Praten over gewicht (25) – Alleen stretchbroeken

'Ik heb maar wat stretchbroeken gekocht. Dan hoef ik mij geen zorgen te maken.'

In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag chat een vetliefhebber met een vriendin die een jaar in Frankrijk zit. Ze is behoorlijk aangekomen en draagt alleen nog stretchbroeken.

Alleen stretchbroeken


Vanavond heb ik een tijdje gechat met een vriendinnetje. Ze zit voor een jaartje als au pair in Frankrijk. Ze verveelt zich behoorlijk. 'Ik ben flink aangekomen', schreef ze. Ik vroeg hoe dat kwam. 'Het eten is hier goed en ik verveel me.'


We chatten wat verder. 'Ik ben uit al mijn broeken gegroeid', schreef ze. Ik vroeg of ze dat wel zeker wist. 'Tuurlijk', antwoordde ze. 'Ik had 5 nieuwe broeken meegenomen. Alle 5 pas ik ze niet meer. Bovendien eet ik hier erg veel. Het eten is erg lekker en we hebben een eigen kok.'

Daarnaast ging ze regelmatig uit eten en testte de Franse keuken uitgebreid. Ze vertelde verder over de broeken. 'Ik heb maar wat stretchbroeken gekocht. Dan hoef ik mij geen zorgen te maken dat ik ze op een morgen niet meer pas. Ruimte genoeg bij de heupen.'

Volgende week

Volgende week een meisje dat heel veel sport en toch een prachtig beginnersbuikje bezit.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)