ze. Ik pakte een grote vork, legde er een flinke homp taart op en schoof hem in de richting van haar mond. Hij ging open en de hap ging haar mond binnen. Voor ik het wist lag het volgende stuk taart op mijn vork. De mond opende weer en ze slikte de hap door. Ik schonk snel een groot glas chocolademelk in om het weg te kunnen spoelen.

Ze zuchtte. We waren halverwege het taartje. 'Ik kan niet meer', kreunde ze. Haar stem klonk opgewonden. 'Kom, ik help je', zei ik. Ze knikte. 'Ik een hapje, jij een hapje.' Ik nam de eerste hap en stak de lege vork weer in de taart. Dit smaakte geweldig. Nog een hap verdween in mijn mond en voor ik er erg in had, was er een kwart van de taart in mijn mond verdwenen. 'Dat is niet de bedoeling', mompelde ik. En ik voerde haar weer een nieuwe hap. Ze zuchtte.

Ik maakte haar knoopje los. Ze ademde traag en keek loom uit haar ogen. Ik wreef zachtjes over haar buik, ze kreunde. Ik gaf haar gelijk een nieuwe hap taart. Het wond haar op. Mijn vingers gleden haar slipje binnen. Ze kreunde van opwinding. Nog een hap. Voorzichtig drong ik haar kutje binnen. Het voelde nat. Opnieuw kreunde ze. Haar lichaam schudde zachtjes. Ik ging nog een klein stukje verder en voelde haar klitje kloppen tegen mijn vingertoppen.

Nog een hap taart. Ik nam erna zelf snel eentje. Haar ogen waren dicht, ze hijgde. Het was traag vanwege de volle maag. Voorzichtig schudde ik haar mollige buikje met mijn vrijgekomen hand. Er hoefde niet veel taart meer in. Ze kreunde nog harder. Ze hijgde wat sneller en begon hoge gilletjes te maken. Ik bracht haar in een extase. Het wond mij zelf ook op. Snel pakte ik de vork en nam zelf een hap. Het ging hard. Bijna de hele taart was weg. Precies bij de laatste hap gilde ze hard. 'Meer, meer', schreeuwde ze. Ik keek om me heen, maar er stond niks meer.

Ik keek op de klok en zag dat het 4 uur was. 'Ben je klaar met werken?' vroeg ik. Ze knikte. 'Kom mee naar mijn huis. Ik heb nog wel wat lekkers.'

Lees deel 9 van De koekwinkel: Eten als minnaar »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)