De koekwinkel (6) – Pizzakoerier

Als Mirjam voor een extra lening bij haar bank komt, krijgt ze te horen dat ze platzak is. Ze kan niet meer lenen. Dan komt de bankmedewerker met een vreemd voorstel. Ze moet de eigenaar van een koekjeswinkel van de ondergang redden. Alleen valt ze hier niet bepaald van af. De koek is op een dag op en ze bestelt een pizza. Als de pizzakoerier arriveert, ontdekt ze dat haar geld op is.

Lees het eerste deel van De koekwinkel: Geldgebrek »

Pizzakoerier


Ik bukte voorover om op het tafeltje te pakken. Mijn buik knelde tussen mijn benen. Wat was hij groot geworden. Als ik voorover bukte, dan drukte het vet tegen mijn benen aan. De ochtendjas viel een eindje open. Daar lag hij. Onder een stapeltje papier. Ik pakte hem op en zag tot mijn schrik dat er geen geld in zat.

'Sorry', stamelde ik en draaide mij in zijn richting. Nu viel mijn hele ochtendjas open. Mijn grote buik en blote borsten waren prominent in beeld. Ik zag de ogen van de jongen groter worden van verbazing, maar misschien ook wel van opwinding. Hij stamelde iets. Ik kon het niet verstaan, maar zag dat er wel wat meer met hem gebeurde. Zijn broek vertoonde een bobbel die leek te groeien.


Ik hield het niet meer en trok mijn stoute schoenen aan. 'Misschien wil je het voor deze keer door de vingers zien', zei ik. Ik liep brutaal naar hem toe, pakte de helm uit zijn hand en legde deze op tafel. Ik ritste zijn jas open. Het verse mannenzweet en de opwinding kon ik ruiken. De bobbel in zijn broek was nog groter zag ik en ik maakte het knoopje los. Zijn opwinding werd alleen maar sterker. Net als mijn geilheid.

Zijn harde paal kwam in vol ornaat tevoorschijn en ik opende mijn mond om hem flink te pijpen. Hij kreunde zachtjes terwijl ik de harde eikel in mijn mond nam. Voorzichtig draaide ik met mijn tong rondjes. Ik hoorde hoe hij kreunde van genot. Zijn pik werd nog stijver terwijl ik hem pijpte. Hij vond dit overweldigend en lekker. De verwennerij bracht hem in extase. Ik voelde hoe zijn vingers door mijn haar wreven.

Ik kwam omhoog en we zoenden intens. Hij streelde over mijn ronde buik. Ik merkte hoe sensitief dit geworden was. Het voelde zo overweldigend en geil. Hij pakte mijn vette pens en schudde het vet zachtjes heen en weer. Dit was werkelijk ongekend. Ik kreunde en ging op de bank liggen. Hij schoof de pizzadoos iets opzij en trok mijn slipje naar beneden. 'Ik ga je nemen vette teef', zei hij. In zijn stem klonk opwinding. Zijn schunnige taal wond mij ook op.

Ik voelde hoe zijn harde pik in mijn zachte kut verdween. Het nieuwe vet zorgde voor een lichte weerstand. Het maakte het alleen maar opwindender, merkte ik. Hij lag bovenop mijn buik. Ik voelde mijn vet meeschudden op zijn neukende beweging. Zijn buik drukte tegen mijn buik en het was ontzettend lekker om weer een man bovenop mij te voelen.

De harde pik deed de rest. Hij pompte flink door en de opwinding maakte zich snel van mij meester. Wat voelde dit geweldig. Mijn hele lijf leek te zijn verandert in 1 grote g-plek. Alles sidderde en mijn hele lichaam deed mee. Zijn handen over mijn lovehandles deden de rest. Dit was geweldig. Bovendien kwam ik klaar voordat ik er goed erg in had. Waarna hij rap volgde. Wat was dit een mooie ervaring.

Hij ging weg. Knikte dat het zo goed was. Terwijl ik nog nahijgde van deze verhitte sekspartij, pakte ik een stuk pizza. Seks maakte hongerig. De pizza was nog warm. De kaas lekker warmgesmolten en ik nam gretig een hap. Wat was hij lekker. Het leek wel of de seks waarmee ik deze pizza betaald had, de pizza zelf ook lekkerder had gemaakt. De pizza verdween in mijn mond voor ik er goed erg in had. De literfles cola ging bijna even snel naar binnen. Ik liet een paar flinke boeren en keek nog eens rond.

Op de eetkamertafel zag ik nog een pizzadoos liggen. Blijkbaar had de pizzakoerier deze pizza laten liggen. Ongetwijfeld was hij bedoeld voor een andere klant. Ik voelde hoe mijn lichaam nog schreeuwde om een stuk pizza. Ik at hem op en liet mijn vrije hand onderwijl rusten op mijn enorme buik. Hij had gigantische proporties aangemeten. Hij bolde overweldigend naar voren. Niemand kon zo'n buik missen. Ik genoot van elke streling over mijn grote buik. Wat voelde dit goed. Ik had het idee dat de sekspartij met de pizzakoerier slechts het begin van alles geweest was.

Ik hoorde beneden wat lawaai. Blijkbaar waren er nog mensen in de winkel. Het eindigde met een dof klopje op de deur. Ik had net het laatste stukje pizza weggewerkt. Mijn buik was bomvol. Hier kon weinig tot niks meer bij. Elk moment kon ik uit elkaar ploffen. Zo voelde mijn zware lijf tenminste. Ik probeerde op te staan om naar de deur te lopen.

Ik opende de deur. Hij ging traag open en voor mijn voeten stonden 2 kleine kratjes. Op de bovenste krat lag een stapeltje chocoladerepen en in de onderste krat zag ik wat mergpijpen liggen. Ik was werkelijk heel erg vol van het eten, maar ergens voelde ik een enorme blijdschap in mij loskomen. Ik was blij vanwege dit nieuwe maaltje dat op mij wachtte.

Ik kon mij amper voorover buigen om de 2 kratjes op te pakken. Mijn buik zat genadeloos in de weg en bood weinig ruimte. Het voelde overweldigend om die dikke pens lichtjes samen te drukken. Wat een goed gevoel maakte dat in mij los. Ik plofte op de bank, knoopte de broek open en gaf mijn dikke pens een beetje ruimte. Het vet schoot gelijk een eindje naar voren en sidderde nog wat na. Blij vanwege de nieuwe ruimte.

Ik was ontzettend blij met de ruimte die de open broek gaf. Zo kon ik nog genieten van de lekkere koeken die voor mij lagen in de kratten. Het chocolade zou straks het toetje zijn na al deze 2 pizza's en grote massa koeken. Ik zat een eindje naar voren wreef over mijn enorme buik en voelde hoe groot hij was geworden. Een paar maanden geleden vond ik hem al dik, maar dat stelde niks voor bij de enorme massa die zich daar nu gevormd had.

Ik liet eerst nog een harde boer, nam een slok chocolademelk en hapte van de eerste mergpijp. De zoete koek overweldigde mijn smaakpapillen. Ik voelde hoe mijn maag weer voller werd van de koek. Wat moest mijn buik hard werken om dit allemaal te verwerken. De ene koek na de andere verdween in mijn mond. Ik kauwde en voelde hoe mijn maag tot bij het randje kwam. Ik naderde de grens. En het krat was leeg.

Ik pufte, voelde groen en geel. Zo vol zat ik. Voorzichtig ademde ik. Elke ademteug leek mij teveel te worden. Mijn buik zag er ronder uit dan ooit. Ik kon mij ergens ook niet voorstellen dat dit allemaal bij mij hoorde. Ik keek nog eens goed naar de enorme vetmassa. De buik was hard geworden van al dit eten. Een harde bal leek hij te zijn geworden.

Ik legde mijn hand op mijn buik en probeerde hem voorzichtig te masseren. Elke beweging leek te veel. Ik schudde de vetmassa en merkte dat hij wat soepeler werd. De huid voelde heel sensueel en zacht aan. Het vet bewoog traag met de beweging mee. Langzaam vormde zich ruimte in mijn maag. Ik liet een harde boer. Het leek even of mijn hele maag vol met lucht zat. Daarna masseerde ik mijn buik verder. Opnieuw voelde ik mijn klitje tintelen.

Een heerlijk gevoel overmeesterde mij weer. Ik dacht terug aan de pizzakoerier. Wat was ik onverzadigbaar geworden. Als Jim dit geweten had, zou hij dan nog steeds zo hebben afgegeven op mijn dikte? Ik durfde het niet te fantaseren. Daarvoor was de vrijpartij met de pizzakoerier te mooi geweest. Langzaam draaide ik mij om naar de losse chocolaatjes in de krat. Ze riepen mij.

Lees deel 7 van De koekwinkel: Cakebeslag »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)